Taky nejsem odborník na Áčka, ale z toho, co ukazuje tady ten screen (a možná je to B737, už sejm s tím dlouho neletěl) - tak mi to celý přijde celkem jasný - na tom screenu od PanaLetadla je vlevo na PFD SPEED a u toho 250, na pravém navigačním (HSI) je v levém horním rohu: GS 274 a TAS 274. Prostě ty budíky ukazujou IAS, TAS i GS - a pilot si vybírá tu, kterou zrovna potřebuje. Zejména pokud je ta mrcha spojená s gps, tak nevidím problém, aby tyhle tři rychlosti ukazovala na požádání kdykoliv - stejně jako se třeba v ATR na rychloměru (s ručičkou) ukazuje IAS, ale v čísovkovém okénku v pravém dolním rohu palubky TAS (a v navigačním displeyi, pokud je spřažen s GPS, se pracuje s GS).
Myslím, že tomu taky odpovídá to, co popisuje TVS 738 |
|