FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Scenery USNN-Nižněvartovsk Jeden příspěvek | Celý strom
Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 19:23
Solovjev
Rád bych se zeptal jestli vám taky padá fska při příletu do této oblasti. Ono to pěkně naštve když člověk letí třeba hodinu a pak když se teší jak přistane tak bum a celej let je v háji.
P.S.: daří se vám otočit letadlo na konci ranveje? já tam teda Tu-čko neotočím.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 19:42
PILOT253   
asik to bude špatnů scenérků, jestli je to o čem píšeš, tak v rusku 154 létajů furt, tak to sa tam mosí dat otočit určitě, jináč je ta scenerka pěkně na "pytel", nebo? nemuzu vyloučit, jak přistupujes k otačení letounu
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 19:53
Solovjev
no tak ji asi odinstaluju no škoda mněl jsem ji kvůli AESu. Jinak s tím otáčením jsem udělal tu chybu že jsem si asi nenamapoval brake left a right. Myslím že s kombinaci berany od sebe naplno (např.) doprava a přibržděním pravých kol podvozku by se eventuelně ero mnělo otočit na místě.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 20:11
SONP   
Pochopitelně, že bez brzd letadlo na fleku neotočíš. A z toho, že na zemi zatáčíš berany plyne, že máš špatně namapovanou joystick utilitu. Měl bys točit buď pedály, nebo pokud nemáš, tak např. kroucením joysticku (v reálu TU zatáčí na zemi extra pákou, ale to není v Pro-Tu simulováno).
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 20:18
PILOT253   
Určitě použít příště brzdy na hlavním podvozku a to tak, kam zatáčím-tam brzdím(doleva či doprava), jinak co se týče dalších okolností - příďový podovozek sice stočíš do požadované polohy, ale ta síla jakou tlačíš na to vybočené kolo dopřednou silou, nutí pneumatiky se více opotřebovat, druhak může dojit k poškození podvozku či pneumatik a za třetí, TU-154 má motory v zadní části trupu, tzn nemůžeš si pomoct ani tahem jednoho z motorů, které by byli třeba u jiného letadla na křídle.

Hodně štěstí a více pozornosti při létání
RR
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 20:44
feficek
caves,no ja lietam do USNN funguje vsetko tak ako ma,a letadlo teda...Tu154M od PT tam otocim ako nist...
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 20:47
PILOT253   
šak v pohodě, autor tohoto stromu vysvětlil však že letoun točil přes osu džojstyku, a navíc to nepřibrzďoval na hlavním podvozku
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   8. 1. 2010 / 23:11
Biker
Předpokládám, že nemáš přední kolo na 5°.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   9. 1. 2010 / 09:45
Solovjev
Tak vyřešeno. připojil jsem si ke compu pedaly od volantu a teď to točí doslova na místě samozřejmě s použitím left, right brakes (když je zapotřebí). Otáčení beranami fakt nemá smysl jak to podotkl kolega v horním příspěvku a děkuji za rady.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   9. 1. 2010 / 09:56
Solovjev
ještě otázečka k scenérce. Pokuď vím tak USNN má už v základu letištní servis (schody, tankování atd.) jenomže já používám i AES Aerosoft a ten to má v této scenérce taky. Tak mně napadlo jestli to třeba není tím, že jak scenérka tak AES mají vlastní servis a jestli se to tam nehádá náhodou.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   9. 1. 2010 / 11:46
Kendy   
Tak nejni nic jednodušího..než si to v AES vypnout a potvrdit si tuhle myšlenku.
 

Scenery USNN-Nižněvartovsk   9. 1. 2010 / 15:26
Solovjev
to máš uplnou pravdu, jenomže jsem asi totální blb protože ať hledám jak hledám nemůžu přijít na to jak to letiště v ÁESu vypnout.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ