FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VFR objekty z AIP ČR pro autora Jeden příspěvek | Celý strom
VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 12:51
MaPa   
Myslím, že počet BGL nebude rozhodující. Problém by mohl být, kdyby tím narůstal počet textur, které musí FSka načítat. Pokud všechny BGL budou pracovat jen se stále těmi samými texturami (jedna scenerka s více BGL), tak se nejspíš zvětšení počtu BGL nijak neprojeví, tedy kromě využití clusterů na disku.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ