FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Skyeurope virtual Jeden příspěvek | Celý strom
Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 13:40
hacek
Ahoj, je tu nekdo, kdo tam leta ? Potreboval bych poradit, vsechny doposud uskutecnene lety mam nevalidni :/ Zejmena me zajima cislo letu, v navodu se pise, ze ma byt shodne s databazi letu SkyEurope. Tady se zasekavam.. nevim, kde databaze je. Tzn. si cislo letu vymyslim, stejne tak si vymyslim i destinace.. je tohle problem, proc se mi nevaliduji lety ?

Diky za odpovedi,

Jakub
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 13:48
Koprik
...a zaplatil jsi na letisti za sluzby, palivo a tak)))Pac pokud bys lital AIRAG jako opravdove SKY EUROPE, tak uz ti ero davno virtualne zabavili!!!Promin, mam dneska rejpavou))
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 13:51
hacek
dobra poznamka
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 13:55
Tragédie v JRD
co zkusit napsat primo na vedeni skyeurope virtual a zeptat se jich? .) rekl bych, ze oni sami budou vedet nejlip, proc se to nevaliduje.
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 14:32
hacek
to bych tuze rad, ale na jejich webu jsem jaksi nenasel jednak zadne forum a ani zadny kontaktni formular ci jen emailovou adresu :/ Proto to zkousim tutaj Treba se tu nekdo najde
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 14:37
Tragédie v JRD
tak pak v tom vidi mjeste jeden hacek ... nepises ve kterych skyeurope virtual letas.. ono se jich v relativne nedavne dobe objevilo vic.. ale pokud mas na mysli ty "nejaktualnejsi", tady http://www.esk-virtual.cz/, tak tam mas kontaktni mail primo na titulce nahore.
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 18:50
hacek
jj, esk-virtual ... mno, fakt jsem slepej Uprimne receno, pri hledani kontaktniho mejlu me toto (dle me velice nevhodne) misto ani nenapadlo. V tom pripade omluva za zbytecny topic

Viktor17: ano, to jsem si take precetl. Ja to chapu tak, ze si muzu zvolit vlastni cislo letu (napr NE3333) a zvolit si i libovolne destinace (napr. LKKV - LKPR). Nebo jsou destinace nejak omezene pouze na ty, kam SE skutecne letaly ?.. mno ted uz je to jedno, kontaktni email uz mam (diky za navedeni ), sbohem a satecek

Jakub
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 19:57
Viktor17   
Myslím, že zatím destinace omezené nejsou. A číslo letu si můžeš zvolit klidně to Tvoje (NE3333).
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 18:16
Kendy   
Napiš jim email...že seš natvrdlej a slepej jak patrona a že všechno co tam píšou...aby kvůli tobě napsali 100x větší.
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 19:23
Jakub Koutný TVS461
Kdyby věděl....
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 19:42
Kendy   
jenže neví
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 19:53
MiG-21MFN
a já vim?
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 16:53
kuma   
No, protože z FS zmizely dvojčata, na THF se už po síti nelítá... tak si myslím, že i SkyEurope by se měly rozpustit - a lítat by se s nima mohlo jen načerno. jasný, ne?! :X ! !
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 17:47
Viktor17   
Na hlavní straně máš "upozornění".

Upozorňujeme všechny piloty, co nevyplní číslo letu, že nebude váš report validován. Číslo letu zadávejte ve formátu NEXXXX, kde XXXX nahradíte číslem od 0001 do 9999. Tato povinnost je platná do doby, než bude dokončen Booking Letů
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:09
Kendy   
Já sem to u nich zatím pochopil všechno správně.Jediný co mě napadá proč nemáš validní ani jeden let je to...že stoprocentně nevyplníš všechny správné udaje do FSacarsu(návod)...jako je počet lidí ..číslo letu..nebo hladina ve které hodláš letět.Dalším proč nemusíš mít let validní..je třeba vysoký touchdown, pozdě zatažený podvozek...nebo naopak.Určitě jsou tam nastavená nějaká kritéria a pokud se do nich nevejdeš jako správnej pilot...tak se nediv,že nemáš zvalidováno.Až budou mít hotovej i bookyng..tak to bude vše ok.Lítám u nich často a kolikrát vidím že během letu nemá někdo vyplněný číslo letu a podobných expertů je tam dost.Nedavno dokonce nějakej blb letěl s cessnou a do ROUTE vyplnil ,,Vyhlíkovej let" a letěl z LKMT do LKPO.Tak at se potom nikdo nediví že nemá let validní.Taky nejsem buhvíjakej expert na lítání ale určitě by mě nenapadlo letět z LKKV do LKCM.Ikdyž to nemaji uplně hotové...tak je snad taky trošku počítáno s inteligencí pilota,že zvolí let který je alespon trošku podobný realnému letu ESK a jestli tam taky lítaji lidi jako seš ty...co nedokážou něco ani pořádně přečíst...tak to stím mužou asi brzo skončit jako v reálu.
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:26
MiG-21MFN
já když čtu tohle, tak děkuju bohu, že mužu lítat v reálu a nemusim na IVAO to bych byl za toho největšího trotla a myslím, že ostatní též
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:40
Kendy   
když už jsi v tom děkování bohu...tak mu nejdřív ale poděkuj za to..že tě naučil lépe a hlavně dobře číst...aby jsi se mohl našprtat a lítat v reálu...ty pajlote

PS:Jsem taky zvědavej,kdy konečně přestaneš vyvážet kočičky a vyzvedneš taky konečně mojí prdel někam nahoru
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:42
MiG-21MFN
tak až se vrátim z dovolenky, tak mužeme dokud máme v LT stroj
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:46
Kendy   
No jasně...a jak tě znám....tak to budu mít desetinásobně dražší..než kdybych jel s nevětším taxikářským vydřiduchem na Ruzyn kde bych mohl aspon vočumovat jak jim to tam pěkně lítá.To si ted radši koupím pěknej foták abych byl připravenej na tvuj první let s nějakým pořádným érém a s kaštanama za zády.
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 20:58
MiG-21MFN
tsss. tě nenatáhnu
 

Skyeurope virtual   8. 10. 2009 / 22:36
hacek
Kendy: diky za vycerpavajici info a za tvoji rejpavou poznamku na konci K te snad jedine - jak jsem jiz rekl, v teto casti webu jsem naprosto necekal, ze by mohl byt kontaktni email. Dobra, prehledl jsem ho, nicmene si myslim, ze neco poradne precist dokazu Cislo letu, hladinu, cas, callsign a vsechno mam v poradku, zatahuju podvozek temer hned po odlepeni, vytahuju jakmile se srovnam do osy drahy. V tomhle mozna bude chyba. Vysoky touchdown je dost mozny ...
 

Vysoký touchdown   9. 10. 2009 / 09:20
leonell
"Vysoký touchdown" je podle mne extrémní odskok při dosedu a nesouvisí s vytažením podvozku.

Předčasné vytažení podvozku (samozřejmě v souladu s příslušnými rychlostmi) může mít vliv tak maximálně na plynulost přiblížení ve "frontě" letadel (plus spotřebu, dobu letu,...), nedávno se to tady diskutovalo, respektive diskutovalo se, co s pilotem na IVAO, který už daleko od dráhy letí "na jistotu", pomaloučku a zdržuje. Pochybuji, že by nějaká VA tohle sledovala.

Ale školy nemaje mohu se mýlit
 

Vysoký touchdown   9. 10. 2009 / 09:28
SONP   
Vysoký touchdown je podle mě pojmový nesmysl. Touchdown nemůže být nikdy vysoký, ten je vždy na dráze.

Co se používá, je pojem "vysoké podrovnání", což je chyba, při které podrovnám moc vysoko, tím pádem letoun ztratí rychlost ve větší výšce než má, prosedne, a spadne tvrdě na dráhu.

K odskoku dochází ale spíš při nízkém podrovnání, kdy podrovnám moc pozdě nebo vůbec, stroj dosedne "na rychlosti" na tři body nebo nedej bože na příďový podvozek.
 

Vysoký touchdown   9. 10. 2009 / 09:46
leonell
Taky mi ten pojem přišel divný, ale když jej oba předřečníci uvedli v souvislosti s ověřením kvality letu tak to tam asi k něčemu používají. Otázka je, co si před tím představit.

Ještě to může být nikoliv "vysoký" ve významu výšky ve významu velké vertikální rychlosti při dosedu. Prostě to oblíbené "Cestující si nebyli jistí, zda letadlo přistálo nebo havarovalo".
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 09:30
FSPilot   
U B737 (u ostatních letadel je to asi stejné nebo podobné) se podvozek zatahuje, když se na variometru překročí hranice +500ft/min (v cockpitu se ozve hláška "positive climb" nebo "positive rate" a pilot letící vydá příkaz pro zatažení podrozku)
 

Skyeurope virtual - Positive climb - gear up   15. 10. 2009 / 11:05
Rychlokvaška
Tohle závisí Ivoši spíš na SOPs konkrétní aerolinky, protože tenhle call dělá ve velké většině případů Pilot Monitoring (o automatickm calloutu např. od GPWS jsem ještě neslyšel).

Obecně se za positive climb považuje nějaká obdoba "pressure altimeter and IVSI indicate positive rate of climb (tzn. pohybují se směrem nahoru, resp. ve směru hodinových ručiček) and RAD ALT >20 and increasing". Děláme to takhle u nás.

Pan Boeing např. doporučuje pouze "retract landing gear after positive rate of climb is indicated on the altimeter", což mi osobně přijde celkem málo, ale je to tak.
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 10:15
Luděk Ch.
Touchdown je dotek podvozku se zemí, takže žádný vysoký touchdown jaksi není možný Je vždycky nulový
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 10:37
Viktor17   
Najdi jeden rozdíl...
http://www.youtube.com/watch?v=RIzOzqhakN4
http://www.youtube.com/watch?v=uYAVLfuUjPA

Vždy je touchdown nulový?
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 10:57
Teflon_490   
Pokud by se vubec dalo o touchdownu rict, ze ma nejakou hodnotu, tak nulova hodnota by zpusobila, ze nikdy nedosednes na drahu To, o cem tady celou dobu pisete, bude pravdepodobne vertikalni rychlost pri dosedu.
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:00
MiG-21MFN
no vzhledem k tomu, že touchdown znamená dotyk, dosednout.. tak je to imho vždycky nulový. to že nějaký pako nepodrovná, je sice špatnej touchdouwn, ale ať chcete nebo ne, tak je nulovej
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:00
MiG-21MFN
oprava, jak píše teflon, touchdown neni nulovej ale je v nulvý vejšce
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:09
Kendy   
Tak už se konečně rozhodni co je vlastně pravda a nepřeskakuj.
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 10:51
Kendy   
Prej nulový...nulovej(spíš nula) seš možná ty ale t/d...je vždy nějaký
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:33
FSPilot   
jo tvrdý nebo měkí, ale určitě ne "vysoký"
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 09:29
FSPilot   
Co je to vysoký touchdown?
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 09:33
Hermann   
aso neco jako vysoky jalovec ..
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 10:09
Viktor17   
To je "hranice" mezi přistáním a havarií. Ale Ivo, to Ty určitě víš...
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:32
FSPilot   
Aha, takže čím vyšší touchdown mám, tím jsem blíž havárii? Chápu to dobře? Resp. je to něco jako vysoká pilotáž, která nezávisí na výšce? Čím vyšší je, tím nebezpečnější to je, tzn. blížím se k hranici smrti?
To je zajímavá teorie

Každopádně nepoužívat anglické termíny, když nevím, co vlastně znamenají, ne?

Touchdown = Dosednutí
Flare (jiný výraz jsem nenašel) = Podrovnání

...a to je asi to, vo čom je celou dobu řeč Podrovnání může být vysoké a z toho čouhá průser
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:39
Viktor17   
Touchdown = Dosednutí
Dosednutí= ????? Co je dosednutí?
Dotek kol s RWY? Pokud ano, dá se měřit, jakou (silou, váhou, rychlostí, vertical speed) ten dotek byl?
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:45
FSPilot   
Dotek kol to je a může se měřit, jaká byla vertikální rychlost letadla v okamžiku doteku kol s RWY. Měření se pak dá udat slovně tak, jak ho cítíš, protože dotek pohledem nezhodnotíš. Podrovnání můžeš visuálně zhodnotit, že to daný člověk přitáh moc brzo a je vysoko, takže podrovnání může být teoreticky vysoké. Ale dotek se zemí může být tvrdý nebo měkký. Když máš velkou vertikální rychlost v momentě, kdy ti kola plácnou o zem, tak dostaneš pořádný kopanec do zadku a všichni cesťáci řeknou "to je vůl, jak s tím praštil" neboli - bylo to tvrdé. Když máš naopak malou V/S v době dosednutí, díky tlumičům se to éro posadí "jak do peřinek", tzn. dosedne měkkce.
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 11:53
Viktor17   
Jak píšeš "Ale dotek se zemí může být tvrdý nebo měkký. "
To znamená, že je měřitelný rozdíl, mezi (tvrdý, měkký).
Co je hodnota v FSACARSu "touchdown"? Podle mě, jakési shrnutí všech těchto veličin (podrovnání, V/S, rychlost, váha).
 

Skyeurope virtual   9. 10. 2009 / 12:14
Kendy   
Takže jinak obecně řečeno...hodnota t/d je teda nižší nebo vyšší....ale je na to alespon tady na péráku různej V/S pohled...v každém případě víme o čem tu mluvíme.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ