FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 manuál (příručka) Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737 manuál (příručka)   2. 5. 2010 / 21:57
Airbus319
No, našel jsem tohle : Isolation Valve - tady uz je to trosku slozitejsi, bylo by dobre vedet cely princip tlakovani a privodu vzduchu do kabiny, ale kdyz se podivas na ten diagram, co je nakresleny mezi jednotlivymi prepinaci, mohlo by te to logicky napadnout - pokud beres vzduch jenom z APU (APU BLEED, kdyz jeste nejsou nastartovane motory), tak vzduch z APU jde jen do LEVEHO PACKU. Aby se dostal i do praveho, je potreba jej pustit pres nase ISOLATION VALVE, no a to je princip jeho funkce, isolovat levy pack od praveho, v zasade, pokud jedes na vzduch z APU, otevres jej, pokud letis, APU bleed je samozrejme vypnuty a isolation valve AUTO (samo se v tehle pozici pri nastartovanych motorech zavre), pak se kazdy pack napaji ze sveho motoru, jak je nakresleno, a neprobiha mezi nimi vymena vzduchu pres isolation valve.

Nedořekl by jste mi někdo prosím,k čemu jsou tedy všechny tyhle přepínače ? A kdy se mají zapnout/vypnout ?
25656 B / 359 x 500 / pneumaticspanel.jpg
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ