| | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 13. 1. 2011 / 22:20 | |
| | Dnes jsem byl svědkem příjezdu hasičů a sanitek na letiště LKKV, kapitán ruského Aeroflotu viděl při přiblížení kouř za motorem č. 1. Po přistání se však nic takového nepotvrdilo. Informovala Prima TV.
Není náhodou tohle na přístrojích rozeznatelné? Napadá mě v té mlze, kondenzace páry, či něco jiného, ale to by kapitán asi poznal že. Letadlo pak normálně ve 14:42 odletělo do Ruska. |
| |
|
| | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 13. 1. 2011 / 22:30 | |
| | s čím tam přiletěli? Některé východní stroje prakticky hoří, i když normálně letí |
| |
|
| | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 13. 1. 2011 / 22:33 | |
| | co mi to jenom pripomina... aaa, uz vim .. csa asi pred dvema tydny.
me to prijde divne - opravdu v acku kapitan vidi z kokpitu za motory? |
| |
|
| | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 13. 1. 2011 / 22:40 | |
| | je to poslešdní dobou nějaký divný v těch varech. A320, samej display a kluci se koukaj na motory z okna? |
| |
|
| | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 02:56 | |
| | Byl vzadu na záchodě s letuškou -a když se před přistáním vracel, viděl po straně obvyklý český smog, který se mu zdál vycházet z motoru.... |
| |
|
| | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 07:38 | |
| | No jestli ty joysticky maj opravdu dlouhej kabel, jak u FS, tak na tom WCku asi klidne mohl byt a ridit to odtamtud... |
| |
|
| | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 10:03 | |
| | Nebo si najít volné místečko a odřídit si to z oblíbeného pohledu "na křídlo". |
| |
|
| | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 11:36 | |
| | Ten joystick v letadle má připojení na gameport,nebo USB? |
| |
|
| | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 13:11 | |
| | Před dvěma týdny na to holt hamstly víc než bylo zdrávo.) Krátká a úzká dráha dělá svoje. Nic nehořelo. Páni novináři se zase vyřádili. Ale podle mě lepší deset planých poplachů než jeden ostrej. |
| |
|
| | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 08:21 | |
| | Tzv. jetpipe fire ti přístroje přímo neukážou, nejlíp se to pozná přímo pohledem |
| |
|
| | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 12:22 | |
| | Nemohl to vidět například takto? (třeba mají takovouto kameru také namontovanou) |
| |
|
| | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 12:27 | |
| | Tuhle vymoženost A320 nemá, ne? Nebo jo? |
| |
|
| | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 12:31 | |
| | S tímto asi na LKKV nikdo nepřistane - možná leda tak Gustav |
| |
|
| | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 12:39 | |
| | tu má jen A380 a A340-600. Boeing 777 má podobnou. Je to kvůli pojíždění na úzkých pojížděčkách |
| |
|
| | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 13:25 | |
| | A nekdy i jen pro pobaveni kastanu |
| |
|
| | | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 16:16 | |
| | Jj, takovej druhej hlavní důvod, piloti na to stejně pořád nečuměj. Koukat z ocasu na to letadlo při vzletu a přístání se mi maximálně líbilo, hlavně když sedíš tam, kde není vidět ven nebo spíš vedle někoho, kdo je tak tlustej, že není vidět ven. |
| |
|
| | | | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 16:24 | |
| | Já bych řekl že naopak čuměj jen na to. Někteří si to dokonce nahrávaj!
͌ |
| |
|
| | | | | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 16:32 | |
| | Kameru snad vypínaj/zapínaj když startujou/vyjíždějí z rwy, ne??? nebo spíš takhle jsem toho byl svědkem a vídám to na videích. K čemu je jim ve vzduchu, to potřebujou spíš přístroje, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 16:42 | |
| | To je jenom tokový Pí Ár...Na co přístroje, profíci lítají zásadně na outside view. |
| |
|
| | | | | | | | | | | LKKV dnes, kapitán viděl hořet motor, ale nic se nepotvrdilo 14. 1. 2011 / 17:43 | |
| | To není pravda. To se rozlišuje podle toho, jestli je profík zeměčumil nebo nezeměčumil. |
| |
|
|