| | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 18:57 | |
| | Zdravim, na googlu jsem zatim nehledal takze prvne tady. Co je to na níze vyjevenem obrazku. Jedna se o jakousi pseudodiru v okenku temer kazdeho dopravaka. Predpokladam ze by to mohl byt jakejsi testovaci bod pevnosti toho skla ? Porad se na to chci zeptat ale do ted nebyl cas.
|
| |
|
| | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 18:58 | |
| | to je takovej čvonč |
| |
|
| | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 19:20 | |
| | | |
|
| | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 19:34 | |
| | Taky vzdycky premyslim, co to je. Osobne mne jen napadlo, ze to muze byt nejaka mikroventilace, aby se predeslo mlzeni mezi vnitrnim a vnejsim sklem. |
| |
|
| | | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 19:39 | |
| | Přesně jak píšeš, je to tam proto, aby nedocházelo k mlžení toho plexiskla. |
| |
|
| | | | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 20:38 | |
| | A k čemu tam pak to druhé plexi je? Kvůli tepelné izolaci (ohledně tlaku je to kvůli té díře k ničemu)? |
| |
|
| | | | | | Co je to ? 10. 12. 2009 / 21:06 | |
| | Je to kvůli tomu, aby se cestující nedostal do přímého kontaktu s "hlavním" sklem. Dovedu si představit, jak by tyto drahá skla musely letecké společnosti dost často měnit, kdyby tam nebylo to plexi. Nehledě na teplotu okna. |
| |
|
| | | | | | Co je to ? 11. 12. 2009 / 00:04 | |
| | Jak k ničomu. Tá diera je len vo vnútornom skle, teda medzi kabínou a komorou toho okna. Hermeticky ti to uzatvára to vonkajšie sklo. |
| |
|
| | | | | | | Co je to ? 11. 12. 2009 / 02:51 | |
| | Aha. Tak teď už konečně chápu, jak je možný, že mi jednou během letu na vnější straně okna v klidu chodila moucha... |
| |
|
| | | | | | | | Co je to ? 11. 12. 2009 / 08:14 | |
| | Mno jestli ta moucha mela burinku, tak to byl pan Tau |
| |
|
| | | | | | | | | Co je to ? 11. 12. 2009 / 08:22 | |
| | Ale ten chodil po kridle ty hloupy, ne po okne |
| |
|
| | | | | | | | kanálek pro bauxit - už zase chemtrails (OT- AMM) 11. 12. 2009 / 08:43 | |
| | Co díra a moucha!
Copak nevidíte ty baky na bauxit? To je přece typický chemtrailový speciál - a ta díra v okně je tam zjevně proto, aby se ti lidé v letadle nemohli vyhnout postřiku - velikost té díry je pak používána pro kalibraci průsaku chemikálií z okolí letadla dovnitř. K tomu taky slouží takzvané "tlakování" kabiny, které teguluje cuc, jakou ty díry tu sračku zvenčí nasávají.
A jestli mi nevěříte, tak si vzpomeňte, kdeže jsou vždycky nejdražší sedadla - no? Vepředu - tam je průsak bauxitu do vnitřku letadla nejemnší.
(poznámka ke zkratce: AMM= absolutně mimo mísu) |
| |
|
| | | | | | | | | kanálek pro bauxit - už zase chemtrails (OT- AMM) 11. 12. 2009 / 13:36 | |
| | Preboha! A ja som dúfal, že chemtrails už na tomto fóre skončil. Neodpovedajte prosím na moju poznámku. |
| |
|
|