FSX bez problémů dokáže využít všechna jádra na 100%. Nevím, jak moc je to pravda s defultem, ale při použití rozsáhlých addonů, jako např. UTX nebo fototextury, není problém mít 100% na všech jádrech po ~50% doby letu s UTX. S fototexturou to bude pravděpodobně více. A to mi nepřijde jako sporadické zatížení.
Otázka je, jak toto zpracování scenérií probíhá a co to obnáší To znamená podíl instrukcí, kdy dané vlákno musí čekat. Podle toho by bylo možné říct, zda je lepší používat HT nebo ne.
Ale podle názorů, které jsem četl je lepší HT nepoužívat. Sám nemám Intel procesor, takže pro mě je to stejně bezpředmětné a nemám to jak vyzkoušet. Jediné na co jsem chtěl upozornit je nepoužívat affinity mask (15 nebo 255) ať už mám nebo nemám procesor s HT, protože pak je výsledek horší, než když se to vůbec nenastavuje. FSX automaticky využívá všechno, co je dostupné. |
|