| | | Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 19:24 | |
| | Ahojte,
dnes som skusil UT a hned som odskusal LZIB. Po prezreti a vytlaceni Timetable pre LZIB je tam 7 spolocnosti. Ale po zapnuti je letisko prazdne a jedine AI lietadlo co tam je, je CRJ od LUFTHANSy.
Nevie mi s tym niekto poradit cim to moze byt?
dakujem |
| |
|
| | | Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 19:50 | |
| | Precti si manual ...
Pri kompilaci zaskrtni butonek, aby to zkompilovalo i Ty spolecnosti, ktere nemaji vybarvena letadla.... pak tam budes mit o neco ziveji .) |
| |
|
| | | | Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 20:39 | |
| | diky za radu, idem odskusat.
znamena to potom ked to pojde, ze textury pre AS, SE, SA, CSA lietadla nebudu mat? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 21:35 | |
| | V Ultimate Trafficu je asi jen 1000 repaintu z celkového počtu 2800 letadel, takže těch zbylých 1800 letadel používá místo toho default repaint (hnusný repaint) a ty letadla s tím default repaintem se ti zobrazí jedině pokud zaškrtneš při kompilovaní tu možnost letadel bez repaintu jak píše Tragéd v JZD
Pokud to nezaškrtneš tak se ti tam vůbec letadla bez repaintů nezobrazí a traffic je na některých letištích skoro na nule
Jinak jediné řešení jak udělat UT realistčtější (ty default repainty mají k realismu daleko) je nahrazovat chybějící repainty např. z PAI ale je to vcelku časově náročné.Mě se povedlo nahradit asi 90 proc chybějících repaintů, některé se ale nedaj sehnat protože na to neexistují modely letadel ale je to vesměs traffic v africe atd. kam stejně nelítam |
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:02 | |
| | Diky za pomoc, podarilo sa mi tam nahodit b732,752 Air Slovakia, b725 Sky Europe ale nechce mi vziat repaint pre Slovak Airlines, mam tam 2 od AADWARK a aj od PAI ale nechce to zobrat aj tak. Skusal pozriet repainty na Hemus ale nasjt AN24 Ai mi robi trochu problem. UT to nahradi Fokkerom 50. Este by som sa rad opytal, ci sa v UT daju robit vlastne AI plany? Nemas nahodou repaint na 733 Slovak Airlines?
diky |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:10 | |
| | Do UT se dají importovat flightplany přes utilities - import, ale jsou s tím neskutečné problémy kvuli chybějícím letištím v databázi UT. Spíš bych doporučil udělat si ještě jeden traffic.bgl soubor (samozřejmně jinak pojmenovaný např. traffic_PAI.bgl) a tam dávat přess TTOLS další traffic. Já to používam na chartery a na chybějící aerolinky. Je to mnohem rychlejší než to dělat přes UT import (který stejně blbne) Jinak ten repaint Sovak Airlines najdeš na PAI library (mám ale pocit že je to na starý model 737, který vypadá trošku hůř)
Oprava: tak hezký repaint na 737 se dá najít na avsimu na model
AIA b733aia_slovak.zip
btw. jsem si ten tvůj příspěvek blbě přečetl jaktože ti to nechce vzít ten AIA slovak airlines? máš ho aspoň v tom menu v aircraftassingments v UT? Pokud ne, tak máš špatně nainstalovaný ten AIA model - mrkni se do aircraft.cfg jestli je vše správně. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:30 | |
| | Predtym ako som nainstaloval UT, som mal v FS skombinovane PAI,AADWARK a asi aj MOSTREAL... a tam som mal komplet slov. flotilu na LZIB (vid. obr) |
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:33 | |
| | sorry, dodslal som skor ten predchadzajuci prispevok. Znamena to teda, ze ked budem do FS davat klasicky plany cez PAi, TT, atd, bude to s UT kompatibilne? nebudu tam nejake nezhody atd?
Kedze UT ma napr plany z 2003, moje plany co som tam mal predtym su na 2004.
diky
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:46 | |
| | No samozřejmně pokud budeš do toho nového traffik.bgl dávat stejné aerolinky jako jsou v UT tak se ti nejspíš stané že budeš mít duplikované lety, tzn. např. ve stejnou dobu poletí dve CSA do LKPR místo jednoho ale nicméně není problém při kompilovaní v UT odškrtnout tu aerolinku kterou nechceš z UT (jednouduše v tom menu při kompile vyber přes zemi v které ta aerolinka lítá). Tím pádem by se používaly jen flightplany z toho nového traffic souboru a ne z UT. (takže bys mohl použít PAI, MRAI flightplany, atd.)
Pokud však do toho nového traffiku dáš aerolinky které v UT nejsou standardně tak je to úplně bez problému
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:49 | |
| | chichi ... kde jsi vzal to cislo 1000? v UTcku je defaulnte asi 200 repaintu, mozna ani to ne .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 4. 9. 2004 / 22:56 | |
| | Nevím nějak jsem to jen tak placnůl pamatuju si že jsem měl v excelu v repaint listu z 2640 (spr/summer FP) chybějících asi 1750 repaintů, ale to už je dávno tak si nepamatuju kolik přesně to bylo
ale na stránce pro UT je toto:
Ultimate Traffic contains over 700 aircraft repaints of various worldwide air carriers, both big and small.
což je podstatně víc než tvých 200 ) nemáš to UT nějak blbě nainstalované,nebo tak něco...chichi |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 19:26 | |
| | Skusal som tu 733 AIA pre Slovenske Aerolinie ale UT to stale nechce vziat. Neviem co s tym.
Mam este 2 otazky:
1 - mozem pouzit textury napr z PAI pre lietadla v UT? Myslim tym, pridat textury do modelov FLIGHT 1
2 - mozem v UT importovat priamo instalacky z PAI?
diky |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 20:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 20:52 | |
| | diky za odpoved,
ako potom funguje import?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:05 | |
| | import funguje tak, ze do slosky Import airline (nebo tak nejak, ted si z hlavy nevzpomenu) vlozis flightplans.txt, airports.txt a aircrafts.txt a pak projdes importovaci procedurou ..
Takze balicky z PAI importovat muzes, ale musis z nej vymamit prave tytosoubory ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:14 | |
| | hmm, diky.
mal by som este otazku, skusil som dat do FLIGHT1 modelu 733, texturu AIA 733 ale tiez mi to nechce vziat. vlozit som tam tento povodny CFG z AIA :
[fltsim.1]
title=B737-300 Slovak Airlines
sim=aia_737_300
model=
panel=
sound=
texture=slovak
atc_id=OM-AAD
atc_airline=slovak
atc_flight_number=541
ui_manufacturer=Boeing
ui_type=737-300
ui_variation=Slovak Airlines
description=B737-300 Slovak Airlines \nrepaint by Paolo (tdrpla@tin.it) \n 24-04-2003
atc_id_color=0000000000
visual_damage=0
Je rozdielny od tohto prikladu z F1 :
[fltsim.33]
title=F1AI733*SS *SS *00
sim=F1AI_733
model=
panel=
sound=
texture=SS SS 00
kb_checklist=
kb_reference=
atc_id=N123XX
atc_id_color=0xffffffff
atc_airline=CORSEAIR
atc_flight_number=1000
atc_parking_types=GATE
atc_parking_codes=CRL
atc_heavy=0
ui_manufacturer=Flight One AI Aircraft
ui_type=Boeing 737-300
ui_variation=Corse Air International
description=Flight One AI Boeing 737-300 Only for use as AI Traffic
Ako mam pozmenit CFG AIA aby fungoval pre F1 ?
dakujem
PS: takze do UT mozem prakticky importovat akykolvek plan, len musi byt v tych formatoch ako pises, ano? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:21 | |
| | este otazka,
ako dostanem aircraft, airport, flight plan.txt zo zipov z PAI?
Tie su skomprimovane do napr. pai_install_air_pacific.zip
a obsah je s koncovkou PAI Install - Air Pacific.pai
diky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 23:45 | |
| | Normálně rozbal ten zip, budeš mít soubor.pai ,stáhni si k tomu PAI installer, spust ho a pri instalaci zvol nekde (presne nevím kde tam,ale najdeš to) manuální instalaci, zvol adresař a potom v něm najdeš právě tyhle 3 txt soubory + letadla té patřičné aerolinky. Ty přidej k do adresáře Aircraft, s tím že pokud už ten typ máš v fs2004 nainstalovaný budeš muset veditovat do jeho config souboru údaje pro ta nová letadla.
Dále použij ty 3 txt soubory v import airline v UT podle instrukcí z manuálu (je to tam krok za krokem popsané)
Jinak dobrý zdroj na postupy instalací do UT je zde http://www.john-goodwin.pwp.blueyonder.co.uk/ a taky FAQ ve fóru UT http://dcforum.simforums.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 00:15 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:32 | |
| | Nevim zrovna proc by to nemelo fungovat, ale musis dodrzet nasledujici dve pravidla:
1) cisla ve [fltsim.xx] musi zacinat od nuly, musi byt po jednom (zadne nesmi byt vynechano a zadne nesmi byt dvakrat - v ramci jednoho aircraft.cfg)
2) dve letadla v ramci stejneho aircraft.cfg nesmi mit stejny text ui_variation (musi se aspno v jednom znaku lisit) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:38 | |
| | to jsem prave udelal, doplnil jsem CFG v F! 733 tym CFG z AIA, akurat jsem ho dal na konec a pridelil mu novy cislo. Ale i tak ho UT "nevidi"
v com je problem? predtym ako jsem nenainstaloval UT, tam boli SA bez problemov ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 21:45 | |
| | Ted si nejsem uplne presne jisty co tim chces rict, ale mam dojem ze to delas blbe...
Pokud mas uplne nejake cizi letadlo (treba z AIA se sovak texturama) tak ho nikam nekopiruj do knfiguraku letadel z ProjectAI ... nech to tak jak jsi to mel a v airport assignments ho najdes normalne ne pod Flight One Aircraft ale tam kde ho najdes normalne v FSce ... v tomto pripade pod roletkou Boeing |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 5. 9. 2004 / 23:57 | |
| | Furt nechápu proč chceš mixovat dohromady letadla od F1UT (respektive letadla PAI) s letadlama od AIA, jsou to uplně jiné modely (i když je to např. v obou případech 737) a nemůže to fungovat obé v jednom adresáři - samozřejmně můžeš mít v jednom adresáři víc variací jedoho letadla, např. rozdílné verze motoru (RR,PW) ale mělo by to být od jednoho tvůrce a ne mix PAI-AIA,etc.
Nicméně posílam ti na mail config souboru AIA 737 Slovak Airlines tak to zkus a dej vědět (myslím že problém u tebe je v položce UI_manufacturer + UI_type v souboru aircraft.cfg - letadlo bylo správně nainstalované jen ty jsi ho v UT hledal pod jinou kolonkou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 00:48 | |
| | Diky moc za rady, budu ty navody trochu studovat.
Podarilo se mi konecne sprovoznit Slovak Airlines textury (obr.1).
Vyskytnul jse mi ale jeste jeden maly problem, na obr.2 je cast Timeteble pre LZIB, pre CSA. Na LZIB mi s UT schazi let c.961 z LZIB-LKPR, 10:25-11:25, mnel by litat kazdy den okrem nedele.
Bohuzel nelita, nevim proc. Letadlo tam sice je ale ani Palmspotter ho nechyti. Je to ATR-72. Ostatni lety s ATR-42 su OK.
Mozna ze je problem zase v texturach. Pro CSA ATR-42 su na vyber textury od FLIGHT 1, pro ATR-72 CSA textury chybi. Dal jsem tedy vybrat textury CSA pre ATR-72 od PAI. Ty vzalo. Letadlo je OK ale nelita !!!
No na dnes toho stacilo, jeste jednou diky za rady a navody.
PS: jeste jsme neskousel , jestli tenhle let prileta na Ruzyn bez problemu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 00:52 | |
| | |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 01:33 | |
| | Tak co se týče toho ATR CSA, tak to vypadá spíš na nějakou chybu ve flightplanech UT (porovnával jsem Arrivals a Departures na LZIB a nějak mi to nesedí je tam o let míň) Nicméně pokud letadlo ve FS vidíš tak by mělo být víceméně vše OK (teda jedině pokud nemá rozdrbané FDE - flighdynamic + aircraft.cfg) a mělo by lítat v poho, pokud nelítá tak je problém s flightplany
A jinak taky né vždycky sedí časy co jsou v UT s časem odletů v FS, nevím jestli nahodou čas není GMT,tím si stoprocentně nejsem jistý, ale v TTOLS si vzpomínam to byl GMT, takže se muselo připočíst/odečíst podle regionu několik hodin aby čas odletu seděl s realným časem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 10:59 | |
| | diky, skousel sem plany na LZIB a LOWW, zatim vse sedelo s normalnim casem. Zadnu hodinu jsem nemusel davat dozadu atd.
Snad jeden problem byl na LZIB, podle timetable mal byt jeden let napr 19:00 (nevzpomenu si ktory to je) ale mel nejaky "spozdeni",startoval az 19:19 !
ale nevadi, pokusim se importovat tam nejaky plany a uvidime co to udela. Kdyz jsme u toho IMPORTu, daji se vymazat plany z UT, nebo muzes plany jenom pridavat? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 11:15 | |
| | Plány lze v UT mazat dost složitě, snad jen přes Hex Editor, už jsme tu něco podobného řešili s Tragédem z JZD, ten to má zmáklý.
Nicméně pokud nechceš používat některé aerolinky z UT, není problém před kompilací tu konkrétní aerolinku odškrtnout v menu podle zemí, a pak ji v FS mít nebudeš a můžeš pro tudle aerolinku použít vlastní FP bez toho že bys měl duplik. lety (myslím přes druhý traffic.bgl).Nicméně snažší je opravdu dávat nový traffic do nového traffic.bgl souboru než je importovat přes tu utilitku v UT, tam totiž pokud bys chtěl importovat existující linku musel bys jí přejmenvat (prostě tam nemůžou být 2 linky se stejným jménem a registrací) tzn. např místo American Airlines bys musel dát American Air Lines. Takže fakt se na ten importer vykašli je to ztráta času Má to spoustu chyb a může se ti stát že budeš hodinu připravovat FP zadávat údaje do kolonek a pak ti tou UT nevezme kvuli chybějícímu letišti v databázi, je to prostě zmetek ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 11:27 | |
| | TO mazani je fajn.. prakticky jsem v pulce procesu, kdy z UT mazu aerolinky co jsou na MRAI a importuju je tam prave z MRAIe .... a jeste to nekolik pohybu na letistich prida (v LKPR asi 10 pohybu co den
Na Importer se ale nevykaslavej ... ono je moc prima kdyz se ti ty rucne dodane lety objevi v Palmspotteru a v tech PDF flighplanech )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ultimate Traffic a LZIB 6. 9. 2004 / 12:13 | |
| | No já osobně palmspotter nepoužívám takže mě je to fuk že tam ty nově přidané (ne přes import) aerolinky nejsou, ale je pravda že někomu to může vadit, takže beru zpět co jsem řekl - na importer nekasli, pokud chceš použít palmospotter |
| |
|
|