Tak ja bych k tomu neco mel:
a) co to je za blbosti? Uctovat si za priblizeni, ILS, VORDME... to je jako nejaky rozdil v tom, jestli cucim na dve brevna nebo na drahu a PAPIny? A jeste VORDME levnejsi? Proc zrovna tolik? Ja to nechapu... Ja preci nechci instruktaz nebo co, ja si prece frekvenci naladim i sam, stejne tak i zaletim. A kolik by to pak bylo za NDB? Co kdyz si chci zaletet nepublikovane priblizeni? (rekneme NDB/NDB na 01 v LZKZ a vubec vsude kde jsou u markeru i majaky).
Stejnetak, proc delit platbu na vzdalenost a cas? Ono to tomu neni jedno, jestli si tu hodinu uletim 460 majli na OPT CRZ a s CI99 nebo se tradam v FL110 na LRC?
b) pripojeni na IVAO/VATSIM - jak to chces resit? Ma se pilot pripojit pres svuj account? Nebo zridis nejaky simulatorovy? Neni to proti pravidlum, treba? Mimo to, pripojeni potrebujes stejne, minimalne na pokryti realnym pocasim, a nerikej mi, ze to bude taky za priplatek...
c) pokryti... tak kdyz to beru tak, ze mu budes jako delat ATC pri offline letu, tak to jeste de, ale u siti to nemohu pobrat. Myslis, ze zajistis ATCho vzdy pro kazdeho zajemce zadarmo kdyz ty beres prachy? Co kdyz si zazadaj treba 200 korun na stanoviste? Co kdyz zrovna nebude nikdo k dispozici? To to jako odridis sam? Neodridis, protoze na Slovensku ridit nesmis, jen tak pro info.
d) co myslis tou specialni predletovou pripravu? Tam bych chtel tedy prinejmensim airline-like podklady pred letem, od rampaka loadsheet a PIL (jestli vubec vis co to je) - a taky bych rad do ruky Load and Balance sheet pro dane letadlo.
e) simulace havarii to myslis jako co? Ze si jako sadnu do leveho kresla a ty ze zaznamu pustis treba havarii THY v Amstru?
f) jestli jako jeste +elektrika, tak za co platim zejmena v bodu a?
g) jsi si vedom toho, ze i kdyz bys treba ukecal to pujcovani simu na dobrovolne proplaceni nakladu zajemci, tak prodej napoju je seriozni podnikatelskou cinnosti, i kdyz by vlastne bezela jako doplnek?
h) taky chci 757 |
|