Nechal sem si to prohnat pres performance kalkulator, a na MLW na LGSK v danych podminkach (15C, Q1013, 4kt headwind) - 63.6 tony mi to hodilo Vref 146. PMDG to pocita nejspis nejak jinak, protoze ja sem dostal i na 66.4 (tedy MLW) mi to haze Vref 149, nicmene mi to prijde stejne dost.
Schvalne sem se dival na video, ale neni to videt, koliks mel paliva? Pri ZFW 59.2 coz podle meho programu zodpovida plny 738 v Y189conf tam je furt 4 tony rezerva, coz mi prijde dost.
Jo, a pro porovnani, klapky 40 snizi na dane vaze Vref asi o 7 uzlu a LDR o necelejch 100 metru. Kazdopadne s plne nalozenou 738 bych urcite sel na plny klapky a autobrake max kdekoli kde to je pod 2000m, nejen na LGSK. Vref 153 odpovida asi 70 tunam.
No a to se bavime o draze 20 ktera ma jeste o 60 dostupnych metru vic nez 02. Takze bych to uzavrel tim, zes byl nejspis pres MLW, ale je to sim, tak co. Video je fajn. |
|