On bude spíš problém v tom, že simy řady MSFS byly vytvářeny tak, že se vždy navazovalo na předchozí verzi. Nevím jestli to tak bylo u všech variant, ale z FS2002 vzešla FS2004 (změnila se prakticky jen oblačnost a některé drobnosti kolem krajiny a umožnilo se klikat ve VC, víc jsem toho neodpozoroval), taktéž prakticky přišla FSX, ale tam byly změny mnohem razantnější. Oblačnost prakticky zůstala stejná, převzaly se hromady novinek z různých addonů pro FS2004 (třesení hlavy a pohledy z Active Camery apod.) a k tomu se přidaly další novinky, které IT technologie je schopná dneska dělat (větší textury, efekty pro DX10, apod.) a díky těmhle hovadinkám se to stalo prakticky nadčasovou záležitostí, která se jen tak neujme díky svým víc než brutálním požadavkům.
A udělat zbrusu nový sim nebude tak jednoduchá a "rychlá" záležitost oproti inovaci nějaké starší verze  |
|