Takové ty praktické detaily, na které člověk při zevrubném průzkumu či standardním letu nenarazí, ale když na ně dojde tak to může být problematické. Námatkou mě napadá třeba definice holdu a další syntaxe (radiál k fixu, dme-arc atd.) a ovládání FMC (MAP vs. PLAN pohled s listováním po trase apod.) , ruční naladění VOR a příslušného radiálu (má to 737ka taky v plné automatice s jedním ručním VOR a ILS separé na throttle quadrantu ?), nastavení DH, tlak vzduchu dostupný v obou jednotkách, různé možnosti ovládání (např. u ATR se hodně použivá pravé tlačítko, u Realair zase drag atd.). A to mě jen tak napadlo z hlavy. Je jasný že klasika HDG, FLCH či V/S, ALT, SPD, podvozek, klapky a základ LNAV je všude nemlich to samý a kdo to jednou zažil už s tím nemá problém. Ale kluci fakt mají pravdu že by to nebylo dobré kdyby na mě v takovém frmolu ATC vybafl požadavek, já mu ho odreadbackoval (protože vím co po mě chce) a pak začal pátrat po tom jak se to v tomhle letadle sakra dělá )))) |
|