| | | ATC navadeni 18. 11. 2004 / 17:44 | |
| | Zkusil jsem let z Turan do Prahy dle Low altitude airways a dle IFR. Jak je mozne, ze me to prestalo navadet na trase a ze me to vubec nenavadelo na pristani a ja sednul do startujiciho letadla??? Jinak jsem zkusil to ILS a jde to paradne, takze dekuju vsem ,co se mnou meli dnes odpoledne trpelivost.) |
| |
|
| | | Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 18:11 | |
| | ach jo ... take zacinam mit decentne pocit, ze si tu z nas delas legrace
je to zakladni nepochopeni filosofie ATC...
ridici letoveho provozu NENI od toho aby Te navadel, ridici letove provozu je tu HLAVNE PROTO aby zajistil rozestupy mezi letadly a zabranil srazce.
navigace je i v tomto pripade jen a jen na tobe (viz muj jiny dnesni prispevek ode me pro tebe - kdyz uz chces litat IFR tak se nauc zaklady navigace). ridici v FSce te jenom vypruzuje, kdyz se moc odchylis od kurzu .... |
| |
|
| | | | Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 18:47 | |
| | Asi jsem se spatne vyjadril, on me prave nic nerekl a kdyz jsem sedal na 24, tak tam pustil letadlo a byli jsme v sobe. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 18:48 | |
| | mam na mysli realne ATC.. ATC v simu je na pikaču ... rozestupy nehlida, maximalne se omezi ze ti nahlasi ze nekde je traffik aby jsi reportoval in sight .) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 18:54 | |
| | Je mi prave divne, ze dokud jsem zkousel lety dle GPS, tak me ridil az na pristani vcetne moznosti vyberu runway a typu priblizeni a ted, kdyz jsem zadal dle Low Altitude Airwyas, tak me dal IFR na start z Turan, ale pak me nechal na pospast osudu, nerikal kam se mam natacet apod a o prihlaseni na priblizeni popr pristani ani nemluve, tak sjem z toho byl zmatenej. ( Asi to vypada ze si delam prdel, jak tu nekdo dnes odpoledne podotknul ,ale ja jsem fakt zmatenej, kdyz to pokazde dela neco jineho( Tak nevim zda je to tim, ze jsem zadal tu Low Airways nebo ne? Ty letas dle ceho??? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 18:57 | |
| | Tohle ATC je fakt na nic .. Neni uplne pravda, ze nenavadi, ... navadi, vektoruje te i na ILS... Ale pokud se vic oddalis od letoveho planu, tak proste sproste zrusi IFR a vubec se s tebou uz nebude bavit ... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 19:01 | |
| | To by mozna sedelo, letel jsem trochu mimo. Ono je nutne nejak potvrzovat prulety nad temi majaky dle kterych to ten let plynuje?? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 19:09 | |
| | ne... nemusis ... proste letis, ridici te obcas nasmeruje, kdyz prestrelis....a pak Te automaticky zacne sklesavat a tak ...
pokud ale na ridiciho bodas (letis v jiny vejsce , spatnym smerem) tak te po case posle nekam , zrusi ti IFR a zacne na tebe kaslat uplne....
co se tyka te vejsky, tak ono bohate staci ve spravne vysce (v pripade FSky v 18000ft) nenastavit altimeter na 2992inHg a ten rozdil vysky ktery to zpusobi (prosim, neptej se proc a jak to zpusobi rozdil vejsky, nastuduj si to) staci ATC v FSce aby te zrusil... to taky muze duvod toho proc se s tebou nebavil
a pokud jsi to jeste neudelal, tak si co nejdrive procti vsechny materialy zde: http://www.lkpr.info/takeoff/skolka/skolka.htm |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 19:16 | |
| | Dikay, to je zajimavy odkaz. Ja bych spis potreboval jesle)))))))))))))))))))))))))))))))))) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 19:24 | |
| | "a pokud jsi to jeste neudelal, tak si co nejdrive procti vsechny materialy zde: http://www.lkpr.info/takeoff/skolka/skolka.htm"
No uvedený odkaz je absolutně super, ovšem myslím, že je třeba poznamenat, že je určen v zásadě pro online simulaci na síti. Většina lidí, která lítá podle tohodle návodu defaultní ATC v FSce vůbec nepoužívá a lítá podle reálných postupů ( tzn. převzatých z českého - evropského reálného civilního létání ) na síti. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 19:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 21:00 | |
| | To forex: Jak si mluvil o tom, že tě nenaváděl, nemohlo se třeba stát, že si tu hlášku nezaznamenal, nebo jí neporozuměl? Pokud je anglina trochu problém, může se to stát. Ve FS tě obvykle po startu Departure navede na kurs, aby si se co nejdříve dostal na route a pak ti řekne:"...proceed on course", nebo "...resume own navigation" a pokud neposloucháš a letíš si jak chceč, zruší ti to IFR a můžeš to letadlo třeba poslat k zemi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 21:17 | |
| | Tak to nevim, ale mozne je vse. Pak tam byl jen neco ve smyslu jako ze "nejsou zadne informace" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC navadeni 18. 11. 2004 / 22:29 | |
| | Taky nezapomeň, že to bez závorek je hláška, ale to v hranatých závorkách je nabídka nebo příkaz. |
| |
|
|