Takže vážení uražení,
co se týče ATC, jeho kvality byly naprosto dostatečné a řekl bych, až na pár malých frazeologických nepřesností, výborné. Je zajímavé, ač veškeré mapy Splitu tvrdí hold na jednu stranu, dokážete mi natvrdo do chatu napsat, že holdujete správně a přitom se nacházíte na úplně opačné straně letiště. Dále mne poněkud zaráží drzost zažádat si o priority landing z důvodu "paliva na 10 minut letu". Jak může někdo něco takového vůbec plácnout do frekvence? Další věc, ve Splitu se nedělo vůbec nic nestandardního. Procedura "Circle to land" je standardně publikována v mapách, to, že jsme ji použili přeci není naše chyba, to, že ji nejste schopni zaletět a NIKDO, NIKDO neřekl nic ve stylu "omlouvám se, tuto proceduru neumím, mohl bych dostat jinou?" také ne.
Takže podtrženo shrnuto. Roman Tkáč na LDSP_APP předvedl výborný výkon. Tři opozdilci, kteří přistávali, byli na zemi během deseti minut, včetně veškerého holdování, ILS přiblížení a CtL procedury. To, že ješitné pilotní mozky nejsou schopny přiznat vlastní chybu, ale vlastní chybu přehazují na neschopného ATC, to, prosím, pánové, zkoušejte jinde.
Nemluvím obecně. Někteří mne potěšili.Michal Radoňský jest výborným příkladem. Někdo, kdo bych čekal, že bude schopen standardního chování, mne naopak velmi zklamal.
Borek Stěhule
CZ-DIR |
|