| | | Postupy pro Tu-154M 1. 3. 2011 / 18:25 | |
| | Zdravím, z důvodu nesehnání české verze Sbírky pro posádku při nouzových situacích jsem se odhodlal k překladu z ruského originálu do češtiny. Celý překlad trval trochu něco přes měsíc, z toho důvodu že neovládám azbuku ale také proto že Sbírka má 57 stránek. Je to táké můj první překlad díky němuž tam mohou být chyby kterých jsem si nevšim při kontrole. Doufám že moc chyb nenajdete a budete s mým překladem spokojeni.
http://leteckaposta.cz/425104553 |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 1. 3. 2011 / 20:31 | |
| | Díky za tvou práci. Zajímavé přispění do sbírky k Tu-154M. |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 1. 3. 2011 / 21:57 | |
| | Jako ortodoxní ctitel TU-154M , díky za další materiál. |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 1. 3. 2011 / 22:07 | |
| | moc pěkný, dík ! |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 2. 3. 2011 / 08:16 | |
| | Teda, jestli neumíš azbuku, tak slušná práce! Zajímalo by mě, jaký je to původní dokument? |
| |
|
| | | | Postupy pro Tu-154M 2. 3. 2011 / 09:42 | |
| | | |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 2. 3. 2011 / 08:57 | |
| | To je hodně dobrá práce, včetně úpravy, klobouk dolů. |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 2. 3. 2011 / 10:00 | |
| | Som aj ruštinár a môžem potvrdiť kvalitný odborný preklad.
Klobúk dole. Dobrá práca aj vzhľadom na vekové podmienky autora. |
| |
|
| | | | Postupy pro Tu-154M 3. 3. 2011 / 20:12 | |
| | Taky pochvala a klobouk dolů v Tvém věku za takovou práci, ruštinu jsem se učil už ani nepamatuju - pár desítek let :=)) , takže dnes bych si na toto už asi netroufnul :=)
OKMAR |
| |
|
| | | Postupy pro Tu-154M 3. 3. 2011 / 14:26 | |
| | Vazeni pratele , ano.
Len by som tam doplnil pre nas starsich,keby som si niekedy skocil na nasom speciale, take malickosti,ako mini legendu k tym vyrazom: PI,KPT,2/P . Asi minutu som musel rozmyslat,co ma nesmierne vycerpalo,v mojom veku,ze co to znamena,ale prirodzena inteligencia nepusti a dotieklo mi to.
Pre vysvetlenie - ja som vzdy studoval havarijne prirucky pre jednomiestne masiny a tam problem s rozdelenim uloh pri krizovych situaciach za letu nebol. Tam si to pilotek mohol dodrbat iba sam.
Zaverom naozaj POCHVALA!
|
| |
|
| | | | Postupy pro Tu-154M 3. 3. 2011 / 16:24 | |
| | Legenda tam není z toho důvodu že v originálu taky nebyla. Ty zkratky nejsou zas tak těžké Jen pro informaci PI-Palubní Inženýr, KPT-Kapitán, 2/P-Druhý Pilot, Pos.-Posádka |
| |
|
| | | | | Postupy pro Tu-154M 3. 3. 2011 / 16:47 | |
| | Když je to dle ohlasů tak žádanej dokument, nestálo by za to, požádat J. M. aby to zařadil sem, do sekce články? Ať se to nemusí válet po nějakejch leteckejch poštách... (teda jenom, pokud by to nepřemastilo vykutálené počítadlo) |
| |
|
|