| | | A co toto???? 18. 8. 2004 / 05:29 | |
| | | |
|
| | | Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 10:49 | |
| | Ty vogo, vždyť jde strašně rychle nahoru!!!!!!!!!! Počítám, že jak to vypadá tak má VS tak.....4000ft/m!!!!! |
| |
|
| | | | Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 11:04 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 11:06 | |
| | Plne souhlasim, taky jsem to zrovna chtel napsat... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 11:15 | |
| | Nebo taky muze jit o zpusob redukce poctu obyvatelstva. Porad se rika ze je to v Japonsku prelidneny, tak to mozna resi takovouhle neekonomickou metodou )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 15:25 | |
| | Dovedu si představit, že to není montáž, ale s foťákem z ruky to nejde. Zdá se, že perspektiva plochy (dráhy a pojížděček) je výrazně komprimovaná, stejně jako perspektiva 747. Mohlo by to bejt "dlouhý sklo" (aspoň 600, možná 800 mm focus pro kinofilm). Jestli je někde proti týhle dráze kopec, vrchloek mostního pilíře nebo vyhlídka na střeše mrakodrapu, šlo by to s bytelným stativem a dostatkem trpělivosti takhle střelit. Podobně jako bejvalej Tai-Kak v Honkongu, tam se fotky dělaly často, ale s ohledem na terén tam proti hřebenu hor letadla navzlétala. Jako montáž by to musela být superprofi práce, právě ta perspektiva často kulhá, taky stíny a kontrast světel. Dobrej je taky ten vzduch za motorama... Já tomu věřim - jsem optimista ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 15:50 | |
| | - já tomu taky věřim, když se podíváte pozorně na airliners.net kde je ta fotka zmenšená , tak se to jevý daleko reálnější-jen prostě trochu víc prudší "climb", ale ta zvětšená fotka klame-hlavně ta poloha a sklon dráhy. Mrkněte na to ještě jednou |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 17:41 | |
| | ak si precitate aj komentar pod fotkou tak...
...747 coming directly in your direction just a few hundred feet below you!
It's a real air-to-air picture...
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 19:10 | |
| | Napsany tam muze byt prakticky cokoli ... ale jaka je pravda? .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: A co toto???? 18. 8. 2004 / 19:37 | |
| | Pánové, já más musím zklamat (anebo potěšit?). Tahle fotka JE PRAVÁ. Píše, že ji vyfotil v LAX. V Los Angeles nad letištěm vede VFR koridor, kolmo na dráhy, kde lze jedním směrem proletět ve 3500ft a v opačném 4500ft. Bez spojení s ATC!!!! Pouze se musí monitorovat určitá frekvence a na odpovídači se nastaví kód 1201. Sám jsem tam několikrát letěl a je to jeden z nejintenzívnějších leteckejch zážitků. Přímo pod váma je provoz jednoho z nejrušnějších letišť světa. Kdo tomu nevěří, může si to vyzkoušet
A teď přímo k té fotce: nejsem odborník na foto, ale vemte si, že z výše 1km, s patřičným zoomem, někdo blýskne takovouhle fotku. Perspektiva se zhroutí (taky fotim z letadla tak to znám a jen nepatrně strměji stoupající jumbo se zdá že letí kolmo. Max body angle u 737, a podobně asi i u 747, je 20stupňů, to tedy není žádný zázrak. Takže to chce vzít Cessnu, dobrej foťák, pevnou ruku a můžete taky fotit
Talže tady dám klidně hlavu pod gilotinu, že ta fotka není fotomontáž. Mimochodem z tohohle VFR koridoru je na Airliners.net fotek mnohem víc! |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co toto???? 19. 8. 2004 / 05:30 | |
| | ... no som rad ze si to vzal do vlastnych ruk, ja by som im to tak nevysvetlil ;-}
|
| |
|
|