| | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 14:44 | |
| | | |
|
| | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 14:50 | |
| | | |
|
| | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 15:34 | |
| | Si snad děláš srandu ne? Vždyť centimetr pod těma screenama na stránce je přímo "PT Tu-154M Československá verze 1.2" tak si to dohledej. |
| |
|
| | | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 15:35 | |
| | Ok, abych ti nekřivdil, 2.5cm na mojem monitoru od spodního okraje obrázku k nadpisu. |
| |
|
| | | | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 16:03 | |
| | Na tom screene je napísané že je to B2, nie M-ko a naviac FSX. To spolu normálne funguje? |
| |
|
| | | | | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 16:19 | |
| | To by mě taky zajímalo. Po nějakém slušném Tu-154 do FSX se scháním už dlouho. |
| |
|
| | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 16:51 | |
| | Hoši ty nové screeny včetně toho Tůčka jsou ode mě. Jo dá se sehnat fungující Tu-154B2 do FSX. Tedy téměř fungující. Bohužel pár z vás co se vyžívají když mají celé letadlo vypnuté a postupně ho zapínají sklamu. jeden panel celkem důležitý pro zapnutí motorů totiž nefunguje ale asi by se to dalo nějak spravit. Nefungují na tom jednom panelu gauges takže se nezobrazí budíky a klikatelná místa. Ale jinak lítá super jako ve FS9ce.
ještě dodám odkaz kde se dá stáhnout. Vydržte. Ono je to dlouho co jsem ho stahoval ale jak jsem psal v popisku obrázku je to ANTK Tupolev což je jak jsem slyšel Project Tupolev. |
| |
|
| | | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 17:29 | |
| | Tak bohužel ten co jsem stáhl byl na avsim.su ale už tam není dokonce jsem si našel i historii kdy jsem byl na té stránce a dnes mi to už hlásilo že soubor byl smazán.
Ale při hledání toho mého jsem našel jiný u kterého se tvrdí že je pro FSX.
Odkaz: http://www.aviationexplorer.com/flight_simulator_X_aircraft.html
stačí sjet trochu níže a tam čtvrtý od spoda.
Taky ho obzkouším jaký je.
U toho co mám já v FSXce mě fakt ten panel trochu štve. |
| |
|
| | | | | tu 154 zo screenu 4. 10. 2010 / 17:46 | |
| | To je ten samej, jen asi starsi verze. Aktualni je 9.6 u B2, 1.2 M-CS a 2.03 M-RU |
| |
|
|