| | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 13:20 | |
| | Ahoj všichni,mám problém u F 13 při spouštění motoru. Při náběhu otáček to najednou začne cvakat,z mašiny se hulí a nakonec to zdechne.Nemáte prosím někdo radu co s tím? |
| |
|
| | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 13:24 | |
| | nejakej vyplej switch?kryt na kuzelu? |
| |
|
| | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 13:29 | |
| | Taky si myslím,že je něco vypnutýho,ale netuším co!!! Ještě to znova projdu asi po devadesátýosmý..... |
| |
|
| | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 13:46 | |
| | Nedáváš tah hned nplno? Musíš zvolna ... tak na 30% 50% a na 75% letět |
| |
|
| | | MiG-21 F13 start video 4. 7. 2009 / 15:13 | |
| | Ahoj,
tady je video startu, žádný umělecký dílo ani extra kvalita, ale pro ty, kteří to nemůžou nahodit by to mělo stačit. (uložit jako...)
http://migsim.ic.cz/start.wmv |
| |
|
| | | | MiG-21 F13 start video 4. 7. 2009 / 15:23 | |
| | Doufam ze tohle vsechno objasni....ptz me to startovani prijde uplne jednoduchy...jednou sem to dal podle manualu a jinak uz pokazdy podle pameti |
| |
|
| | | | MiG-21 F13 start video 4. 7. 2009 / 15:41 | |
| | Video je dobrý, ale přijde mi že na tak jednoduchý stroj je zbtečné. Hodilo by se spíš na TU-154... |
| |
|
| | | | | MiG-21 F13 start video 4. 7. 2009 / 15:44 | |
| | Díky za video,neměl jsem všechno pozapínaný,už to funguje,paráda!!!!!!!! |
| |
|
| | | | | MiG-21 F13 start video 4. 7. 2009 / 17:33 | |
| | | |
|
| | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 19:40 | |
| | Zdravím všechny stíhací piloty
Mám s tímhle strojem problém (nevím jestli něco dělám špatně), ale letadlo mi velmi špatně reaguje v zatáčkách (téměř nezatáčí) takže pokud by jste věděli čím to je tak pište SZ, budu vám vděčný
Letu zdar! |
| |
|
| | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 19:47 | |
| | To bude tím, že je to rychlá stíhačka Všechny letadla nelétají stejně a obzvlášť tyhle střely moc dobře nezatáčí, takže nezbývá, než to víc naklonit a víc přitáhnout |
| |
|
| | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 19:56 | |
| | No ja bych zrovna na tohle docela rad slysel nazor od kluku co s tim litali.. Taky se mi zda ze to zataci divne. Pri rychlosti cca 700km/hod by podle me s tim mela jit zaletet klasicka kooridnovana zatacka s naklonem 30. Ale tady je to presne jak pises - musi se to naklonit a tahat.. A smerovy kormidlo je ve vsech rezimech letu nepouzitelny - otaci letadlo na druhou stranu nez by melo, takze vsechny korekce smeru se musej delat naklonem. Nevim ale jestli to dela i neupraveny model - pouzivam Dandeeho zmeny letovy dynamiky. Jinak timhle nechci nijak hanet praci autoru - je to uzasny ero.. |
| |
|
| | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:04 | |
| | já to přesně takhle dělám, ale asi sem čekal trošku lepší zatáčet...no nic...díky za pomoc |
| |
|
| | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:23 | |
| | S tou dynamikou by se dalo hrát do nekonečna, navíc já nejsem zrovna expert v týhle oblasti (asi je to i vidět), já si daleko radši hraju s modelováním a číslíčka v cfg souborech jsou pro mě nuda. Tak jsem se při tvorbě snažil držet těch základních věcí, jako aby to letělo 2M apod. Takže jestli jsem v tomhle ohledu zklamal tak se omlouvám, ale tyhle věci prostě pro mě nejsou...(: |
| |
|
| | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 22:48 | |
| | | |
|
| | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 19:59 | |
| | Nojo, když to pan Mikojan navrhoval, tak vycházel z toho, že to bude lítat 2M, a tak tomu hold ustoupila ovladatelnost. Na přitažení výškovky má docela podstatný vliv trim. Jenom pozor, když se správně poladí, tak efka udělá i kobru- chce to s citem. |
| |
|
| | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:26 | |
| | Hehe, mě se dneska podařil docela drsný kousek Zkusím to ještě někdy a natočím to
Vzhledem k tomu, jak je to éro "přemotorované", tak se mi nějak záhadně podařilo (asi díky tomu vyvážení) zvednout příďák sotva se to éro rozjelo a pak už to tahal motor - no z nuly do kobry a prakticky skoro kolmý vzlet s rozjezdem na délku letadla Vypadalo to velmi elegantně |
| |
|
| | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:28 | |
| | natočit > hodit to sem |
| |
|
| | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 23:04 | |
| | | |
|
| | | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 23:15 | |
| | Vždyť jsi tomu utrhnul trysku a VOPky, ale jinak to vypadá že to táhne ještě líp jak devětadvacítka |
| |
|
| | | | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 23:18 | |
| | Ono se to jinak neodlepí Ale tahá to pěkně Spolehlivě kolmo vzhůru, když je éro poloprázdné do cca 10000ft |
| |
|
| | | | | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 23:19 | |
| | Kdes to natrimoval? mě to vždycky startuje až na konci rw asi jsem špatně procházel materiály |
| |
|
| | | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 23:28 | |
| | V reálnom svete niečo podobné robil F-100D Super Sabre,ale ten na to mal raketu na tuhé palivo pod trupom. |
| |
|
| | | | | | | | MiG-21 F13 5. 7. 2009 / 11:42 | |
| | | |
|
| | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:31 | |
| | Dnes sa mi podarilo niečo podobné,nebolo to hned z miesta ale aj Harrier by sa mohol schovať Našťastie Tumansky zapracoval a "prežil" som to |
| |
|
| | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:33 | |
| |
ano, ten motor má trošku víc tahu než originál , ale to jenom proto aby se to krásně rozjelo na nadzvuk. |
| |
|
| | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 20:58 | |
| | Zase bez forsáže se tomu moc nechce, alespoň se mi bez ní ještě nepodařilo odstartovat. Vždycky se startovalo s ní ? |
| |
|
| | | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 21:19 | |
| | dá se to, ale musíš se snažit aby měla co nejmenší úhel náběhu, takže jí musíš nechat v klidu aý do těch 350 km/h a pak opatrně zvedat- mě se to povedlo ale jenom na dráze 2,5km dlouhý. |
| |
|
| | | | | | | | | MiG-21 F13 5. 7. 2009 / 00:11 | |
| | Ještě to zkusím, ale zatím mi to nešlo a to jsem to zkoušel i v AR51, kde jsou 4 km dráhy, ale zase je to trochu výš (přes 4500 stop).
Zapadlo to tady, tak se zkusím zeptat ještě jednou - šlo by přiblížit vzdálenost kamery při Spot View (nemyslím zoom, ale pevně snížit vzdálenost při konstantním úhlu záběru)? |
| |
|
| | | | | | | | | | MiG-21 F13 9. 7. 2009 / 17:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | MiG-21 F13 4. 7. 2009 / 21:39 | |
| | Mě se ten motor jeví v pohodě Jen mi u toho nadzvuku chybí ten efekt překonání nadzvuku, co jsem měl u jedné F-14 |
| |
|
|