| | Swiss INFO 5. 2. 2010 / 12:26 | |
| | je to celkem jednoduche pri letu na vychodni pobrezi usa se vyplati letet naty i s proti vetrem kdezto na zapadni pobrezi naty vubec nepouzivej a letej mnohem vic severne protoze kdyz pouzijes naty poletis strasne celou cestu s protivetrem a ta trat bude delsi treba dlh obcas leta do ksfo z mnichova porad na sever az na gronsko bezne se tam objevuji body jako N68 tady mas nejake posledni plany jak rikam zalezi na vetru poslednich par dni moc nefouka takze letaj vic primo ale podivej se na rozdily v planech:
tady jsou trate na zapadni pobrezi
swr40 lszh-klax 5 unora:VEBIT T51 LASUN UT10 RLP UL613 SOVAT UL613 TLA UN601 STN UN591 NINEX UP59 BALIX 6200N 02000W 6500N 03000W 6700N 04000W 6800N 05000W DARUB 6600N 07000W 6400N 08000W 6100N 09000W YYQ J530 YQD J489 VLN GGW BIL FFU J9 NORRA J107 HEC
je to hodne na sever aby se vyhly vetru kdezto zpet je to skoro primo po vetru
swr41 klax-lszh 4 unora:HOLTZ9 TRM J236 TBC J64 RSK J110 GCK J96 SLN J96 IRK J26 JOT J146 GIJ ECK YYZ J586 YJN J500 YQM J509 YYG VIXUN LOGSU 4900N 05000W 5100N 04000W 5200N 03000W 5100N 02000W SOMAX ATSUR RATKA UN502 JSY UN160 PIGOP UL851 MELKO UM606 BLM
vychodni pobrezi je naproti tomu jak jsem rikal skoro porad pres naty
swr52 lszh-kbos 5 unora:VEBIT T51 LASUN UN176 MOROK UL856 PENDU UL856 DJL UH10 AMODO UM729 RESMI UL851 LGL UN502 JSY UN160 LIZAD UL739 GAPLI DINIM 5200N 02000W 5300N 03000W 5400N 04000W 5300N 05000W HECKK YAY N184B TOPPS SCUPP
swr51 kbos-lszh 4 unora: FRILL BRADD N53B YYT NATX SOMAX NATX KENUK UN502 RATKA UN502 JSY UN160 PIGOP UL851 MELKO UM606 BLM
|
| |
|