FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pár dotazů... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů...   19. 10. 2004 / 18:38
PavelS
Hlavní problém vidím v tom, že pleteš IFR a VFR postupy. Když letíš via NDB RAK, tak letíš IFR a má následovat :
- visual aproach - to nemá s okruhy pravý/levý nic společného,
- vektory od ATC , t.j. dostaneš heading a letíš podle něj ( nějaký okruh pravý/levý neexistuje )
- dostaneš STAR a letíš po něm, pak vektory na ILS nebo visual.

Pokud letíš VFR, tak ne přes RAK, ale přes některý ze vstupních bodů a dostaneš "zařaďte se do polohy downwind pravého dráhy 24" , tak si musíš srovnat , jak je dráha 24, t.j. kurs 243st a kde je OD TOHOTO SMĚRU VPRAVO ( je to severně ) a pak , kde je poloha downwind a tam do toho bodu se trefit. Pravý / levý je vždy užíván v souvislosti s dráhou, není žádný obecný pravidlo levý=jižní. Je levý dráhy 24 a ten je obvykle stejný , jako pravý dráhy 06 )

 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ