FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Návrat pro palivo Jeden příspěvek | Celý strom
Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:22
Medcin
Berte to trochu jako JBP (jedna bába povídala) - čímž se nijak nechci dotknout své kolegyně, která mi tuto story řekla.

O víkendu se vraceli s jistou nejmenovanou českou charterovou společností z Keni via Zanzibar, Hurgada do Prahy. Dotankovávat měli v Zanzibaru a pochopitelně v Hurgadě. Jenže po třech hodinách čekání v Zanzibaru (kde všichni museli zůstat v letadle, protože něměli očkování proti žluté zimnici) kapitán prohlásil, že jim tady nenalejou a vrátili se do Mombassy.

Pochopitelně se mezi kaštany objevila spousta konspiračních teorií, z nichž vybírám:
- v Zanzibaru odmítli fakturu a kapitán neměl cache
- v Zanzibaru netankujou velký letadla, což si kapča neuvědomil

Rád bych se zeptal real pilotů, zda se stává (často asi ne, ale přesto), že vám někde odmítnou natankovat, a musíte dělat transfer jinam. A speciálně bych se rád zeptal Radimmma, coby pilota výše uvedené české nejmenované charterové společnosti, zda-li by neměl více informací - tj. proč se letadlo vracelo do Mombassy a netankovalo v Zanzibaru.

Díky



 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:30
Tragédie v JRD
Jen technická .. co je to "neměl cache"? K čemu jest pilotovi vyrovnávací paměť?
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:33
maskot
to by zaujnalo aj mna
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:36
Pips   
No, přece k tomu, aby si ...vyrovnaně... pamatoval co má a ... neklonil... se k nesmyslům
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:48
Atarian   
Caches or food caches are stores of food made by many species of animals for future consumption. They are usually hidden from the sight of competing individuals of the same species as well as others. [Zdroj, Wiki]

V letecke terminologii, "Kapitan ma Cache" znamena, ze si kapitan na zadnich sedadlech (na dalokvych letech vetsinou prikrytych zavesy s vymluvou ze tam spi palubni personal) schovava nekolik kanystru, do kterych si pri tankovani vzdy trochu odleje. Na konci smeny pak plne kanystry odnese domu aby mel cim krmit svou cessnicku.


 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:53
Algy   
Do Cessničky JET-A1? Ledaže, by měl Cessničku-Citationičku.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 11:58
Atarian   
Vim ja, s cim si ti kapitani litaj ve svem osobnim volnu???
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:09
Medcin
To je tak, když člověk dělá IT v bance.

cache vs. cash - jak se to rýmuje...
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:14
Premek
No otazkou je, jak mas v bance nastaveny pohyb, jestli cash => cache nebo naopak ;o)
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 12:17
AJS
TIA - This Is Africa

Víc se k tomu snad ani nemusí dodávat.

Palivo v ZNZ bylo potvrzeno, přesto na místě odmítli natankovat, detaily ale neznám. A nic si na nich nevemeš. Můžeš se vztekat, můžeš tlouct pěstičkou do asfaltu, můžeš dělat kotrmelce, můžeš na ně řvát, můžeš prosit pánaboha ať se vrátěj kolonizátoři, ale to je tak všechno, co můžeš.


Mě se nedávno totéž stalo na Seychellech. Vše handlingem potvrzeno, na místě nám však odmítli naplnit, že neberou ani naše Karnety (kreditky na palivo), ani platební kartu, jen cash. Dobrá, měl jsem firemní kartu, půjdu vybrat do bankomantu v terminálu. "Ale ten vám dá jen Seychellské rupie a ty my nebereme, jen doláče a eurášky". Těmi jsem vybaven nebyl, jen svojí železnou rezervou. Dobrá, vyměním rupie a půjdu je vyměnit do banky. To by trvalo dlouho, vyřídit formality. Dobrá, dohodnu se tedy s handlingem, ať to za nás zaplatí a já jim to pak zaplatím společně s poplatky za handling. Nejde to, to by se museli dohodnout účetní a to trvá několik dní. Dobrá, sáhnu tedy do svých železných rezerv (podotýkám, moje vlastní peníze). Potřebujeme tolik a tolik tisíc litrů, mám 1800 éček, vyjde to? "Nevyjde, kapitáne, chybí vám 200E". A co teď? Mám vzít palici a majznout je po hlavě? Mám si sednout na bobek a začít se smát, nebo snad brečet?

No, chvíle vyjednávání, a černoušci přišli a říkali, "OK, captain, dej nám 1800 éček, mi ti naplníme, ale nesmíš to říct našemu bossovi" (doufám tedy, že nečte pérák). Tak na jednu stranu jsem byl rád, protože jsme měli palivo a o trochu "levněji", ale zároveň mi to zcela jasně řeklo, že tohle celé je nějaká levárna. A pomoci se nedovoláš.

Naštěstí jsem tam byl s bizjetem. Být tam se 737, tak nevím, protože tolik peněz na benál sebou nevozím. Mimochodem kdykoliv jsem narazil na takovéhle těžko řešitelné potíže, byla to jen a pouze Afrika. Co k tomu říct víc?
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 12:21
Tragédie v JRD
Maňána?
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 12:23
Premek
Holandani na to maji zajimavy vtip:

Za jak dlouho se stane z v Jizni Africe z turisty rasista? Asi hodinu po pristani (jakmile mu ukradnou kufry)...
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 12:35
Létající myš   
Co říct..? No nic. Je to svět sám pro sebe nesrozumitelný.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 16:07
AJS
Při té příležitosti musím říct, že moje nedávná zkušenost s Marokem byla docela dobrá, člověk si krásně procvičí procedurální řízení. Jen mě dostalo, že nás při příletu do Casablanky dali do holdingu. Na náš dotaz, jaký je "expected approach time" odpovídali jen stand by. Důvod holdingu? - stand by. Jak dlouho orientačně budeme holdovat? Stand by. To už jsme byli celkem namíchlí, já říkám "hele, vsaď se, že někam letí králík", a skutečně, na asi osmý dotaz (po skoro dvaceti minutách) odpověděli, že zpoždění je díky "Formal protocol" nebo tak nějak. Nevím proč, vzpomněl jsem si v ten moment na tebe
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 20:04
Létající myš   
Tak to jsi mě pobavil. Buď rád, že tu nejsi teď. Nás vydusili taky. Až to kolega nevydržel a požádal, zda na věži není někdo, kdo zná více slov než zamítnuto - čekejte. Tak jdeme zítra na koberec. Je to nerv a tak bude veselo. Ale budiž ti útěchou, že nejste sami co si to užili. Těch stáížností je víc. Nějak teď nemaj rádi cizince. Svět se zbláznil a část jich obsadila řízení provozu. Jinak je tu veselo i na ulici, ale zatím to jde.
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:18
AJS
Tak držim palce, ať vás nezavřou do šatlavy. Jinak přiznávám, že jsem se před měsícem pěkně sekl s tím, že se ta revolta z Tunisu nikam nerozšíří. Za pár dní na to jsme měli v Cairu půldenní AOG zrovna, když to tam začalo. Nebyl to dobrý pocit.
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:23
Premek
Přesně na tuhle debatu jsem si během posledních dnů několikrát vzpoměl. Sám jsem se přikláněl k Tvýmu názoru, že to přece nemůže mít takovej vliv na ostatní země...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:26
Tragédie v JRD
Už s. Cimrman věděl, že z jiskry vzejde plamen. Jen se opakuje historie z roku 1989 o pár rovnoběžek jižněji (a poněkud divočeji).
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:29
Rychlokvaška
Nojo...ještě se možná budeme divit, co z toho všeho vzejde....na jednu stranu rozumím trochu tomu co je k tomu vedlo, na druhou stranu osvobozování Afghánistánu v pětaosmdesátém od Sovětů byl taky boj za svobodu....
A jestli mi něco nahání ještě větší hrůzu než diktatura, tak je to náboženská diktatura....
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:32
Tragédie v JRD
V to, že v Tunisu, Egyptu, Lybii, eventuálně v Bahrajnu, Jemenu atd. po skončení "revolucí" zavládne demokracie a svoboda, nevěří snad nikdo ...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 13:49
kuma   
No, myslím, že Afghán už dlouho nebyl o svobodě.... Bez ohledu, zda to vidíš očima Mudžahídů, Rusů, Američanů... já za tím vidím ty makový pole, no...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 13:53
Tragédie v JRD
Na mák kašle pes. Ale ty nerostný zásoby, co tam maj...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 14:14
Premek
A to je asi jejich problem... Pritom si myslim, ze jim by naopak stacil jen ten mak... ;o)
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 12:14
Létající myš   
Dobrý, ja dostal vynadáno, že si neumím na palubě zjednat pořádek a kolega bude mít trochu míň peněz za pokutu, ale spíš simbolickou. No jsem zvědav jak to bude tady pokračovat. Maroko má relativně mladého, moderního a osvíceného panovníka a docela se stará. Dotuje se tu některé potraviny a spol. Horší je nejmenovaná náboženská skupina co má pocit, že by mohla ovládnout celou Afriku. Jinak info tu je málo o tom co je v Libii, jen co dává Al Jazeera a Arabia a ti to maj taky jen od lidí co tam jsou. Ale dost si protiřečí. A pak tzv. zaručené zprávy typu JPP. Tady to celé není překvapení a noviny už tehdy psali, že hrozí rozšíření na celý sever. Tak se připrav méně létání , více zachraňování. No ale zas člověk uvidí neznámé krajiny.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 14:59
-AG-
Byt tam se 737, tak se behem deseti minut na benzin slozi cestujici
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:01
Tragédie v JRD
To těžko. Víděl jsi někdy tyhle túristy? Polovina z nich už na tu dovolenou odjíždí bez pěněz, protože maj ólinklůsiv a dobrý pojištění.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:03
Toomitsch
je fakt, že si beru tak kolem petikila ojracu a zbytek karta...
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:04
Jirka Kallasch   
to musi bejt bajo travit 14 dni v hotelovem komplexu
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:42
Balooo   
Existují destinace, kde to je naprostý standard, plácat se celou dobu v resortu obehnaném zdí se střílnama a pláží - a vyjíždět pouze na organizované zájezdy se zeleným doprovodem. Ano, jsou lidé, co si takhle představují ideální dovolenou: ólinkluzíf hotel, výkrmna, pláž a veselý animátor v jazyce českém. Večerní program v podání Evy a Vaška je dokonalým završením kultůrního vyžití a odpočinku
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:53
Už přistávám?
Takže letos už nejedete?
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 16:25
Balooo   
Nejedeme, kulturního animátora máma teď ólinkluzíf doma na fulltime.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 16:13
Algy   
No, ale nekup to, když je to tak levný!
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 17:31
Rychlokvaška
Heleď 99% našich koupáků je úplně jedno jestli jedou na Maledivy, Barbados nebo na Kanáry, jejich dovolená je stejně jenom bazén a chlast, jenom se to liší délkou letu a obrázkama na penězích ;o) Ti nepotřebují ani animátory, ani zájezdy, většina z nich ani nevleze na pláž protože co kdyby žralok vyskočil, nebo nějaká uschlá medůza žahla...To je ta British way of life nebo jak tomu říkají. Občas přemýšlím jestli by nestačilo někde vybudovat nějaké Potěmkinovo letovisko s letištěm, trocha písku, v pozadí palmička a móře a vozit je všechny tam
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 19:46
Balooo   
Japonci už mají: http://travellingboard.net/countries/first-artificial-sea-beach-in-japan/
druhý obrázek mluví za vše. To němci to alespoň postavili ve vnitrozemí.
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 07:15
SONP   
A bylo to tak i v 70-tkách
http://www.youtube.com/watch?v=hcCuBWXd-hc
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 12:43
Buenos Aires   
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:04
-AG-
Ale za co by kupovali suvenyry? Kolik stoji plna do 737?
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 18:12
jose75
To by mi taky docela zajímalo???
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 18:19
Tragédie v JRD
Tak najít to je strašně jednoduchý Průměrnou cenu Jet-u najdeš na IATím Jet fuel monitoru, kolik se vejde do takovýho normálního bulíku tady ví asi snad každej, a pak už jen prostá operace násobení.
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:07
Jirka Kallasch   
spis si meli zavolat Provident

http://www.youtube.com/watch?v=lvmDDJRcvBE
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:09
Tragédie v JRD
Co máš proti Providentu? Férová firma, peníze ti donese až domů a kvůli placení splátek nemusíš ani na poštu/do banky... Neber to
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:11
Jirka Kallasch   
ja nic .. jen me pobavil ten dodatek
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:12
Premek
A navic, kdyby si ciste nahodou zapomel ze jsi mel platit, prijdou za Tebou na kus reci, na kafe, kamaradsky popovidat... I
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 15:09
Algy   
Tak to by asi nenatankovali ani po "žebravý oko"
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 17:32
Rychlokvaška
1800 éček....nojo, to jsou ty kapitáni !
Jak si zapomenou šrajtofli v kapse, aby hned člověk přetrimovával éro když si jdou odskočit...
 1x  

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 20:03
AJS
No tak my nejsme takový socky jako vy chudáci vykořisťovaní dělníci v té buržoazní monarchii, osmnáctset éček, to tady v našem pozdně rozvinutém komunismu nic neznamená, my peníze nepotřebujeme, my si je bereme jen do nerozvinutých kapitalistických zemích, kde se ještě peněz nezbavili. Tuhle jsem slyšel, jak v Mecce kapitalismu a buržoazie, v USA, musí dopravní piloti po práci ještě chodit mýt nádobí do Mekáče, aby se uživili. Přemýšlím, že zorganizuju nějakou sbírku ošacení.

Kupředu levá!

 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 20:42
tonde   
máš recht, já peníze taky nepotřebuju..... jenom je po mně nikdo nesmí chtít....
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 23:39
Rychlokvaška
Tak trochu usyp Janečka...já už s tím taky lepím hajzlík, ale tuhle mi chybí na levé stěně kus...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 07:25
Premek
woe ))))
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 21:53
Rychlokvaška
To říkám pořád že jsem se měl líp učit....

Jinak ale prdel stranou, brát měsíčně míň než uklízečka je fakt dost hrozná a krutá realita současného commuter lítání v jů es ej. K tomu splácet úvěr na školu, živit rodinu a dojíždět přes půlku kontinentu....díky nechci. Mění se to, ale jde to HODNĚ ztuha...
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 00:02
Už přistávám?
Tak to dopadá, když chtěj všichni bejt piloti a nikdo popelář.
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 09:08
maskot
ako sa na to kukam byt pilotom v aerolinkach je pekne nahovno robota, vela roboty, malo prachov. Stoji to vsetko za hovno. K tomu este uplacat vlastnimi prachami pozemny personal v ciernej afrike, no hruza . Ale na druhej strane je asi to lepsie ako robit sustruznika v CKD
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 17:52
Rychlokvaška
Pak je ještě jedna africká palivová specialita a to je dostupnost paliva a schopnost ho rychle tankovat. To takhle přijede černoušek s cisternou co vypadá něco jako maj aeroklubáci na korbě nějaké Avie, úsměv od ucha k uchu a ptá se...Helou keptn, hau mač hau mač? 34 tons. Nou keptn tú mač this only tů tons. Not enough, we need 34. Sorry keptn only dis only dis.

Pak někam utekl, chvílku bylo vidět jak pobíhá kolem "terminálu" a gestikuluje, pak přijelo ještě pár podobných autíček a jali se to ládovat. No když jsem viděl jak to podtlakem skoro nadzvedává tu jejich cisternu a přitom to přibývá pořád sotva 200kg za minutu, tak jsme nechali holky udělat oběd a šli jsme si na schody udělat piknik.

Nakonec asi po dvou hodinách přišel nějakej jejich strejda v bílé košili, Raybanech a s Rolexkama (všechno pochopitelně ve zlatě), všechny poslal někam pryč a po chvíli odkudsi ze směru kde je "Presidential VIP Terminal" přiburácela obří cisterna s nádherným americkým naleštěným tahačem vepředu, zapojili hadice, trochu to zabublalo a měli jsme natankováno.

Sice nám pak pořád nutil svůj telefon a třásl si s náma pořád pravicí takovým tím americkým způsobem kterým se předávají dýška, asi doufaje že udělal něco extra a zaslouží si odměnu. Dali jsme mu pánský časopis a čokoládu a poslali ho pryč.

Přísahám, že jsem cestou domů měl důkladně prostudovaný mapy všech letišť v okruhu 200 mil od trasy letu a zjištěný jejich počasí a informace o provozu, od Dakaru po Brest, včetně děr jako Atar a Nouakchott ;o)
 1x  

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 17:57
Tragédie v JRD
Atar, Nouakchott .. ta jména zní úžasně, a ja si při tom vzpomenu, jak jsem v 88, 89 hltal informace z tehdejších ročníků Paříž - Dakar ... jaj .)
 

Návrat pro palivo   21. 2. 2011 / 18:02
Rychlokvaška
Mňojo, tahle trasa je moje srdcovka...jednou se tam doufám podívám i po zemi naživo...ať už reálná Dakar Rally, nebo ta naše virtuální CVARSová tour, nebo ty naše lety na jih....pořád ty stejný místa...

Celá tahle západní saharská Afrika má takové magické kouzlo, teda aspoň pro mně....občas i seshora člověk vidí v té poušti a horách okolo zvláštní věci, o historkách ani nemluvě ;o)
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 00:09
Mike2811
Co se dá z těch 10 km vidět ?
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 00:35
Rychlokvaška
Jooo to by ses divil pane...
Zrovna na téhle trase pohoří Atlas, hory a duny na Sahaře, zajímavý města, silnice a železnice vedoucí zdánlivě odnikud nikam, podivné stavby v Mauritánii, většina zastávek Rallye Dakar....

Někdy když je fakt hezky, je to nádhera...dokonce i jednou v noci se mi povedlo letět nad Prahou a i z houby foťáku člověk poznal Pražský Hrad, mosty přes Vltavu, novej obchvat....

Já tohle koukání po krajince mám prostě moc rád
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 07:27
Premek
Davide, sorry (ať nedostanu kartáč ve španělštině ;o)) ale neměl by si se místo čučení na krajinku čučet na budíčky?

;o))
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 08:45
kuma   
Papouškuje po PM checklisty, přitom kouká z okna a letí za něj AP, to ví každý malý dítě! (zdroj: Seznam...)
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 08:51
Premek
)))))
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 10:33
Rychlokvaška
* Popíjí kafe na schodech, nasazuje čepicu a ušklíbne se *
Nojo, ale k čemu takovej AP vlastně slouží?
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 13:28
Vita Zenisek
Na wifi.
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 17:42
Rychlokvaška
Jedním vokem budíky, druhým vokem krajinka neee?
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 18:02
FSPilot   
To ale není AIAIG
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 09:17
Premek
To pak ale musis byt pidlookej... ;o)
 

Návrat pro palivo   22. 2. 2011 / 19:45
YoungPilot
Jj, pozorovat krajinu to je nádhera.

Sem tam se objeví malebná vesnička, plná skotačících dětí...
32898 B / 600 x 400 / IMG_1167.JPG
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 09:24
AJS
To vypadá na fotku z rovníkové Afriky, že?
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 10:01
maskot
To vidim na Letanovsky mlyn alebo ktorukolvek osadu na vychode slovenska
Vsak tonde
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 09:27
kuma   
Na Luník IX. je tam ňák moc uklizeno a baráky maj málo pater - odkudpak že to je?
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 09:30
tonde   
.. a na osady okolo Spišské Nové Vsi je tam taky moc uklizeno DD
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 09:42
Premek
Třeba Smižany? ;o)
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 13:07
YoungPilot
No skoro si se trefil Je to ještě kousek za.
Todle je někde ve 3tí na finále 34 LZRY
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 13:19
Premek
LZRY? Nerika Ti nahodou neco prezdivka Eči? )
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 14:24
YoungPilot
To mi nic neříká. Ja sem tam jen vyložil cargo a letěl zpět.
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 14:36
Premek
Ach sooo
 

Návrat pro palivo   24. 2. 2011 / 19:37
Teflon_490   
Ale vykladal si hodne rychle, co? Aby si mel cim odletet....
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 17:58
nimbo
Tak to budú buď Šarišké Michaľany, alebo skôr Ostrovany. No tie sú skoro na finále. ))
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 11:02
Algy   
To je FS! To jsou klasický autogenový domky...
 

Návrat pro palivo   23. 2. 2011 / 12:45
kuma   
MYslíš ty dva unifikovaný holobytový moduly z vlnitého plechu v pravém dolním roku?
 

Návrat pro palivo   24. 2. 2011 / 10:01
Algy   
No spíš ty bílý, uprostřed.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ