| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 19:44 | |
| | Konecne se mi podarilo dokopat LKFL pro FSX do Beta. Ted budu s napetim cekat, co jsem vsechno zvoral, pak to, doufam, opravim a pustim. Porad jeste nemam vsechny objekty spravne, to bude muset pockat, az se do Frydlantu na jare dostanu a vsechno si vyfotim. Zatim si budete moct trenovat pristavani do kopce!
Srdecne zdravi Vlad |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 19:45 | |
| | | |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:02 | |
| | To je fakt hezky udělaný! |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:03 | |
| | A kde sa dá tá beta verzia stiahnuť na vyskúšanie? |
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:35 | |
| | Jozko - poslal jsem to napred kamaradum, kteri se se mnou museli trapit...
Vlad |
| |
|
| | | | | LKFL [konecne] do Beta 9. 1. 2011 / 10:08 | |
| | O.K., teším sa, až to zverejníš. |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:05 | |
| | a ve FS2004 to taky pofičí? |
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:17 | |
| | Taky bych byl taaakhle rád.Ta pro scenerka FS2004 mi dělá blbosti |
| |
|
| | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:46 | |
| | Jestli to nebude tím, že žádná scenérka pro FS2004 není a máš tam scenérku pro FS2002, kde je třeba dodat textury stromků od Petra Bednáře (najdeš na na flightsimu) |
| |
|
| | | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:54 | |
| | Ehm....Noo.To bude ono Dík ! |
| |
|
| | | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:58 | |
| | Můžu se ještě zeptat jak ?Textury jsem stáhl ale nějak jsem nepochopil jak je nainstalovat/přidat do scenerky... |
| |
|
| | | | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:07 | |
| | To, co je ve složce Texture (po rozbalení) nakopči do složky Texture od scenérky LKFR. Nic víc |
| |
|
| | | | | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:10 | |
| | Díky dobrý muži |
| |
|
| | | | | | | | | LKFR [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:12 | |
| | Aspoň něco smysluplného jsem udělal v posledním týdnu Nemáš zač |
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:03 | |
| | Nanestesti ne - runway se neda udelat do kopce pro FS9... Prej?! |
| |
|
| | | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:10 | |
| | Myslim že dá...Ale bez AFCADU či co.Ale jen sem to někde zaslech takže JPP |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 20:47 | |
| | Vypadá to parádně. Jakým způsobem máš dělané ty objekty? Jaké textury na to používáš (formát a velikost)? |
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:00 | |
| | Jel jsem presne podle navodu na GMAX v SDK (o Vanocich). Textury - vsichni me varovali - a pravem - daleko nejvetsi prace. Kdyz v GMAX zbrnknes hangar za dve - tri minuty, textury podle mych fotek (blbych) mi zabraly kolem 3 - 4 hodin na objekt. Na LKFR mi laskave poskytl sve objekty Zbynek (tvurce pro FS9), textury jsem trochu predelal podle mych fotek z 2009... Na ukazku hangary z High River Regional, jen vytahane na plochu, abych se mohl kochat... |
| |
|
| | | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:11 | |
| | Mno mě zajímalo spíš rozlišení těch textur a jestli to máš 32-bit nebo DXT1, DXT4 (či co to používá FSX) a jestli jsi použil někde alfa kanál atd. - mohlo by to pak fachčit i pod FS9 (aspoň ty objetky).
A křivá dráha se pod FSX dá udělat? Já myslel, že je obecnou známostí, že série FS nikdy neuměla udělat křivou dráhu (teda tvůrcům některých addonů se to podařilo, ale běžné to není) |
| |
|
| | | | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 21:18 | |
| | Heh - vis o tom asi vic, nez ja! Ale textury jsem kovertoval do .dds, mordoval jsem to v GIMP. Tedy - fotky upravit, natahat na jeden sheet, save v .bmp, nalepit v GMAX, texture sheet konvertovat do .dds. To mi na mentalni cviceni stacilo! Jinak drahu jsem delal s pomoci FSX-KML programu z FS Developer. Slo to docela dobre. Nevim, jak treba delali Lukla, ale snad se to da nejak delat i v GMAX. No - z toho me hlava ted neboli. Chtel jsem jako prvni udelat Frydlant prave kvuliva te draze (a taky je to moje oblibena cas CZ) a zda se, ze to funguje. Pockame na mladence, az to nezavisle vyzkousej... |
| |
|
| | | | | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 22:13 | |
| | Aha, tak zachovej původní soubory s texturama. Jestli si myslím správně, tak dds FS9 nezchroupe, takže by ti pak někdo moh pomoct s úpravou pro FS9 (např. přes GIMP to jde tuším taky, nebo já to dělám přes ImageTool). S tou dráhou to podle toho, co píšeš do FS9 taky asi nepůjde. No nicméně AF data jsou to nejmenší. Bylo by fajn mít aspoň ty nové objekty (ikdyž ty staré jsou taky fajn, ale je jich míň) |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 22:17 | |
| | Člověče už jsem to říkal u těch Hořovic, ale rád se budu opakovat - ty tvoje scenérky jsou prostě nádherný a jestli si takhle jenom hraješ a zkoušíš, tak nevím jak asi může vypadat dílko, do kterýho se opřeš až si "pohraješ" )
Fakt klobouk dolů a obrovské díky za to co pro nás děláš, už se těším na další projektíky.
Tohle je payware kvalita.
D. |
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 22:21 | |
| | Thanks, Dave! You're too kind...
Vlad |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 22:50 | |
| | Screeny vypadají opravdu hezky. Souhlasím s Dušínojem Jinak osobně jsem zvědavej na dráhu do kopce, sám jsem se snažil udělat křivou dráhu v Plasích, něco málo se mi i povedlo, ale chtěl bych vidět jak to vypadá, když je to dodělaný |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 23:28 | |
| | Moc hezké. Opravdu profi kvalita.
Tam kde byl dříve dřevěný plot kolem zahrádky je dnes drátěný
a hlavně nezapomenout na stěžejní orientační bod letiště (pupenec).
Kdyby jsi potřeboval foto dříve. dej vědět.
|
| |
|
| | | | LKFL [konecne] do Beta 8. 1. 2011 / 23:42 | |
| | Poslal jsem ti p/m, dik.
V. |
| |
|
| | | LKFL [konecne] do Beta 9. 1. 2011 / 09:14 | |
| | Tak to je opravdu lahůdkově udělaný! |
| |
|
|