| | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 11:00 | |
| | Tak příznivci létání. Jménem letecké společnosti Travel Service virtuál bych Vás chtěl pozvat na další akci ,která se bude konat na IVAO. Poletí se let z Ostravy Mošnova na Korfu. Akce je naplánovaná na 27.7 2009 v 18:30 LOC na LKMT.
Piloti TVS musí mít let zabookovaný aby dosáhli speciálního ocenění v hodně TEUr.
Doufám že účast bude hojná. Takže naslyš na frekvenci
Staff Travel Service Virtual
http://www.tvs-virtual.org |
| |
|
| | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:01 | |
| | Dnes se skoro konal neoficiální event LKPR-LGKR.
Já s B738(TVS013),za mnou TVS440 s B767,pak další B738 u LKPR..
To bude koupáčů.. |
| |
|
| | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:04 | |
| | Mohu se zeptatkde najdu let?
Nemohu ho najít. |
| |
|
| | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:20 | |
| | Let bude během dnešního dne připsán... Poletíme podle reálné tratě TVS a reálné volačky.... |
| |
|
| | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:56 | |
| | Realne volacky...a to chces jako provest jak? |
| |
|
| | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 13:30 | |
| | co je na tom neobvykleho ? |
| |
|
| | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 18:03 | |
| | 10 letadel se stejnou volackou? |
| |
|
| | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 13:35 | |
| | TVS345, TVS345A, TVS345B, TVS345C, TVS345D atd..?
To bude přeslechů na frekvenci.. |
| |
|
| | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 13:52 | |
| | V tomhle případě by mě to i fakt zajímalo, jak tohle chce Kuba vyřešit neb tvůj nápad je sice vtipnej, ale já doufám, že vymyslej něco jinýho...nebo se mejlim Kubo ? |
| |
|
| | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 17:49 | |
| | To už záleží kolik se zůčastní lidí... Zájemci o let přidělím volačku já.. a dostane kompletní informaci o letu 3 hodiny před eventem na e-mail... |
| |
|
| | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 18:05 | |
| | Nech se překvapit... ,ale v podstatě je to tak jak řekl Pseudomates... alespoň otestujeme piloty jak poslouchají a zavaříme ATC hlavu |
| |
|
| | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 18:10 | |
| | Ajéje... tak jim do mailu napiš i čas odletu, ať se mi tam nepřihlásí 10 letadel se skoro stejnou volačkou s tím, že chtějí povolení... šmankote.. |
| |
|
| | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 18:17 | |
| | Neboj každej dostane svůj slot odletu... bude to v rozmezí 5-10min jedno ero... |
| |
|
| | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:18 | |
| | LKMT TWR zajištěna |
| |
|
| | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:20 | |
| | Dík Ještě APP a CTR a bude to super |
| |
|
| | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 12:26 | |
| | Užžž se těšim ! zítra letím zpátky z Corfu na LKPR,pak doletim na LKMT a zpátky na Cofru s Vámi |
| |
|
| | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 13:29 | |
| | ja tedka stojim na LGKR,a jak rikal honzaa,jeden jeste prilita a ja pokracuju na LGZA |
| |
|
| | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service 20. 7. 2009 / 17:15 | |
| | | |
|
| | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 17:52 | |
| | Ještě jedna důležitá informace ,kterou jsem zapomněl dodat.
Zájemci o event ať mě neprodlěně kontaktují na e-mail: jakub.koutny12@seznam.cz ,kde uvedou jméno, typ letadla jakým poletí a popřípadě zda létají za TVS tak i ID.
Zájemcům o event bude v pondělí 3 hodiny před eventem zaslána kompletní předletová příprava ,včetně map trasy volačky paliva a cestujících. |
| |
|
| | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:10 | |
| | Budeš počítat palivo pro každé éro? Wow Máš na to softík? |
| |
|
| | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:18 | |
| | Softík nato nemám ,ale mám informace a ty už jsou vypočítané... vše je napsané v reportu kterej dostane každej pilot... ten bude mit na palubě kaštany, jejich bagáž a palivo... které sedí podle reálu... |
| |
|
| | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:20 | |
| | jenže ne všichni lítaji se stejným modelem, takže jestli tam bude napsáné třeba 6680kgs, tak u jednoho muze byt spotreba 5900, u druheho 7200 apod.... |
| |
|
| | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:23 | |
| | Ja vím.... všem doporučuji vzít B737-800 na ten je to vypočítané.. navíc s počítáním paliva na A320 nebo 767 nebo jiné era nemám zkušenosti.... |
| |
|
| | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:25 | |
| | k čemu ti bude palivo, když ani neumíte vytrimovat letadlo ? |
| |
|
| | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:26 | |
| | A k čemu ti bude trimování ,když nebudeš mít palivo ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:28 | |
| | ja beru palivo od oka, asi vim, kolik to spálí ne ? Na co si tu prosimvás hrajete |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:31 | |
| | na stuff ...
ale tak je to jejich akce... tak at si to delaji jak chcou .. ted je otazka, jestli tam pilot opravdu da to, co mu koutnas spocita
ps: legracni by bylo, kdyby pulka tech letadel popadala na nedostatek paliva... to uz by po tom trimu nerozdejchal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:32 | |
| | si tam radsi neky to kilo paliva pridam navic |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:46 | |
| | Představa je to zajímavá, ale chybama se člověk učí, ne? Tak klídek |
| |
|
| | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 18:40 | |
| | "Zájemcům o event bude v pondělí 3 hodiny před eventem zaslána kompletní předletová příprava ,včetně map trasy volačky paliva a cestujících."
Já jen, že jsme ve virtuálu a jsou tu éra s TVS znaky viz
http://www.fsscreens.cz/displayimage.php?pos=-3903
nebo
http://www.fsscreens.cz/displayimage.php?pos=-3775
Takže jak ti někdo pošle, že letí např. s Bombardierem, tak jak mu chceš spočítat palivo? A i kdyby někdo chtěl letět s letadlem, které má podle reálné předlohy (A320, B767), tak taky neumíš spočítat palivo, tož neslibuj, co nemůžeš splnit
Jinak palivo silně závisí na meteo podmínkách, takže to, že to máš z reálu neznamená, že bude tak úplně sedět (a mnoho modelů nemá spotřebu jako reálné éro), takže bych volil nějakou rezervu, aby někdo nespad před RWY s tím, že je bez paliva a do poznámek spíš uved, že "pro zájemce letící s typem B738 bude poskytnut i výpočet paliva"
Já jen tak |
| |
|
| | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 19:35 | |
| | Taky jsem napsal že je to pro Boeing 737-800 |
| |
|
| | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 19:59 | |
| | Jakube, není plánování paliva v pravomoci pilota??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:09 | |
| | O tom pochybuju... jelikož na LKMT to řídí Handling... dneska se nakladal tuším Sharm el Sheik a bylo to okolo 8 tun. Nevím nejsem si jistý.... Však záleží na Vás... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:17 | |
| | No, tak to musel mit neco v nadrzi, bo Sharm s 8 tunama by si dal tak max v Cessne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:25 | |
| | ses si OPRAVDU jisty, ze nejaky letistni handling urcuje, kolik si pilot natankuje?
chlape, mas v tom trosku gulas... opravdu ne, o palivu opravdu NEROZHUDUJE letistni handling. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:28 | |
| | Handling jim to naplánuje, ale v konečné fázi je to na bedrech kapitána, ne? AJS by moh napsat, ten to má jako denní chléb |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 22:53 | |
| | Pletes si hrusky s jablkama. Handling urcuje houbeles, maximalne odkaze nakladacum kolik a kam maj nalejt. Konkretne tenhle meziclanek, alespon u nas, dela stowingar danyho letu. Palivo si zada kapitan, s ohledem na operacku. Nekdy se taky neplni, to nam pak prijde do sitatexu myslim LDMko s poznamkou FUEL NOT REQ. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 23:00 | |
| | I když velkou dopravu nelítám, tak si myslím, že se tu o tom dost diskutovalo, pohledejte ve fóru - prd řídí handling. Handling připraví podklady, které kapitán může využít, ale knečné rozhodnutí je jedině na něm (občas si to nechvává přepočítat od FO, ale zodpovídá za to kapča).
Si do¨vedete představit, že by došlo palivo a bojas přistane do pole 10 kilometrů před letištěm - a kapitán vystoupí z trosek, zapálí si žváro a s rukama v kapsách řekne novinářům: "Let se nepodařilo dokončit, protože handling nechal naplnit přímiš málo paliva pro tento let!" |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:19 | |
| | Podle mne to dostane naplanovany, a v jeho pravomoci je pak az ta finalni rezerva, kterou si bere, protoze to tak citi |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:26 | |
| | Záleží, čo si predstavujetě pod takýmto pojmom "pravomoc" Pilot si to může naplánovat, proč ne, však se to taky učí, ale v dnešní moderní době mu pomáhají z operačky a handlingu, kde mu to podle počasí a tratě zpočítají |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:37 | |
| | Myslel jsem to tak, že konečné rozhodnutí je stejně na posádce. Nevěřím tomu, že kdyby kapitán chtěl o např. tunu paliva víc, že by mu jí odmítli natankovat a donutili by ho vzlétnout... |
| |
|
| | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:29 | |
| | Aby se to palivo dobre spocitalo,jednou se mi stalo ze sem na madeiru prilital s 50 kg paliva v nadrzich |
| |
|
| | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:30 | |
| | Pro Cessnu je to ještě dobrá rezerva... |
| |
|
| | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:31 | |
| | jo,jenze tohle byl bulik,presneji 738 |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:34 | |
| | No... Tak minimálně B747 by vzhledem ke konstrukci nádrží určitě chcíply všechny motory, jestli by to bylo i pro B738 to nevím, ale dost možná taky... |
| |
|
| | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:34 | |
| | Tak to ale neni zase takova chyba planovace, jako spis pilota, kterej to mel ve Spanelsku, Portugalsku nebo Maroku zapichnout jakmile videl, ze mu to nevyjde |
| |
|
| | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:36 | |
| | me to ale vyslo na kilo presne
Aby se nestalo ze to koutnas spatne spocital,tak si u amiku objedname to tankovaci letadlo,upravime si buliky a poleti pro jistotu s nama |
| |
|
| | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:45 | |
| | no právě, že ti to nevyšlo na kilo přesně Viz debata o plánování paliva - na zemi po přistání v destinaci by ti mělo zbýt docela hodně paliva (na go-around, odlet do ALTN, tam 1500ft nad letištěm vyčkávací rychlostí vyčkávat 30min/nebo 15?/, přiblížení a ještě ti musí zůstat Final reserve fuel - což je ještě tak aspoň na 30min letu) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 20:55 | |
| | Jedna taková trochu OT otázka - je v informaci o maximálním doletu tohle všechno započtené nebo je to kolik NM uletíš, než jsi na suchu ?
Jaké jsou předpisy pro rezervu u vrtulníku ?
A u větroně ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 21:04 | |
| | U větroně je to úplně stejně jako u padáku. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 21:07 | |
| | takže když se ti zamotají šňůry, tak jsi v prdeli..? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 22:01 | |
| | U větroně max. když ti někdo sváže tkaničky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 21:31 | |
| | Já věděl, že se všichni chytnou toho větroně... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 22:57 | |
| | Prd. U větroně minimálně 500 mililitrů, líp aspoň litr, jinak je ta pětihodinovka k nevydržení. Už jste někdy zažili žízeň, že by člověk močil krystalky? Tak to se na větroni bez rezervy stane raz dva. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 20. 7. 2009 / 23:04 | |
| | Horší je, když je přebytek... pak se musí vyprázdnit nádrž co nejrychleji, aby se mohla dodatečně dotankovat za letu provozní kapalinou - spáleným palivem, žejo Nebo to řešíš jinak? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 21. 7. 2009 / 02:37 | |
| | No, některý éra přece maj trychtýřek, hadičku - a na břiše dírku...
to je jako když F-111 vypouští palivoi za letu, že jo....
Akorát v tom plachťáku to málokdy tak krásně hoří zaplať pámbu! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Event LKMT-LGKR Travel Service DŮLEŽITÁ INFORMAC E !!! 21. 7. 2009 / 21:18 | |
| | | |
|
|