No, tady se musím zastat meilyX (nebojaksetopíše):
Z dikce odpovědi je jasné, že chtěl napsat STAR, a SID je evidentní omyl (a ne superkravina). Takže samozřejmě má býti, "...pilot plánuje do bodu IAF odkud vedou trasy STAR...".
Vše ostatní v odpovědi je podle mne smysluplné.
Naopak nesouhlasím s Tvým tvrzením, že "STARY nevedou na jednotlivé runwaye". Technicky vzato nevedou přímo na runwaye, ale jednoznačně určují přiblížení na konkrétní RWY z daného IAF, (byť končí ještě před dráhou - na FAFu).
Zásadní pravda je, že se má plánovat do IAF, kterým -technicky vzato- končí trať.
=======================
Jak jsem pochopil, tak v reálu je to až tak, že pro dané tratě , resp. příletové směry jsou rovněž dohodou určeny navazující STARY ( na přímý dotaz proč, byla odpověď : odtamtud je hodně provozu .Jinými slovy : pro provoz ze západu se dává DOBEN1W a pro provoz via DOBEN z jihu zase DOBEN1S, přestože oba dva STARY vedou na 24ku. Trať se sice naláduje jako trať jen po DOBEN, ale prakticky lze počítat s DOBEN1W , když letím z EDDF třeba. Tímto současně sděluji, že se toto nějak amatérsky aplikuje na VATSIMu, takže když letí TG z EDDF , dostává to "horem". |
|