dá se to zjistit tak, že se vezme std gamecontroller panel, vybere se zařízení, provede se jako kalibrace, dojde se na osu, kterou chci prověřit, zapnu si "zobrazit raw data" nebo tak nějak to tam je, přejedu na nejnižší hodnotu zapíšu/zapamatuju, přejedu na nejvyšší hodnotu, zapíšu/zapamatuju, pak odečtu menší od většího, provedu z čísla dvojkový logaritmus a zaokrouhlím na nejbližší vyšší celé číslo. To je pak s největší pravděpodobností hodnota bitovosti převodníku.
Dám příklad z mého úžasného Genius F-23 (např kolečko plynu):
nejmenší hodnota: 5
nejvyšší hodnota: 25
ln2(25-5) = ln2(20) to je asi tak 4.3 => pětibitový převodník.
ještě jeden příklad z MJ16 osa X
nejmenší hodnota: -512
nejvyšší hodnota: 495
ln2(495 - (-512)) = ln2(495 + 512) = ln2(1007) = 9.97 => 10 bit převodník.
Takhle se to dá poznat. |
|