Bohužel nejsem doma, takže ti neřeknu, kde přesně ta tabulka je, ale určitě tam musí být. Asi někde ve standartních postupech. Určitě v ní ale není, v jaké vzdálenosti od prahu dráhy máš letět jak rychle. To si musíš stanovit sám a asi by mělo platit, že nejpozději 5NM přd prahem by jsi měl mít plnou přistávací konfiguraci. Hlavní omezení, které platí obecně je to, že pod FL100 je povolená max. rychlost 250kt. Do směrového paprsku ILS by jsi měl nalétat max. 210kt, do sestupového tak 180kt (nebo míň). To máš pár záchytných bodů, nemusí to platit všude stejně, ale přibližně se tím můžeš řídit. No a mezi tím si to už musí stanovit provozovatel tj. ty tak, aby zpomalování a vysouvání mechanizace bylo plynulé a odpovídalo omezením min.-max. rychlost pro dané zatížení a nastavení klapek. Ale to už si musíš fakt najít v tabulce. |
|