| | IVAO CZ - další směřování české divize, volby... 13. 7. 2009 / 13:18 | |
| | Popravdě tento krok mi připadá trošku jako na truc.
Já jsem si nevšiml, že by se tu kritizovalo samotné vedení, jakože nic nedělá, nepřipravuje eventy, není schopno zorganizovat trénink či zkoušky. Pokud by to tak bylo, pak by to asi změnu vedení chtělo, ale k tomu nedochází.
Takže spíše než vyvolávat volbu do vedení české divize ivaa, kterou stejně vyhraje současné vedení, protože má zkušenosti, vidí do systému (já osobně si nedokážu absolutně vůbec představit, co taková činnost obnáší) a prostě něco už delší dobu dělá, bych spíše než tyto truc akce doporučoval zamyslet se, proč se nějaká ta kritika na hlavy vedení snesla...?
Takže když už chcete činit něco směrem ke změně, tak spíše bych uvítal nějakou debatu/anketu/dotazník na téma, co by jste chtěli v CZ divizi IVAO změnit.
Mě třeba na vedené divize nevadí nic.
ALE! dovolím si šťouchnout do minule rozebíraného tématu "nejsou řídící či piloti".
Já osobně létám tam, kde je pokrytí. Tzn. pustim IVAE, vidim, že svítí LKPR_APP a třeba LHBP_TWR a GND, takže si začnu připravovat let, což nějakou chvíli zabere aby člověk mohl podat slušný výkon za kniplem a nebyl označován za kuňku, kterej neví co a kam má letět (jeden z výrazů vyskytujících se v minulé debatě). Pak pustim sim, hned se připojim, aby bylo vidět, že bude prováděn let a ATC zůstal. začnu připravovat letoun - to opět něco času zabere, létáme s komplexními VÍCEPILOTNÍMI stroji tudíž to neni vždy uplná prdel. No a pak chci zažádat o clearance a zjistim, že už v čechách nikdo neřídí.
Nebo příkladem bude můj včerejší let. EDDH-LKPR. Velkej průser byl jejich věžník, strašný co tam předváděl. Spálil jsem 1t paliva jen pojížděním. V Čechách byl CTR a LKPR_TWR, než jsem doletěl do FIRu tak CTR se pár minut před mým příletem odpojil. Dobrý, na příletové trati se připojil APP a když mě na LOC předával TWR, tak TWR se odpojil.
Normálně bych řekl, ok, to se stát může, každej tam nemůže bejt furt. Kluci vím, kdo to byl a noc předtím mi poskytli výborný služby při letu do Mnichova, jen ale nechápu, když se tu stěžuje, že piloti nejsou, když je vidět provoz směřující na vaše pozice, že se odpojíte. Ale nebylo by to poprvé, je to docela běžný jev, proto se v tomto ohledu stavím za piloty a hlavně za sebe proklamuji - budu lítat, pokud bude pokryto. |
| |
|