| | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 07:35 | |
| | Zdravim...
Chtěl bych se zeptat jak to je se swiss airlines... Já ve FS lítám s A340-313(HB-JMG)a když chci letět linku např. Boston, New York, no protě přes Atlantik tak mi to hází FPL přes Gronsko a pak přes Kanadu dolů. To je trochu blbost ne? Lítám to z Zurichu(LSZH). Moh by mi někdo poradit? Díky |
| |
|
| | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 09:06 | |
| | | |
|
| | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 11:26 | |
| | No, ono to zas tak od veci neni. Pri typu projekce povrchu zeme to na prvni pohled nevypada, ale diky zakriveni zeme to vyjde opravdu kratsi takovouto zdanlivou zajizdkou.
Nicmene - az tak na sever se moc neleta. Tvuj problem je zpusoben necim jinym - pres atlantik nevedou klasicke trate (takze je nema ani FSka), ale NAT trate, ktere se kazdy den meni, a FSka je nema. takze misto po NAT tratich te vede po te jedne normalni trati, co tam ma pres island, gronsko, do kanady.
PS: Proc ale davas nadpis "SWISS INFO"? urcite by slo zvolit vhodnejsi. |
| |
|
| | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 11:33 | |
| | Ja myslim, ze v urcitych pripadech by to mohlo byt pres Gronsko lepsi, treba i kdyz je v severni casti Atlantiku silny protivitr. Taky mava v poslednim obdobi routefinder s natama docela problem - vypada to, ze umi najednou bud jen smer vychod, nebo smer zapad, nejspis podle toho, co je novejsi. Tak treba zrovna "znal" jen trasy z Ameriky do Europy. |
| |
|
| | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 11:36 | |
| | | |
|
| | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 11:52 | |
| | S A340? |
| |
|
| | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:30 | |
| | Nojo... jsem se přehlíd Se z toho hned nepo... |
| |
|
| | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:17 | |
| | Já žiju v přesvědčení, že ETOPS je spíše otázka byrokratického papírování, než konkrétního letadla, nebo se pletu ? |
| |
|
| | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:35 | |
| | Aaaha, díky... A pro čtyřmotorové stroje nic podobného neplatí ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:13 | |
| | Njn, já si to přečetl už předtím, ale té jedné věty v předposledním odstavci jsem si nevšiml - LROPS,dík
Ovšem co jsem hledal dál, tak tam už jde jenom o to, aby letadlo mohlo letět vysoko, takže jde o zásoby kyslíku a podobné věci, časové omezení to snad dokonce ani nemá... :-/ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:17 | |
| | Nevim, jestli Ti spravne rozumim, ale primarne to vzniklo z duvodu nespolehlivosti pistovych motoru, proto museli litat ve vzdalenosti vetsi jak 60nm od nejblizsiho letiste jen ctyrmotoraky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 15:16 | |
| | No jasně, ale dnes už tolik pístových letadel nepotkáš, myslel jsem to, že čtyřmotorová letadla nemají omezení ani tak na vzdálenost od letiště, jako spíš aby pasažéři mohli tu dobu v letadle za vhodných podmínek vydržet... Asi takhle jsem to myslel. |
| |
|
| | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 11:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:30 | |
| | Proč tam debilové neudělali 3-patrový kruháč? |
| |
|
| | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:54 | |
| | No .. tří patrový kruháč tam sice není (ten ale není ani v opatovicích), ale třípatrová ta křižovatka je. nějaký jiný postřeh? |
| |
|
| | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 15:04 | |
| | Proč tohle není 3-patrová křižovatka? |
| |
|
| | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 15:06 | |
| | No, zkus si ještě jednou přečíst, co jsem napsal, zamysli se nad tím, a máš ještě jednu šanci na odpověď. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 15:09 | |
| | Dobřééé... přečteno, zamyšleno, uznávám, přečet jsem blbě, a tady je ta otázka:
Proč tam není kruháč? |
| |
|
| | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:32 | |
| | Až se taky někdy přehlídneš, tak tě taky podobně zprudka zjebem, ok? |
| |
|
| | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:12 | |
| | Ale on se nepřehlédne...!!!! |
| |
|
| | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:18 | |
| | ah tak, v tom případě beru zpět |
| |
|
| | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:26 | |
| | je to celkem jednoduche pri letu na vychodni pobrezi usa se vyplati letet naty i s proti vetrem kdezto na zapadni pobrezi naty vubec nepouzivej a letej mnohem vic severne protoze kdyz pouzijes naty poletis strasne celou cestu s protivetrem a ta trat bude delsi treba dlh obcas leta do ksfo z mnichova porad na sever az na gronsko bezne se tam objevuji body jako N68 tady mas nejake posledni plany jak rikam zalezi na vetru poslednich par dni moc nefouka takze letaj vic primo ale podivej se na rozdily v planech:
tady jsou trate na zapadni pobrezi
swr40 lszh-klax 5 unora:VEBIT T51 LASUN UT10 RLP UL613 SOVAT UL613 TLA UN601 STN UN591 NINEX UP59 BALIX 6200N 02000W 6500N 03000W 6700N 04000W 6800N 05000W DARUB 6600N 07000W 6400N 08000W 6100N 09000W YYQ J530 YQD J489 VLN GGW BIL FFU J9 NORRA J107 HEC
je to hodne na sever aby se vyhly vetru kdezto zpet je to skoro primo po vetru
swr41 klax-lszh 4 unora:HOLTZ9 TRM J236 TBC J64 RSK J110 GCK J96 SLN J96 IRK J26 JOT J146 GIJ ECK YYZ J586 YJN J500 YQM J509 YYG VIXUN LOGSU 4900N 05000W 5100N 04000W 5200N 03000W 5100N 02000W SOMAX ATSUR RATKA UN502 JSY UN160 PIGOP UL851 MELKO UM606 BLM
vychodni pobrezi je naproti tomu jak jsem rikal skoro porad pres naty
swr52 lszh-kbos 5 unora:VEBIT T51 LASUN UN176 MOROK UL856 PENDU UL856 DJL UH10 AMODO UM729 RESMI UL851 LGL UN502 JSY UN160 LIZAD UL739 GAPLI DINIM 5200N 02000W 5300N 03000W 5400N 04000W 5300N 05000W HECKK YAY N184B TOPPS SCUPP
swr51 kbos-lszh 4 unora: FRILL BRADD N53B YYT NATX SOMAX NATX KENUK UN502 RATKA UN502 JSY UN160 PIGOP UL851 MELKO UM606 BLM
|
| |
|
| | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:30 | |
| | Nemuzu se ubranit citaci:
"Pocasi bylo primo idealni, posudte sami: Tlak, teplota, rosny bod..." ;o) |
| |
|
| | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:08 | |
| | Jo už to vidim...
Je to asi lepší no.. |
| |
|
| | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:17 | |
| | A ještě něco... Mě to pak ve třech třetinách Kanady udělá takovej nepochopitelnej zub se zatáčkou přes 180°... Nevíte co s tim? |
| |
|
| | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:23 | |
| | A čím tvoříš ten FPL ? Nejlepší bude dělat ho přes routeplanner a přežvýkat si ho do podoby vhodné pro FS - převaděč je přímo tady na stránkách.
Jinak je otázka, jak moc chceš mít reálný FPL, buď můžeš v editaci jednoduše vymazat těch pár bodů, které tě vedou "nazpět", pak můžeš podle tras obsažených v FS naklikat něco náhradního v tom daném úseku a nebo strávíš hodinu s navigační mapou a vytvoříš si nějakou trasu, která je podle všech předpisů - potom je ale určitě lepší zvolit vytváření trasy v routeplanneru, který to v podstatě udělá za tebe... |
| |
|
| | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:33 | |
| | no muzes ten bod co te otaci vymazat a dat tam dct mezi ty body a budes v pohode a podle pravidel |
| |
|
| | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:29 | |
| | no to po nas chces nemoznou vec.nemame poneti kudy letis ani kde jsito planoval tekze ti fakt nemuzem rict proc proste je to chyba v planu |
| |
|
| | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:35 | |
| | Já to plánuju normálně přes sim. Create flight plan... |
| |
|
| | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:39 | |
| | tak to musi bejt uplne silenej planek postni ho sem pls pouzivej routefinder fs planoac je naprost k ho..u |
| |
|
| | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:44 | |
| | Já sem ted v knihovně... Pošlu ti ho asi v 19:00 jako soukromou zprávu...
Ten route ¨finder je ale placenej a brutálně... |
| |
|
| | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:47 | |
| | neni na te strance je i free verze ale ja ted sedim na sectoru tak ti nemuzu poslat odkaz ale nekdo ti ho urcite posle |
| |
|
| | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:48 | |
| | tyjo tyhle prispevky me docela nahanej hruzu |
| |
|
| | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:50 | |
| | Proč?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 16:00 | |
| | protože si píšeš s řepákem během jeho pracovní doby |
| |
|
| | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 13:48 | |
| | A to můžu exportovat FPL do FS i ztý free verze?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 16:31 | |
| | Jo, pres "Cesminovu utilitku" - rfindpln.exe. A ten free je na htp://rfinder.asalink.net/free/ |
| |
|
| | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 14:58 | |
| | Vy tam máte compy s prístupom na net, alebo ideš z mobilu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 15:04 | |
| | Přímo z radaru |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 18:24 | |
| | WiFi s dosahem 300km! Už vím, proč ta chaloupka v Jenči stála takový prachy |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 18:31 | |
| | Jo, a ešte tam máme k tomu pozlátené prkienka na záchodoch. |
| |
|
| | | | | | | | Tady je ten plánek..:-) 6. 2. 2010 / 10:05 | |
| | | |
|
| | | Swiss INFO 3. 3. 2010 / 11:30 | |
| | Vzpomel jsem si v pondeli na tohle vlakno, tak jsem cvakl fotakem ;o))
1.3. A340, let LH470, EDDF -> CYYZ |
| |
|
|