| | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 18. 3. 2011 / 17:38 | |
| | | |
|
| | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 18. 3. 2011 / 21:32 | |
| | čoveče, Mácha byl rychlejší |
| |
|
| | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 19. 3. 2011 / 09:34 | |
| | pěkné čtení s dobrým koncem... Zajímavé, jak ty všechny malinkaté chybičky v korespondenci, které samy o sobě skoro nic neznamenají, pokud by se komunikovalo jen s jedním člověkem, v konečném důsledku vyvrcholí v neposkytnutí životně důležité informace více lidem
Pilot by zasloužil dle pravidel armády - pojebat a následně pochválit
Peace, brothers! |
| |
|
| | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 19. 3. 2011 / 11:38 | |
| | V té Toužimi se frantící taky koukám předvedli viz. další nehody |
| |
|
| | | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 19. 3. 2011 / 14:06 | |
| | Škoda, že neměli oba dva dny stejnou drahu, by to potom panove z UZPLN mohli akorat okopirovat
Ale na frantiky pozor, maji naopak znaceny konce drah, zatimco u nas jsou "eLka" vytocena ven, ve Francii to maji naopak. Zazil jsem, jak nam v Letnanech pristavala C210 na "pojizdecku" vedle drahy. Viz obrazek: http://www.airliners.net/photo//0804115/L/ |
| |
|
| | | | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 19. 3. 2011 / 14:40 | |
| | Nebyla ta 210 nahodou CIC, ze ne? |
| |
|
| | | | | | Závěrečná zpráva z loňského nouzáku na dálnici u Brna 19. 3. 2011 / 15:04 | |
| | Nee Prave ze francouzska |
| |
|
|