FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Lukla video Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 21:18
leonell
K mému překvapení to tady ještě nebylo (aspoň podle vyhledávače).

Je to reálné video z Lukly (Nepál), doporučuji sledovat vložené komentáře ve videu, dávají tomu zajímavý rozměr

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37NX0

 

OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 21:32
David Šollar   
ready to jump ?
 

OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 21:37
Reptile   
To je teda hustý. A já si myslel, že rozeběhnout se ze svahu a skočit se dá akorát s rogalem...
 

OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 22:01
FSPilot   
Hehehe, tak to je síla

"You jump, I jump!"
 

OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 22:38
kobla
kde seženu tuhle scenerku do FS9
 

OT: Lukla video   30. 10. 2009 / 22:44
leonell
Koupit na http://www.aerosoft.com
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 09:33
leonell
Tohle jsem našel (a přeložil) z nějakého fóra, třeba to někdo ocení, neověřeno.
Já musím nejdřív pořídit dva detaily - letadlo a letiště.

Z letiště Tribhuvan International v Kathmandu VNKT (VFR) stoupejte nejméně do 13000 ft ve směru (outbound) 096° oproti radiomajáku VOR 112.30 a to do vzdálenosti 70 nm.

Na GPS zapněte terrain mode (TERR) a hledejte nízko položené údolí táhnoucí se ze severu k jihu a obsahující letiště VNLK. Klesejte udolím směrem na sever do výšky 9100 ft, dbejte, aby vaše rychlost byla nízká a výška byla správná v okamžiku, kdy budete otáčet k dráze. Není prostor pro klesání ani snižování rychlosti.

Jakmile uvidíte po pravé straně letiště, srovnejte se v ose dráhy a přistaňte.

A doplňuji pro Vaši ARAIG informaci jeden z letů (létá se tam o stošest):
Let společnosti Yeti Airlines číslo YT119, odlet Kathmandu 09:55, přílet Lukla 10:30, létá denně, letadlo DHC6 TwinOtter.

Tak co, dáte to ?
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 09:39
leonell
Ještě doplním - pro FS2004 doporučovali DHC6 TwinOtter Vistaliner ze stránek:
http://www.simviation.com/fs2004props104.htm

Ale opět - nemám, neznám.
 1x  

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 10:45
Kendy   
Já to tam trénoval s L410kou a řekl bych že je to srovnatelný s doporučovaným DHC6 TwinOtter. V každém případě je to mazec tam sedat i v FSce...natož potom v reálu
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 21:10
Flora   
S Turbíkem, kterýho máme do FSky, se dá sednout s trochou snahy i na heliportu..
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 00:27
pseudoMates
se 767 se dá s protivětrem a 4,5 tunami v nádržích odstartovat i z letadlové lodi sednout v nejbližším městě.. tj. San Franciscu..?
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 00:29
Teflon_490   
Coz o to, odstartovat by se treba i dalo....ale jak to ero tam predtim dostanes?
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 09:43
pseudoMates
Normálně.. Přiletíš na C172, druhou lodí si přivezeš náhradní díly a vytuníš tu Cessnu tak, že z toho máš 767..
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 00:53
Tragédie v JRD
pristanes v sanfrancisu, rozeberes, nalozis na lod, prevezes na letadlovku, sestavis, vzletnes
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 00:58
Lukas.wz   
To bych chtěl vidět..
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 08:22
Stew
Jojo, Seržovi se to kdysi povedlo, pamatuju si. Dnes už mu bohužel nefunguje odkaz na to video
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=110697&lan=0
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 09:42
pseudoMates
Mno, ta loď je pěkná, ale určitě to není ta defaultní co je ve FS u KSFO..
Neříkám, že nemůže bejt stejně dlouhá, ale není to ta, ze který jsem startoval já..
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 09:28
FSPilot   
Když to jde s A380, tak proč by ne se 767mou http://www.youtube.com/watch?v=NCV7IMbwdqc
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 11:47
Madvlk   
.......tak to jsem nevěděl,že A380 je vlastně větrák.....je prostě tak ošklivý,že ho země odpuzuje
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 08:46
leonell
Takové pěkné ARAIG vlákno to bylo

K L410 - pokud mně neklame paměť, přistane s plným reverzem na nějakých 300m a vzlétne na 400m. Dráha na Lukle má 500m a to je ještě "správně" skloněná. Negativní roli jistě sehraje vysoká nadmořská výška, kdo má performance charts tak se může podívat jak moc velkou. Teplota včera přes den na Lukle byla +25C, výška 9300 ft.
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 21:06
Teflon_490   
Zajimave, v 10k feetech 25°...
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 21:08
Pan Letadlo   
Ale tu zhovadilost "feetech" sis moh odpustit ne?
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 21:16
Teflon_490   
Copak? Ve frazeo se objevuje docela casto, i kdyz to asi neni predpisovy
 

OT: Lukla video   1. 11. 2009 / 22:34
leonell
Jsi mně znejistil, ale je to tak. Dokonce v tom ověření jsem našel předpověď na pondělí (oni už tam teď mají pondělí) a teď v noci tam má být až -8 a ve dne zase +28 C.
Drsný to kraj.
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 08:56
happypetr   
Takhle ta scenerka vypadá,vřele ji doporučuji.Je to docela mazec tam přistát,hlavně když tam pořád fouká levej boční vítr od M.Everestu.Už jsem si párkrát málem samým rovnáním éra ukousnul jazyk.
40090 B / 600 x 375 / lukla10.jpg
40679 B / 600 x 375 / lukla11.jpg
44565 B / 600 x 375 / lukla13.jpg
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 12:30
kosata
Wow, tak teď jsem měl pocit, že koukám na reálný fotky z Flying Revue.
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 11:19
Lejzy
Da se stahnout pekna i zadarmo odtud http://www.vf-air.com/Altis.htm . A jsou tam vyberne udelana i alpska letiste - Courchevel, Meribel, Megeve a dalsi. Vazne doporucuju. Je ale potreba stahnout i dobry kompatibilni mesh.
 3x  

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 00:13
Kulda   
Tak hustý provoz bych tam asi nečekal Mazec
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 12:33
kosata
Njn, prej tam maji docela mazec. Na odbavení jednoho letadla maji jenom pár minut. V krajním případě třeba jenom 3 až 5 minut na přistání, vyhození cestujících, nabrání nových a hned zase letět.
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 08:17
dandee
Kazde pristatie na kamere vyzera ako maly crash, kua to je sila,ale sak oni tipci su na to vycviceni a nesada tam hocikto.Keby ti gastani vedeli o co tam ide tak by tak nejuchali pred pristatim.
Ovsem vo Wikipedii maju fotku znacne zastaralu , povrch je nejaka sutrovina alebo sotolina.
26771 B / 275 x 444 / LuklaAirport.jpg
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 09:08
Madvlk   
TAk to je mazec.Borec na věži se tam asi nenudí
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 10:54
Gripen
A ten způsob míjení na dráze a na stojánce je parádní...
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 12:43
FSPilot   
Tak jak je to na té dráze, tak to je celkem běžná praxe na LKMT, resp. byla, když bylo uzavřeno skoro celé letiště
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 12:52
kosata
Tjn, docela mi to připomíná když hraju Airport Madness (taková ta flash hra, jak vlastně dělám na GND)
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 14:20
leonell
AFIS only.
 

OT: Lukla video   31. 10. 2009 / 16:20
kosata
Stejně obdivuju AFISáka, že stíhá vůbec vnímat, kdo přilítá, je na letišti nebo už odletěl.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ