Gusto, tak to chodí v praxi v 90% přiblížení, takže je v pořádku když sis na to zvyknul Většina letišť provozuje ať už psanou nebo nepsanou dohodu na téma 180kt base a 160kt do 4nm nebo 170kt do 5nm, apod. V plné konfiguraci na FAFu jsem letěl jestli si dobře pamatuju naposledy před rokem a půl na simulátoru při typeratingu SOP aerolinek zase většinou požadují být stable (tzn. na LOC a G/S do poloviční deviation, final app rychlost, přistávací konfigurace, nominální výkon motorů - tzn. NEidle a minimální nutné zásahy do řízení) za VMC do 500ft AGL a za IMC do 1000ft.
Ať už je tu kdo chce pro koho chce, dělat bordel v sekvencích "nedodržováním" předepsaných rychlostí, pokud pro to není opravdu nezbytný důvod, je opravdu nemilé pro všechny okolo. Krom toho...letět v plné konfiguraci celé přiblížení, to je dobrých 200kg paliva jen tak zbytečně do stoupy. |
|