My máme coupled approach a automatic landing povinný pro DH menší než 100ft, čili CAT IIIa a b. Jsou ale éra, kde se dá letět ručně i CAT IIIa, jen potřebují něco navíc (např. HUD).
Pokud se stane, že je něco špatně na zemi nebo s letadlem, tak se řeší buď reverze na vyšší minima (pokud je to možné) a pokračuje se na ně, pokud je už letadlo za OM a/nebo aktuální RVR je vyšší než nová minima, nebo se pokračuje po OM, pokud je RVR nižší. Pokud takto pokračovat možné není, tak prostě GA, to samé v případě, že dojde k něčemu, co neřeší žádné reverze - např. vyšší než povolená odchylka G/S, LOC, apod.
Divert se pak řeší podle povahy problému, aktuální meteo situace a množství paliva (+ někdy taky po debatě s operations dané aerolinky, pokud je na to čas) |
|