FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Postupy pro Tu-154M Jeden příspěvek | Celý strom
Postupy pro Tu-154M   1. 3. 2011 / 18:25
MartinZ
Zdravím, z důvodu nesehnání české verze Sbírky pro posádku při nouzových situacích jsem se odhodlal k překladu z ruského originálu do češtiny. Celý překlad trval trochu něco přes měsíc, z toho důvodu že neovládám azbuku ale také proto že Sbírka má 57 stránek. Je to táké můj první překlad díky němuž tam mohou být chyby kterých jsem si nevšim při kontrole. Doufám že moc chyb nenajdete a budete s mým překladem spokojeni.

http://leteckaposta.cz/425104553
 1x  

Postupy pro Tu-154M   1. 3. 2011 / 20:31
Willhelm   
Díky za tvou práci. Zajímavé přispění do sbírky k Tu-154M.
 

Postupy pro Tu-154M   1. 3. 2011 / 21:57
damilano
Jako ortodoxní ctitel TU-154M , díky za další materiál.
 

Postupy pro Tu-154M   1. 3. 2011 / 22:07
zLKNA
moc pěkný, dík !
 

Postupy pro Tu-154M   2. 3. 2011 / 08:16
SONP   
Teda, jestli neumíš azbuku, tak slušná práce! Zajímalo by mě, jaký je to původní dokument?
 

Postupy pro Tu-154M   2. 3. 2011 / 09:42
MartinZ
Děkuji, tady je originál. http://www.avsimrus.com/f/documents-16/the-actions-of-the-crew-of-the-tu-154-in-special-cases--28801.html
 

Postupy pro Tu-154M   2. 3. 2011 / 08:57
tonde   
To je hodně dobrá práce, včetně úpravy, klobouk dolů.
 

Postupy pro Tu-154M   2. 3. 2011 / 10:00
yvan2000
Som aj ruštinár a môžem potvrdiť kvalitný odborný preklad.
Klobúk dole. Dobrá práca aj vzhľadom na vekové podmienky autora.
 

Postupy pro Tu-154M   3. 3. 2011 / 20:12
OKMAR
Taky pochvala a klobouk dolů v Tvém věku za takovou práci, ruštinu jsem se učil už ani nepamatuju - pár desítek let :=)) , takže dnes bych si na toto už asi netroufnul :=)

OKMAR
 

Postupy pro Tu-154M   3. 3. 2011 / 14:26
dandee
Vazeni pratele , ano.
Len by som tam doplnil pre nas starsich,keby som si niekedy skocil na nasom speciale, take malickosti,ako mini legendu k tym vyrazom: PI,KPT,2/P . Asi minutu som musel rozmyslat,co ma nesmierne vycerpalo,v mojom veku,ze co to znamena,ale prirodzena inteligencia nepusti a dotieklo mi to.
Pre vysvetlenie - ja som vzdy studoval havarijne prirucky pre jednomiestne masiny a tam problem s rozdelenim uloh pri krizovych situaciach za letu nebol. Tam si to pilotek mohol dodrbat iba sam.

Zaverom naozaj POCHVALA!

 

Postupy pro Tu-154M   3. 3. 2011 / 16:24
MartinZ
Legenda tam není z toho důvodu že v originálu taky nebyla. Ty zkratky nejsou zas tak těžké Jen pro informaci PI-Palubní Inženýr, KPT-Kapitán, 2/P-Druhý Pilot, Pos.-Posádka
 

Postupy pro Tu-154M   3. 3. 2011 / 16:47
Algy   
Když je to dle ohlasů tak žádanej dokument, nestálo by za to, požádat J. M. aby to zařadil sem, do sekce články? Ať se to nemusí válet po nějakejch leteckejch poštách... (teda jenom, pokud by to nepřemastilo vykutálené počítadlo)
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ