FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 13. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tezky to zivot vyvojare Jeden příspěvek | Celý strom
Tezky to zivot vyvojare   11. 6. 2002 / 23:56Marky Parky
Ukazka toho, jak je zivot tvurce scenerii obtizny a zaroven snad te nejoriginalnejsi chybove hlasky, co znam.


Easy Object Designer, 11.6.2002 23:58





 

Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 00:17Dalibor
Jo jo, stejná hláška mě taky pobavila a přivítala po instalaci EOD, jinak ale funguje celkem bez chyb, až na to, že nemůžu zaboha zprovoznit noční textury, nejspíš nepodporuje formát textur z MSFS 2002 (((, a nebo je chyba ve mě.
 

Problém   12. 6. 2002 / 01:08Fíra Watte
Netýká se to sice Vašeho titulku ale snad mi pomůžet.Nevím jak je to možné ale vypadl mě veškerý provoz ve MFS 2002
a to i přesto že tam mám nastavený nejhustší provoz.Zkrátka si tam létám uplně sám.kdekoliv a kdykoliv.Dříve vše fungovalo jak mělo.Prosím jestli víte,odepište.
 

Re: Problém   12. 6. 2002 / 09:02Marky Parky
Zkontroluj si nasledujici veci:

1)
Existenci souboru TRAFFIC.BGL s adresari SCENEDB/ATC, pripadne jeho obsah ( mrkni se dovnitr pomoci TrafficTools ).

2)
Nastaveni hustoty vs min hustotu pro zobrazeni.

Kdyz maji letadla ve svych flightplanech hustotu 100 procent, neznamena to, ze se na 100 procent objevi, ale ze se objevi TEPRVE kdyz ty mas hustotu 100 procent. A jestli pak mas ve FSce 99, tak vidis nic.
 

Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 07:46Petr Bednář
Ale podporuje, jenže nezobrazuje. Prostě neumí zobrazit DXT1/3. Pokud se při texturování v EOD obejdeš bez náhledu, pak je Ti to fuk, ale jestli ne, pak si udělej kopie svých textur do jiného adresáře a převeď je do 24bit bmp.....
 

Re: Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 08:49Marky Parky
Nahledy jsou nutnost. Ale tohodle jsem si vsiml priblizne ve stejnou dobu, kdz jsem resil totey v Image Tools ) a vesele yatim pracuju s formatem BMP 555-1, ktery t umi a FSka ho ukaze a teprve potom, na zaver se chystam prislusne textury prsknout do DXT-1.
 

Re: Re: Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 12:39Petr Bednář
Anebotak...
 

Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 16:27Vláďa
Dovolil bych si jednu připomínku, když poslední verze EOD má číslo 2.0.59 (není to nové, cca půl roku staré ) )

vs
 

Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 17:37Petr Bednář
A to není všechno.
Já mám verzi 2.1.70
Není v downloadu, ale byl na ní odkaz někde v tom fóru...
 

Re: Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   12. 6. 2002 / 20:36Vláďa
A umí něco víc ??
 

Re: Re: Re: Tezky to zivot vyvojare   13. 6. 2002 / 00:26Marky Parky
Uff uff, I samotny mocny tvurce Matthias Bruckner ma na sve site posledni 2.1.59.

Posli vzorek ))
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ