| | X-Plane WIn vs. Linux 21. 12. 2009 / 12:30 | |
| | Tak pak těžko říct ale alespoň se pokusím nějak obecně odpovědět.
XPL je aplikace nevyužívající DirectX - komplet celý běží s využitím průmyslového standardu OpenGL (multiplatformní grafický framework a definovaný stadnard).
Ovladače pod Linuxem jsou vymazlený právě pro použití OpenGL (žádná jiná technologie se zde nepoužívá). Kdežto ovladače pro Windows jsou naopak vymazlené pro DirectX a podpora OpenGL je víceméně okrajová (i když nechci, aby to vypadalo, že je zanedbaná, to vůbec ne a hlavní výrobci GPU a ovladačům k nim pochopitelně i ve Windows podporují poslední verze OpenGL).
Takže bych se třeba zkusil podívat na nastavení ovladačů ve Windows. Ono tam ale poslední dobou není moc co nastavovat (s ohledem na OpenGL). Pochopitelně že FSAA a ANISO se aplikují jak na DX tak OGL. V nV ovladačích je myslím něco jako "number of prerendered frames" které se použijí jen u OGL.
Ale jinak... vážně nevím možná ještě zkusit přímo fórum pro XPL ( http://forums.x-plane.org/ ) |
| |
|