Já se nad tím jenom zamýšlím, nic víc žádný soud ze mě nevypad...
- podíval jsem se, kdy se to stalo - večer, za tmy - barevnost světel bych teda očekával celkem dobře viditelnou
- počasí nevím, jaké bylo, ale vzhledem k tomu, co se motalo v tu dobu na západě evropy to zřejmě žádná sláva nebyla, přesně to samozřejmě neznám a do souvislosti si to samozřejmě dát dokážu (nebyl by to první incident/nehoda, který by se stal díky přehlédnutí nějaké signalizace)
- v reálu jsem tam bohužel nebyl, ve virtuálu několikrát
- myslím tím to, že B733 nevzlétne z místa a nepředpokládám, že tu linku letěli s prázdným érem, takže ten vzlet si nějakou vzdálenost žádal.
- na tohle snad ani nemusím odpovídat, ale spíš mě napadá otázka - jakou tohle má souvislost se spletením si dráhy s pojezdovkou? Tím, že jsou piloti busy? Tím, že PF prakticky po celou dobu rozjezdu čumí ven na tu zelenou řadu?
- v porovnání s Tebou se zkušenostma nemůžu rovnat, ale nějaké drobné střípky už mám
To je takový hřích se zamyslet nad tím, proč se to stalo? Zajímá mě jen, kdy a jakto, že si může pilot splést zelenou řadu s bílou. Když bylo špatné počasí, tak tahle dráha má nějaké osvětlení touch down zóny, které (předpokládám) bude za špatné viditelnosti zapnuté a pokud nestartují z půlky dráhy, tak by to měli vidět. Za dobré dohlednosti by zase měli vidět to, že vedle nich svítí podezřele jasná řada bílých světel, resp. po krajích nevidět jasné bílé osvětlení by mě v éru taky mátlo... nevím to, proto jsem tu začal debatovat. |
|