FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
stěrače Jeden příspěvek | Celý strom
stěrače   5. 11. 2010 / 23:31
kuma   
Chece - náhodou o autech z té doby toho vím docela dost - já když byl malej kluk, tak mne tatínek vozil v autě jménem "Parilion Cottin" - tam byla kastle na jasanovým skeletu a kličky od dveří držela zavařovací guma (taky jsdnou ségra v zatáčce vypadla ven, ale to jsem ještěš nebyl na světě). Už tenkrát jsme měli vzadu na kufru (a tam byl kufr pěkně hranatej, zvenku a s koženym řemenem) normální dlouhou šedou propan-butanovou bombu - protože jsme "odjakživa" jezdili na plyn... Tenkrát vlastně bylo jen pár let po válce a šly věci, o kterých by se nám teď ani nesnilo. A když táta prodal "parilijóna", tak koupil Pragu Alfu policejní přepadovou - to byl "moderní krokodýl" - tedy auto delší, než 6 m, šestiválec s motorem z Pragy Grand, kabriolet pro 8 lidí. Kličky byly stejné jako u "parilijóna", navíc zvenčí bykly stupačky, aby to těch policajtů uvezlo víc... Na to se nedá zapomenout!



PS: toto téma není OT, protože to auto vyráběla ve Francii firma, která dělěla za 1. války letecké motory, po válce zkusila auta - a zkrachovala. Aut od té firmy bylo prý tehdy na světě už jen 6, ale v té době "veterán" znamenalo "zbytečný vrak"...
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ