| | | Kuk, podivejte na tohle... 31. 10. 2004 / 10:44 | |
| | | |
|
| | | Re: Kuk, podivejte na tohle... 31. 10. 2004 / 11:26 | |
| | No je. Jen mi prijde, ze beta testovani uz ukoncujou tak pul roku.
Ale je to asi lepsi postup nez to co predvadi CaptainSim. Ten 30MB update co vydali brzo po vydani B707...opravujici takovy zavazny chyby. Ty snad ani beta testovani nedelali. Ale to je snad jeste porad lepsi nez "alpha verze" PSS A330 A340 |
| |
|
| | | | Re: Re: Kuk, podivejte na tohle... 31. 10. 2004 / 11:38 | |
| | S tim co jsi napsal o PSS A330 A340 uplne souhlasim, mam taky pocit ze ti se s beta testingem vubec nezabyvali, uz jen ty blbnouci nocni textury ve virtualnim cockpitu, FDE, atd...je toho hodne...navic tak hrozny support jak predvadi PSS jsem jeste nevidel (o vsech tech chybach vi, ale tvrdi ze update proste nebude a basta)...a je to strasna skoda pac to mohl byt naprosto super addon....nicmene od PSS uz nekupuju nic (
Ale myslim ze konkretne u flight1 se neceho podobneho obavat nemusime....support na jednicku....uz se toho ATR nemuzu dockat |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kuk, podivejte na tohle... 31. 10. 2004 / 12:30 | |
| | samozrejme nevim a dopredu bych nechtel delat prehnane optimisticky zavery ani reklamu necemu co jeste nikdo nevidel behat, a navic z toho nic mit nebudu )) ale ma to byt udajne to nejlepsi co kdy pro FS bylo (stejne jako to rikaji vsichni ostatni, hehehe), ale tady ten vyvoj trva snad uz dyl nez rok, a je koordinovany spolu s aerospatiale, co ATRky vyrabi, udajne se na vyvoji podili jak mechanici, kteri ATRku do detailu znaji, technici od profi simulatoru na ATRky, tak i piloti co s tim opravdu letaji, a podle toho co jsem si zatim o tom dilku precetl, by to mela bejt ATRka fakt se vsim vsudy, co se da najit i na ATRce skutecne. No nechame se doufam mile prekvapit ))
P.S. Jo a bylo by super kdyby tomu nejaky sikula odsud dodelal CSA livery )), sice CSA zatim 5-kila 72-ky nema, ale myslim, ze to je otazka velmi blizke budoucnosti a mit je bude. |
| |
|
| | | | | | Flight1 ATR 72-500 Available!!! 31. 10. 2004 / 21:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! 31. 10. 2004 / 21:54 | |
| | Ty brdo tak ted nastava dilema koupit hned, nebo pockat na ohlas lidi
asi neodolam akorat jsem furt nikde nevycetl jake livreje tam jsou (porad naivne doufam ze tam dali i CSA |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 00:22 | |
| | Jsem to nevydrzel a objetoval $35 ) a myslim, ze neni ceho litovat.
Livery CSA tam neni, no ale o to az tolik nejde, tu nekdo urcite udela a preci jen z venku se na letadlo za letu vjetsinou nekoukas )
Muj ohlas je jednoznacne pozitivni. Pokud jde o simulaci standardne probihajiciho letu, tak se tomuto dilku snad neda vytknout vubec nic. Podotykam, ze jsem to jeste nemel cas moc vyzkouset (2 app na 24 v praze). Ale funguji std. postupy pro spousteni, vcetne spravne fungujiciho napajeni z BAT, GPU a od motoru, funguje brzda vrtule, ovladani motoru presne jak by melo byt, vcetne funkcni automatiky pro vzlet, stoupani, cest. let, atd... pan autopilot taky pracuje presne jak by mel vcetne spravne indikace na EADI vsechny mody zobrazeni na EFISech jsou vporadku. Avionika celkove funguje spravne pokud jde o ovladani radii NAV/COM, ADF-ek, XPDR i TCASu, jo a ADFka jsou funkcni obe 2, k dispozici jsou freq. SBY i MEMO.
V configuracnim sw se da zvolit typ zobrazeni cockpitu, CPT nebo F/O, std. hneda nebo nova modro-seda deska.
Na par drobnosti jsem zatim neprisel nebo nejsou implementovany (ale jsou to asi fakt spis kosmeticke vady), jako ze, nefaka ovladani svetylek na postrani console a reading light ))) asi nejsou funkcni postrani maintanance panely a circuit brakery, asi nelze prepinat zdroj pro symbol generatory (pro signal do EFISu) ze strany CPT nebo FO, ATT/HDG, SGU, ILS, AHRS 1/2 pri nastaveni bugu na IAS se neda pretocit green bug nahoru nebo dolu podle toho jestli jde o vzlet nebo pristani. )) ale jak rikam, to jsou vsechno "prkotiny".
Takze zaver je ze podle me je to kazdopadne dobra investice, musel jsem si tady trochu ulevit )) a ted uz jdu spintat, nebo zejtra rano nevstanu, dobrou....
Vlada
|
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 08:47 | |
| | A narocnost na HW nezdelis ?! ) ...na jaky sestave ti to slape a kolik mas FPS v prumeru.... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 12:26 | |
| | A ma ten mixer FMS ? Na strankach nic neni a jestli to nema (coz predpokladam), tak ji to docela degraguje.. Jinak vypada super... A co letove vlastnosti ? Neni jako postrelena husa jako od Eurowings ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 17:03 | |
| | Jestli to nebude tím , že reálná ATR žádné FMC nemá , mám dojem že to tam Eurowings dobastlili , protože ho měli
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 18:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 18:18 | |
| | a copak jste FMCecko nevideli na preview shotech? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 20:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 18:21 | |
| | ...no je to presne tim ) ale je tam HT1000, coz je takova "lepsi gps" s interfacem jak FMS, celkem pouzitelna, certifikovana na B-RNAV, ma SIDy, STARy, takze umi LNAV, wpt naletava s predstihem zatacky (coz treba KLN90b, ktera se jinak do ATRek montovala neumi) a alespon pocita Vertical Profil, ale to si muzes pri litani s ATRkou spocitat i sam )
Letove vlastnocti, no "postrelena kachna nebo co", to snad ne, a s ATR od Eurowings se to myslim fakt neda srovnat. Proste da se s tim celkem slusne letet na ruku, je stabilni, ma odpovidajici trimy ve vsech osach (ne tak drasticky jako u EW), dokonce i na jednomotorovy let se da celkem slusne vyvazit a pristat.
Narocnost na HW, no na sestave P4 3GHz, 1GB SDRAM, GeForce4 4600 (128MB) a cca 10GB free na HDD po defragmentaci ) se FPS drzi spolehlivje na 20 FPS (kde ho mam zalockovany), pri maximalnich parametrech letadla i nastaveni scenery ve FS. S 2D cockpitem neni zadny problem s FPS, 3D cockpit je excelentni, obcas trosku zaskube pri narocnejsich sceneriich, jako je treba Ruzyne ) nebo GA2004, etc. zkratka, rek bych ze neni narocnejsi nez jiny model srovnatelne kategorie, (podobne jako treba 737NG od PMDG). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal) 1. 11. 2004 / 20:31 | |
| | Ahoj, mohl by nekdo poskytnout manual? Samostatne se pry stahnout neda a ten z Fairwings.net nema popis FMC a to bych prave chtel...
Diky za pomoc |
| |
|
|