| | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 16:11 | |
| | | |
|
| | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 17:13 | |
| | Tragédie - ať to by kdokoliv...
Jen by mne zajímaly okolnosti katapultáže - je jen máloco tak propracované a spolehlivě fungující, jako KM-36D2....(i když je mi jasné, že nic na světě nemůže pracovat za všech okolností na 100%... bohužel) |
| |
|
| | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 17:33 | |
| | Mě spíš udivuje, že během 10 let ztratilo Srbsko 11 z 15 kusů devětadvacítek. To vypadá jako by se tam tou modernizací něco pokazilo. |
| |
|
| | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 17:38 | |
| | http://www.informisanje.info/2009/07/pao-mig-29-pilot-poginuo/
melo to byt v male az velmi male vysce, pri nacviku VTP a konkretne pri nozovem letu. Bohuzel ani KM36 neni vsemocna a pilot zemrel na nasledky zraneni v nemocnici, tzn. katapultaz skutecne v nejkritictejsich meznich podminkach.... Stacilo ze ne primo v nozovem letu, ale treba pri prechodu do nej, kde se uplatnil i vektor otaceni okolo podelne osy letadla smerem k zemi, vyska par desitek metru, kde to boceni v uhlove rychlosti treba jen 5 metru za sekundu smerem k zemi ma velmi negativni vliv a je to.... Ale to je jen na osvetleni, co vse ovlivni uspesnost katapultaze, blizsi info zatim moc nejsou, v kazdem pripade
Cest jeho pamatce, i toho chudaka na zemi....
|
| |
|
| | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 18:24 | |
| | | |
|
| | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 7. 7. 2009 / 22:43 | |
| | Posledních pár měsíců je temná doba letectví, nebo se mi to jen zdá z toho, jak se všechno v médiích rozebírá? |
| |
|
| | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 09:53 | |
| | ...ale blbost!Hadej kdy se nejvic v roce lita?Vseobecne letectvi vzdycky v lete a koupaci nakonec taky.K tomu pridej "politickou" okurkovu sezonu kdy se nic nedeje a navrch to, ze dobre zpravy malokoho zajimaji a naklad novin neprodaji......No a novinari v mediich uz taky nepracuji, jen sami lovci senzaci, pokud ne rovnou hyeny....Takze jen muzeme cekat, kdy zacne nejak dali kampan proti ULL a podobne..(( |
| |
|
| | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 09:57 | |
| | Jo, nebo začnou popisovat výcvik ULL a dělat ze sebe bohy a chtěj aby jim to lidi(viz. můj otec )) ) žrali ((( |
| |
|
| | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 13:46 | |
| | Může mi někdo vysvětlit, co to je s tou "okurkovou sezónou"? Pořád si to nedokážu vysvětlit
No GA je obecně na jaře padavkoidní víc, než v jiné části roku (to vyplývá z rozboru nehod, co byl na školení), takže to bych ještě tak pochopil (ač nerad), ale velké dopraváky, delfín, teď ta migina. Příjde mi toho nějak moc z řad zkušenějších, kde bych to tak nečekal, ale asi je fakt, že je to jenom rozpitvávání standardní situace |
| |
|
| | | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 14:08 | |
| | Hledej smudlo hledej))WIKIPEDIE RIKA:
Okurková sezóna je vžitý termín, kterým je označováno letní období, kdy se děje minimum věcí, které by byly zajímavé ze zpravodajského hlediska. Toto období je zároveň obdobím sběru okurek . Termín se objevil v Německu na konci 18. století.
|
| |
|
| | | | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 15:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Další spadlé letadlo...tentokrát MiG-29 8. 7. 2009 / 21:49 | |
| | | |
|
|