| | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 17:46 | |
| | | |
|
| | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 17:48 | |
| | | |
|
| | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 17:49 | |
| | Není, ale je to pěkný nápad na fotomontáž, někdo by to mohl na odletech z Prahy taky zkusit |
| |
|
| | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 18:02 | |
| | Dochází při turbulenci v úplavu k nějaké významné ztrátě vztlaku, nebo to jenom "háže" ? |
| |
|
| | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 18:22 | |
| | Ke ztrátě vztlaku dochází při snížení rychlosti proudění vzduchu kolem křídla a k tomu v úplavu nedochází. Problém je spíš v tom, že ten úplav za letadlem je vlastně rotující válec (dva) vzduchu rovnoběžný se směrem letu a pokud je dost silný, tak dokáže letadlo za sebou v podstatě otočit na záda. Což je zvlášť při malé výšce letu problém. Ale k samotné ztrátě vztlaku nedojde, k tomu není důvod. |
| |
|
| | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 18:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 18:58 | |
| | Nie je trochu moc vysoko na to, aby mal otvorený podvozok? |
| |
|
| | | | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 19:16 | |
| | Proc? Ucebnicovy ILS approach je staveny tak, ze bys mel mit podvozek a Vref na FAFu, coz se samozrejme nedodrzuje, ale tohle je podle mne daleko za FAFem, uz nekde u OM treba. |
| |
|
| | | | | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 20:20 | |
| | No, učebnicově to sice je, ale v praxi je výhodnější dělat decelerované přiblížení, kde to taháš o kus dál |
| |
|
| | | | | | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 21:36 | |
| | Sak to taky pisu ze se to tak nedela |
| |
|
| | | | | | | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 07:47 | |
| | Jak tady piloti psali, podvozek se otevírá co nejpozději, kvůli hluku. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 10:43 | |
| | Ale jasne, dyt tam taky pisu, ze se to nedodrzuje, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 00:07 | |
| | A z ceho soudis, ze to je vysoko? Naopak, podle me je to dost nizko, klasicka fotka focena od prahu drahy. Jen ze zrovna byla nejaka mlha, nebo se nekde vzal proste takovy oblak pary/koure. |
| |
|
| | | | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 18:54 | |
| | No vztlak to urcite meni, prave zmenou zakladnich aerodynamickych sil, tj. vztlaku, odporu a momentu sil dojde k tomu pretoceni nebo odhozeni. |
| |
|
| | | | | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 19:00 | |
| | Tak samotný vztlak se tím nemění, vždyť rychlost proudění vzduchu kolem křídle je pořád stejná. Akorát ten vzduch rotuje, takže samozřejmě má snahu otočit i letadlo Ale je to něco zcela rozdílného, než když ti střih větru najednou "ukradne" vzdušnou rychlost. To způsobí ztrátu vztlaku. Samozřejmě ale ten úplav znamená silné turbulence i s možností havárie. |
| |
|
| | | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 21:00 | |
| | Hned jak budu mít čas, jdu na to. Jestli mi teda Los Majklos půjčí stativ. |
| |
|
| | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 19:50 | |
| | - Ano to je možné...
- "A víte o čem zrovna hovoříme?"
- Ne.
- "Tak to asi opravdu možné je." |
| |
|
| | | | Fotka - je to možné? 30. 5. 2010 / 21:06 | |
| | | |
|
| | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 03:40 | |
| | | |
|
| | | | | Fotka - je to možné? 31. 5. 2010 / 07:47 | |
| | | |
|
|