Rád bych upozornil místní simptáctvo, že Projekt TUPOLEV zveřejnil novou verzi (resp. patch) komplexního freeware add-onu TU-154M v2.03, kterou je možno stáhnout na http://files.protu-154.net/PT-154M/PT_Tu-154m_2.03_Patch.exe
Česká verze bude pochopitelně následovat, vzhledem k zaneprázdnění nekterých členů týmu vyjde za 2-3 týdny.
Takže jako malá ochutnávka výňatek z českého readme, kde jsou uvedeny novinky. Jak si přečtete, jsou v Projektu TUPOLEV opravdu velcí puntičkáři, což je dáno i tím, že jejich TU-154M je užívána i k výcviku posádek - proto takový důraz na simulaci elektických sítí apod.
Změny ve verzi 1.2 (odpovídající verzi 2.03 původní ruské instalace)
1.Realizována palivová automatika motorů
2.Realizován ventilace kol podvozku, včetně zohlednění ohřevu brzdových disků v závislosti na podmínkách brzdění (včetně efektu přehřátí brzd)
3.Realizován protipožární systém
4.Realizovány hodiny ITV
5.Realizováno ovládání systému regulace tlaku SRD
6.Při nahrání letadla je automaticky na SRD nastaveno QFE letiště odletu
7.Doplněna možnost nastavení měnění nastavení SRD po desítkách mm pravým tlačítkem myší
8.Realizována kontrola systému sblížení se zemí SSOS.
9.Doplněno několik «falešných» vypínačů na horní část panelu inženýra
10.Realizován vypínač ohřevu dveří.
11.Ozvučení a animace vypínačů panelu
12.Doplněn vertikálně orientovaný přepínač DME
13.Opravena nulová pozice ukazatele hydr. kapaliny
14.Doplněna kontrolka BKK test.
15.Upraveno pořadí poloh přepínače voltmetru sítě 110 V
16.Předělán odpovídač СО-72М.
17.Doplněn systém kontroly ukazatelů vibrace motorů
18.Odstraněna částečná průhlednost ovladačů voltmetru.
19.Opraveny klikspoty ovladače podvozku
20.Doplněno tablo signalizace podvozku pal.inženýra
21.Realizován systém zásobování vodou
22. Oživen systém měření teploty zadního úseku
23. Oživen systém kontroly ohřevu systému vypouštění
24.Opraveno označení fází přepínače voltmetru sítě 36V
25.Animován pohyb ručiček přístrojů panelu PI
26.Tlak oleje nyní odpovída skutečnosti.
27.Doplněny tlačítka kontroly radiovýškoměru
28.Opravena logika práce tabla «závada motoru»
29.Opravena stupnice radiovýškoměru (z 30 nа 25).
30.Opraven pohyb ručiček ARK při nulovém signálu.
31.Doplněno blokování spouštění motoru č. 3 při otevřeném zadním zavazadlovém prostoru
32.Doplněno blokování spouštění motorů, nejsou li zapnuty všechny pumpy spotřební nádrže
33.Kontrola teploty výstupních plynů motorů pracuje pouze při zapnutém systému a napájení 27V.
34.Odstraněna chyba při možnosti spuštění motorů bez dodávky paliva.
35.Realizována přechodná práce motoru ze zbytků paliva v rozvodech (20 vteřin)
36.Ukazatel vnější teplotu funkční pouze při zapnutém napájení ze sítě 27V.
37.Záložní palivová pumpa pracuje pouze za letu
38.Přepínače regulace teploty systému PKM se nyní pohybují společně
39.Ručičky přístrojů kontroly VSU, SKV a teploty oleje motorů při vypnutí napájení spadnou na levý okraj stupnice
40.Odstraněna chyba při poslechu radiomajáků
41.Ozvučen pult SPU.
42.Realizovány režimy ANT a RAM systému ARK-15
43.Zprovozněn přepínač SPU na overheadu pilotů
|
|