| | CS 757 6. 7. 2010 / 14:38 | |
| | Tak zrovna u komerčních letadel je tento postup zcela nevhodný. Komerční letadla mají spousty systémů navíc proti defaultu, které potom samozřejmě FSka prostřednictvím defaultního letadla neumí uvládat (ani vypnout) a letadlo potom zůstane v nesmyslném mezistavu, kdy jsou vypnuty systémy použité z defaultu a nevypnuté systémy, které má ten model vlastní. U každého komerčního letadla je návod, jak jej do cold & dark uvést. Buď na to má přímo nějakou položku ve svém menu nebo jiný postup, ale měl by tam být uveden. |
| |
| CS 757 - feficek | 06. 07. 10 v 14:13 |
|
| | CS 757 - miso84 | 06. 07. 10 v 14:26 |
|
| | | CS 757 - feficek | 06. 07. 10 v 14:30 |
|
| | | CS 757 - Luděk Ch. | 06. 07. 10 v 14:38 |
|
| | | | CS 757 - miso84 | 06. 07. 10 v 14:44 |
|
| | | | CS 757 - Gunterr | 06. 07. 10 v 16:44 |
|
| | CS 757 - Zouzman Air | 06. 07. 10 v 21:06 |
|
| | | CS 757 - Gunterr | 06. 07. 10 v 22:50 |
|
| | CS 757 - Algy | 22. 07. 10 v 10:28 |
|
|