Hlavní problém vidím v tom, že pleteš IFR a VFR postupy. Když letíš via NDB RAK, tak letíš IFR a má následovat :
- visual aproach - to nemá s okruhy pravý/levý nic společného,
- vektory od ATC , t.j. dostaneš heading a letíš podle něj ( nějaký okruh pravý/levý neexistuje )
- dostaneš STAR a letíš po něm, pak vektory na ILS nebo visual.
Pokud letíš VFR, tak ne přes RAK, ale přes některý ze vstupních bodů a dostaneš "zařaďte se do polohy downwind pravého dráhy 24" , tak si musíš srovnat , jak je dráha 24, t.j. kurs 243st a kde je OD TOHOTO SMĚRU VPRAVO ( je to severně ) a pak , kde je poloha downwind a tam do toho bodu se trefit. Pravý / levý je vždy užíván v souvislosti s dráhou, není žádný obecný pravidlo levý=jižní. Je levý dráhy 24 a ten je obvykle stejný , jako pravý dráhy 06 )
|
|