FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Válcová promítací plocha Jeden příspěvek | Celý strom
Válcová promítací plocha   20. 2. 2010 / 09:40
PetrS
HW distorzi (jen optickými členy) je sice možná, ale prakticky neproveditelná - nekulové čočky, nebo odrazné plochy. Ani nevím, jetli by se to dalo spočítat, ale určitě ne vyrobit doma na koleně.
Edge blending se dá dost dobře simulovat zastíněním (pásek kartonu či plechu), umístěný blízko u objektivu (tak cca 10cm). Na plátno to vrhne rozostřený stín u kraje obrazu - a to je přesně to, co potřebuješ. Jenom bude problém, že projektory se musí obrazově překrývat o zónu blendingu - tkaže nejde použít třeba "krabička" TripleToGo od Matroxu - tam se obrazy nepřekrývají, ale jsou "hladce" rozstřižené. A při zaclonění okraje neostrou maskou by tam ten kus chyběl a neměl by se s čím prolínat.

PetrS
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ