FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dalsi novy sim na obzoru Jeden příspěvek | Celý strom
Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 15:14
OK-BKY
Ahoj, našel sem další firmu, která by se měla pokoušet o vytvoření nového simu.

Cascade Game Foundry Forges Ahead, Opens New Simulation Game Development Studio

Founded By: Former Microsoft Aces Studio Veterans

Seattle, Washington, October 12, 2009 - Cascade Game Foundry, a new game development studio in Washington, today announced their entry into the simulation marketplace with an experienced team of industry pros poised to create a portfolio of innovative and engaging products which will appeal to both aficionados and people new to the genre.

The two founders, Creative Director Rick Selby and Managing Director Kathie Flood, are no strangers to simulations - both are former Microsoft Aces Studio leaders and industry veterans. Not only will Cascade Game Foundry address the significant hole in the simulation market left by Microsoft's recent departure, it will push new boundaries with the latest in cutting-edge graphics, simulation and web technology.

"The beauty of starting a new studio is that we get to reconsider all our preconceived notions," comments Selby, a former Lead Product Designer at Microsoft. "Our previous efforts focused on building traditional simulation titles. However, now we get to redefine what a simulation game can be. As a designer, that is incredibly liberating." From a gameplay standpoint, Cascade Game Foundry is looking to broaden the market. "The hardcore simulation fan is the critical foundation, but why stop there?" says Selby. "We want to deliver unique experiences that appeal to diverse audiences around the world."

Flood, a former Microsoft Senior Program Manager with 15 years of industry experience, is excited about the possibilities. "We want to combine the naturally inquisitive nature of the human spirit with the stunning resources of the planet. The simulation market is known to be a strong, consistent performer, but our vision extends beyond flying and railroading," she says. "Think of SCUBA diving off Hawaii, traversing the Andes, hiking the Great Wall of China ... the possibilities are endless."

Selby and Flood are joined by a number of other former Aces members and game industry veterans. "We have an incredible team lined up across all disciplines," adds Flood. "Every person has numerous years of professional experience and a proven track record of delivering multi-million-selling titles. "We see this as a wonderful opportunity to reinvigorate the simulation market with a quantum step forward and our products will convey that sense of passion, fun and excitement that we have always had for the genre."

"If you love simulations, the news is going to get better and better," hints Selby.

Cascade Game Foundry, LLC is hard at work on the design and demo for their first project.

http://www.cascadegamefoundry.com
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 15:23
turbík
Firma Cascade Game Foundry vyráží kupředu – otevírá nové developerské studio pro tvorbu simulačních her.

Studio založili bývalí zaměstnanci firmy Microsoft Aces Studio

Město Seattle, stát Washington, USA, dne 12.10.2009 – Firma Cascade Game Foundry, nové developerské studio na tvorbu her se sídlem ve státě Washington v USA, dnes oznámila svůj vstup na trh simulačních počítačových her se zkušeným týmem profesionálů, připravených pustit se do tvorby portfolia inovativních a zábavních produktů, které budou lákadlem pro stávající i nové fanoušky.

Oba zakladatelé firmy, Rick Selby, kreativní ředitel a Kathie Flood, výkonná ředitelka, nejsou nováčky v simulačních hrách – oba jsou bývalí lídři ze studia Microsoft Aces Studios a experti počítačového průmyslu. Firma Cascade Game Foundry nebude jen vyplňovat mezeru na počítačovém trhu se simulačními hrami, vytvořenou odchodem Microsoftu z této branže, ale bude se také snažit rozšířit herní hranici s nejpokrokovějšími grafickými, simulačními a webovými technologiemi.

“Krása nového začátku spočívá v tom, že máme možnost přehodnotit naše předcházející nápady,” komentoval svou práci Rick Selby, který byl šefdesignérem produktů ve firmě Microsoft. “Dosud bylo naše úsilí zameřeno na budování tradičních simulačních her. Ale nyní můžeme nově definovat, co může být simulační hra. Jako designér se cítim neskutečně svobodný.” Z pohledu gameplay se firma Cascade Game Foundry snaží rozšířit svůj trh působnosti. “Ti největší nadšenci simulačních her jsou nejkritičtějším základem naší tvorby, ale proč se zastavit u nich a nejít dále?” říká Rick Selby. “Chceme nabídnout unikátní zážitek, který osloví příznivce her po celém světě.”

Kathie Flood, bývalá hlavní programová manažerka ve firmě Microsoft, která má 15-letou zkušenost v průmyslu počítačových her, je plna očekávaní z přicházejících možností. “Chceme kombinovat přirozenou zvědavost lidské duše s nejlepšími zdroji této planety. Trh simulačních her je znám jako silný a stabilní představitel počítačových her, ale naše vize sahá dál než je lítání nebo řízení vlaku,” řekla. “Představte si potápění na Hawaji, přechod přes Andy, procházku po Velké čínské zdi… možnosti jsou nekonečné.”

Rick Selby a Kathie Flood budou spolupracovat s mnoha bývalými členy studia Aces a odborníky průmyslu počítačových her. “Máme výjimečný team lidí z celé škály disciplín,” dodává Kathie Flood. “Každý člen teamu má mnohaleté profesionální zkušenosti a každý z nich dokázal vytvořit tituly, ze kterých se staly bestsellery. Pokladáme to za fantastickou příležitost jak oživit trh se simulačními hrami, aby naše produkty přinesly pocity vzrušení, zábavy a vášně tak, jak jsme to od začátku cítili my sami.”

“Máte-li rádi simulační hry, čekají vás jen samé dobré zprávy”, naznačuje Rick Selby.

Firma Cascade Game Foundry, LLC již intenzivně pracuje na designu a demoverzi svého prvního projektu.

http://CascadeGameFoundry.com
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 15:47
kutak
za 9min? dobrej výkon
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 17:46
turbík
na tech strankach je to v 15ti jazycich...Tak sem jen citil potrebu to poslat cesky ...Ta anglictina mi prisla zbytecna
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 11:16
kutak
ahá už to vidim... a já že si ten článek bleskově přeložil sám
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:12
lulinak
jde to stihnout i za minutu http://translate.google.cz/#
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:14
kutak
kdyby to bylo tak jednoduchý tak by to bylo supr...
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 15:51
Tragédie v JRD
Hmm.. sice je konkurence fajn, ale vseho moc skodi. Pokud nektery z tech dvou - trech simu, cos e snazi dostat na svetlo bozi, nebude naprosto vycuhovat svymi kvalitami, ale bude se jednat o srovnatelne kusy sw (coz je dle me nejpravdepodobnejsi), tak jedinym, kdo na to doplati, budou uzivatele....
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 16:20
Luděk Ch.
Zrovna jsem chtěl napsat, že nakonec bude hromada podprůměrných simulátorů, které budou zcela nekompatibilní A každá firma vyvíjející sim, se bude ohánět tím, že má lidi z MS Aces studia )) MS měl aspoň tu výhodu, že díky své síle a marketingu přetáhl většinu lidí k jedné platformě. Teď to vypadá, že se lidi rozprchnou k různým simulátorům a na periskopu aby se začaly zakládat nové sekce
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 17:04
Mike2811
Já nevím, zda-li je to vůbec licenčně možné, ale osobně bych se snažil vyrobit něco se zpětnou kompatibilitou na poslední verze FS. Pak by se valná většina automaticky přesunula tam a bylo by po starostech (za předpokladu, že ten SW bude co k čemu)... Uvidíme co z toho vyleze...
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 17:19
Teflon_490   
Na to prave doplatila FSX, ze musela byt udrzovana jakstaks zpetne kompatibilni. Zadna kompatibilitita, novy sim at je zcela novy bez nejakych pout na minule verze.
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 17:36
Koprik
Chceš říct že to, že FSX je nepovedeným paskvilem je způsobeno jeho vazbami na FS2004???Tomu nějak nerozumím.
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 17:44
Teflon_490   
Ne, to urcite ne, ale to, ze FSX jakyms takyms zpusobem podporuje jeste nektere veci z FS2002, se na ni proste musi nejak projevit, a kdyby byla vytvorena ciste bez ohledu na minulost jako novy soft, myslim, ze tomohlo dopadnout o neco lip.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 13:35
FSPilot   
On bude spíš problém v tom, že simy řady MSFS byly vytvářeny tak, že se vždy navazovalo na předchozí verzi. Nevím jestli to tak bylo u všech variant, ale z FS2002 vzešla FS2004 (změnila se prakticky jen oblačnost a některé drobnosti kolem krajiny a umožnilo se klikat ve VC, víc jsem toho neodpozoroval), taktéž prakticky přišla FSX, ale tam byly změny mnohem razantnější. Oblačnost prakticky zůstala stejná, převzaly se hromady novinek z různých addonů pro FS2004 (třesení hlavy a pohledy z Active Camery apod.) a k tomu se přidaly další novinky, které IT technologie je schopná dneska dělat (větší textury, efekty pro DX10, apod.) a díky těmhle hovadinkám se to stalo prakticky nadčasovou záležitostí, která se jen tak neujme díky svým víc než brutálním požadavkům.
A udělat zbrusu nový sim nebude tak jednoduchá a "rychlá" záležitost oproti inovaci nějaké starší verze
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 13:42
Koprik
Skromně bych doplnil, že FS2004 vyřešil problém a AF2 daty, které FS2002 nebyl schopen schroustat a díky tomu sposta prima scenérek byla k ničemu.FS2002 totiž po jejich instalaci "pootočil" světové strany zhruba o 100 stupňů....aspoň teda u mě!I jinak bych FS2004 označil za výjimečně povedený a dodnes nepřekonaný (pokud je doplněn addony jako FS Global, UTE, Active Sky, které mu dodávají úplně jinou dimenzi).
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 13:46
Tragédie v JRD
tak .. rekl bych, ze af data vubec s otocenim svetovych stran nesouvisi. a co se af dat tyce, tak tam proste byl vyvoj . af data pro fs2002 byly v texovem formatu a importovaly se primo do BGLek systmovych scenerii, a nedaly se jednoduse odstranit, fs2004 to vylepsil tak, ze se z af dat stala BGLka, ktera stacilo mit s normalni scenerii.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 15:08
Koprik
Jsem líný to hledat - byl to můj úplně první dotaz na péráku, proč mi přístroje letadla např. při odletu z LKPD, RWY 27 ukazují o 100stupňů jinam.Tady jsem se odpovědi nedočkal, až po letech, když už jsem FS2002 dávno nepoužíval, tak jsem našel jinde, že potíž způsoboval import AF2 dat příslušného letiště.Ale dneska už to je úplně jedno)Prima neděli všem!
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 14:19
Luděk Ch.
Nepřekonaný? Co je to za nesmysl? FSX ho překonává ve všem a pokud se do něj nainstalují add-ony, využívajících všechny jeho možnosti, tak po FS9 neštěkne ani pes. Jediná nevýhoda FSX jsou systémové požadavky, jinak je o pořádný kus dál. Je blbost srovnávat FS9 narvanou add-ony s holou FSX. Až se srovná FS9 a FSX, obojí s odpovídajícími add-ony, tak potom můžeš říkat, co je nepřekonané
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 14:49
FSPilot   
Tím nepřekonané by se dalo srovnat:
Datum vydání a množství kvalitních addonů za časovou jednotku. Tohle si myslím, že FSX projíždí na plné čáře Je to hold postaveno tak moc dopředu, že bude ještě dlouho trvat, než se ujme a v době, kdy na to budou mašiny, budou zase jiné možnosti a možná i jiné simy, takže FSX upadne podle mě v zapomění ve stínu ostatních. Opravdu to nebyl moc dobrý krok
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 14:52
Teflon_490   
Ano, nacpi do FSX vsechny dostupny addony, co za to stoji tak, jak bys to udelal s FS9 a pak, jak pravi znamy vtip: "...doufej, ze se s tou kravou aspon rozjedes"
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 15:02
Koprik
Luďku, nechci prudit,ale zkus mě vysvětlit, na jaký PC byl vlastně FSX vyvinutý?Mám ti přečíst tu lež, co napsal výrobce na krabičku????FSX je na trhu asi 3-4roky (jsem líný to hledat) a v požadované kvalitě se rozběhne pouze na velice velice nadprůměrném PC - a to až několik let po vydání.A jetě bych skromně doplnil ty různý akcelerační packy......který musel mrkvosoft vydat.Laicky řečeno, to je prostě průser - obchodní úspěch?, důvěra zákazníků???Proč asi FSX team rozprášili????
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 15:14
Tragédie v JRD
a kterou hru z "mainstreamu" dneska rozbehas na prumernem pc na plny detaily? i fsx rozbehas na prumernem hw, kdyz stahnes detaily. ja bych zase nerekl, ze v tomhle ta fsxka nejak vybocuje. celkem pouzitelne se dala fsx pouzit na amd athlonu 4200 s radeonem 1600. jen clovek musel postahovat radu nastaveni. v jinych hrach to ale nemas odlisne.

ps: ty akceleracni packy ale nemely nic akcelerovat. ty akceleracni packy se jmenovaly akceleracni z ale uplne jineho duvodu.. (a to, ze tam neco malo zoptimalizovali, na tom nic nemeni).
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 15:19
Teflon_490   
No, je hodne her i v mainstreamu s daleko propracovanejsi grafikou a pouzitymi technologiemi, u kterych na jemne nadprumernych PC nemusis nic stahovat...co uz rok jedu na 4jadru, zatim kazdou hru sem mohl dat naplno bez toho, aby se to nejak kousalo, ale u FSX to rozhodne udelat nemuzu.

A ty akceleracni packy, tim podle mne nemyslel primo Acceleration pack, ale SP1 a SP2...je totiz pravda, ze v RTM verzi to proste nebylo hratelny vubec, az prvni SP1 pridal opravdu vyuziti vice jader a FPS se beze sradny skoro zdvojnasobily...
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 16:47
FSPilot   
Ono se těžko něco tvrdí, když jsi nevdiěl ani DVD s FSX jinde než na netu, natož abys to zkušil nainstalovat a zahrát
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 16:53
Tragédie v JRD
Hm. athlon 4200 s radeonem 1600 byla moje sestava. tak pro priste.. mlceti zlato.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:31
FSPilot   
A měl jsi na ni FSX? Pokud je mi známo, tak poslední, co jsi zkoušel byla FS9 a FSku nemáš na PC už roky
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:36
Tragédie v JRD
To se tu ztrapnujes schvalne, nebo to jenom hrajes? Napovím ... Je Ti to známo opravdu spatne.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 19:42
FSPilot   
Jojo zcela schválně Nemám totiž co jiného na práci
Pokud si dobře pamatuju, tak jsi někdy psal, že FSku už v PC docela dlouho nemáš Navíc prodáváš (nebo už jsi prodal) joy, že se ti na něj přes rok (možná víc) práší a rozprodáváš (nebo už jsi rozprodal) své addony Tudíž předpokládám, že jsi na to už docela dlouho ani nešáh
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 19:53
Tragédie v JRD
ach jo .. jak u blbejch.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 21:39
FSPilot   
Ty se se mnou nechceš hádat?
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:44
Mike2811
http://www.ivao.aero/members/person/details6.asp?ID=120068
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 17:59
Luděk Ch.
Jasně, systémové nároky byly v době vydání brutálně přehané, o tom není sporu. To je taky vlastně jediný důvod, proč spousta lidí zůstala na FS9 a stejně tak vývojáři se do add-onů pro FSX nehrnuli. Jenže to už neplatí, dnes se dá za rozumné peníze postavit mašina, na které FSX obstojně jede, sám ho k plné spokojenosti provozuju na dnes už spíš mírně podprůměrné sestavě. A i add-ony vylepšující scenerii, počasí a hlavně letadla, už existují v dostatečném množství, takže si každý vybere. To že FSX bude vždycky náročnější na HW, než FS9, to je snad logické, každá verze FS byla náročnější, než předchozí. Dnes už si málokdo vzpomene, jak na tom byl FS2000, jak se na něj nadávalo... A co potom najednou FS2002 s autogenem, taky nebyl na plné detaily použitelný s HW, který byl v té době běžně dostupný. Jinak ale jsem se pouze ohradil proti výrazu "nepřekonaný". Nenapsals, nepřekonaný v čem? Technicky ho FSX překonává brutálně. Nepřekonává ho akorát v prodejnosti Spousta lidí už zůstává u FS9 jen ze setrvačnosti, protože trvalo dlouho, než se dal poskládat HW, na kterém FSX jede slušně. Dnes už to jde.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 18:02
Tragédie v JRD
No.. co si pamatuju, takl zrovna fs2002 byla kdysi prijata velmi kladne, protoze byla na stejnem hw sviznejsi, nez 2000....
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 18:04
Luděk Ch.
Vzpomínám si, jak jsem se kdysi chvíli po vydání, pokoušel rozběhnout střílečku "Far Cry". Detaily na minimum, grafika tak vypadala chudě a dalo se to sotva hrát. PC jsem měl v té době běžný hráčský průměr. A kolik recenzí a kritik na to bylo. Taky třeba GTA4 a takových příkladů her s nadčasovými požadavky bylo. Jo a vzpomeňte si na FS9 po vydání, např. s nainstalovanou LKPR To se soutěžilo, kdo měl alespoň 10FPS )) Hledaly se různé resizované textury země a mraků, aby se to dalo vůbec lítat. Trošku vám chlapci selhává paměť.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 19:36
Teflon_490   
GTA IV mne jelo velice slusne uz v dobe vydani, zato resizovane mraky a dalsi textury pro FS9 rad pouzivam na stejne masine i dnes, je to stale poznat.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 14:54
Teflon_490   
No, nevim jak moc bude problem pro nove hrace na poli flight simulace udelat novy sim, ale MS melo pred FSX uz tolik zkusenosti, ze zbrusu novy sim by jim nedelal o moc vetsi problemy nez kontroverzni FSX...tohle sem mel na mysli.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 16:48
FSPilot   
Jojo, to jo, jenže vytvořit něco úplně nového by trvalo podstatně dýl, než stavět na předchozím Aspoň teda si myslím, že začít od 0, byť se zkušenostma, je o dost náročnější, než navázat na předchozí verze
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 19:25
Luděk Ch.
To by byla ta největší blbost, která by zakonzervovala stávající stav. Chce to něco na zelené louce, co nebude svázáno pofiderní zpětnou kompatibilitou. Navíc ta jakože kompatibilita byla jen velmi omezená, z komerčních add-onů nefungovalo v jiné, než původně určené verzi FS skoro nic. A 100% nefungovala ani většina free add-onů.
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 20:58
Mike2811
Nevím, nejsem programátor. Pro letadla by to dobré nejspíš nebylo, ale systém pro scenerky zase tak neadaptabilní nebyl...
 

Dalsi novy sim na obzoru   17. 10. 2009 / 22:58
kosata
U scenerek se totiž většinou měnilo akorát rozlišení textur.
 

Dalsi novy sim na obzoru   18. 10. 2009 / 13:10
Tragédie v JRD
a tak zpetna kompatibilita nema s licenci v podstate nic spolecnyho .. format souboru jne znamy, ted uz je to nacist a zobrazit.

na druhou stranu - jak uz napsal predrecnik - byla by to cesta zpatky... asi .)
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ