| | | Větroň 28. 8. 2004 / 11:51 | |
| | Ahoj,
nevíte někdo o volně stáhnutelném větroni pro FS 2002,2004 ?
Mám na mysli takové éro, které by obsahovalo sakumprásk všechno. |
| |
|
| | | Re: Větroň 28. 8. 2004 / 12:38 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Větroň 28. 8. 2004 / 13:04 | |
| | Tisícerý dík.
To je to co jsem hledal.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Větroň 28. 8. 2004 / 17:53 | |
| | Uz len scenerky s kvalitnou termikou...
Najdu sa ? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Větroň 30. 8. 2004 / 16:46 | |
| | Apropó..., když už jste u větroňů..., funguje některý z Blaníků co jsou tady pod FS 9? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 30. 8. 2004 / 17:10 | |
| | ten pro FS2000 jo...ale me se s tim litalo dost blbe...nejde s tim temer letet 80....a kdyz uz tak musis mit naplno pritazino...divny...ale vypada hodne pekne, 2D panel fotorealistic...proste si to stahni a uvidis.... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 30. 8. 2004 / 17:28 | |
| | Lita jinak, protoze FS9 trochu jinak bere dynamiku a na definici letovych vlastnosti se tam pouzivaji i sekce, ktere ve starsich dynamikach nejsou a naopak nektere informace z puvodni dynamiky proste FSka prehlizi. Ero se proste chova jako kdyby bylo pekelne tezke na cumak a u hodne modelu nejde ani dovazit, aby slo lip litat.
Ostatne kdyz mas Blanika ve dvojim a oba piloti nejsou zrovna paperky, tak i kdyz mas vyvazeni uplne na ocas, tak mnohdy proste musis tahat at chces ci nechces, aby se ti to moc nerozjizdelo. To co dela FSka se staryma dynamikama je v podstate tenhle efekt jen nechtene nekolikrat znasobeny
PS: MLK ma rozdelaneho noveho Blanika, mozna se ho i dockame |
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 30. 8. 2004 / 18:03 | |
| | aaaha, tak sem to pochopil...me to bylo divny ze neslo dovazit.... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 31. 8. 2004 / 10:29 | |
| | heh, na Blaniku mam tak 200 hod ) ale many years ago ) tak som zvedavý či to ešte zvladnem až to bude hotove pre FS9 ))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 31. 8. 2004 / 12:14 | |
| | tedy kdo mne zná tak ví, že žádná pápěrka nejsem (naopak občas ve dvojím musím hlídat maximální povolenou hmotnost pilotů s výbavou) - ale že bych někdy u blatníka musel (ve dvojím) víc tahat - nebo měl vyvážení na doraz vzadu - se mi u žádného z nich nestalo, vždycky je trochu rezerva na vyvážení - a vyvážený letí SÁÁÁM (omlouvám se, ale já tu plechvou rybu miluju) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 31. 8. 2004 / 12:23 | |
| | No, tak bud mam smulu na Blanika nebo na pilota, ale uz se mi to 2x stalo... Neni to zadna hruza, ale znat to je. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň 31. 8. 2004 / 13:03 | |
| | A navíc se dvěma buřtíkama nechce vrtat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň(OT) 31. 8. 2004 / 13:58 | |
| | Kumův Blaník poznáte,má výškovku odlitou z olova)) |
| |
|
|