No, našel jsem tohle : Isolation Valve - tady uz je to trosku slozitejsi, bylo by dobre vedet cely princip tlakovani a privodu vzduchu do kabiny, ale kdyz se podivas na ten diagram, co je nakresleny mezi jednotlivymi prepinaci, mohlo by te to logicky napadnout - pokud beres vzduch jenom z APU (APU BLEED, kdyz jeste nejsou nastartovane motory), tak vzduch z APU jde jen do LEVEHO PACKU. Aby se dostal i do praveho, je potreba jej pustit pres nase ISOLATION VALVE, no a to je princip jeho funkce, isolovat levy pack od praveho, v zasade, pokud jedes na vzduch z APU, otevres jej, pokud letis, APU bleed je samozrejme vypnuty a isolation valve AUTO (samo se v tehle pozici pri nastartovanych motorech zavre), pak se kazdy pack napaji ze sveho motoru, jak je nakresleno, a neprobiha mezi nimi vymena vzduchu pres isolation valve.
Nedořekl by jste mi někdo prosím,k čemu jsou tedy všechny tyhle přepínače ? A kdy se mají zapnout/vypnout ? |
|