| | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 13:55 | |
| | Ahoj,
nevíte jestli je tento bug u tohoto stroje již vyřešen. Na jejich foru je spousty nastavení, že jsem z toho jelen. Vyzkoušel jsem jich dost až jsem si v .ini souboru udělal pěknej bordel a stejně to nepomáhá.
Díky |
| |
|
| | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 14:40 | |
| | | |
|
| | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 14:45 | |
| | V 737 se bank angle nastavuje takovym tocitkem jeste POD otocnym ovladacem headingu. Nastaveni 5 - 30°. Na bank angle v modu LNAV to ale nema vliv, je to pro HDG mod. |
| |
|
| | | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 15:38 | |
| | to každý ví, on má problém právě s LNAV... |
| |
|
| | | | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 15:42 | |
| | No, to nepsal a kazdy neni jasnovidec... |
| |
|
| | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 14:46 | |
| | Mám na mysli 737-300,400,500 od wilci PIC |
| |
|
| | | | W 737- bank angle 25. 6. 2009 / 15:59 | |
| | Není vyřešeno, navíc podle mnoha pozorování jsou starší verze mnohem stabilnější co se týká pádů systému, než ty novější... |
| |
|
| | | | | W 737- bank angle 26. 6. 2009 / 04:41 | |
| | Bohužel tuto informaci musím potvrdit... V posledních releasech se opravovaly IMHO kravinky a systém náklonu letadla se úplně rozvrtal. Spousta uživatelů se setkává s pády FS. V rámci možností doporučuji sehnat a instalovat starší vydání a zkusit, jestli to bude lepší.
Sám jsem PIC737 hodně dlouho létal, ale tyhle nešvary mě donutily přesedlat na jiné stroje. Zajímavé je, že jejich Airbusy tímto netrpí. Nicméně těžko říct, jestli na tom pracovala stejná parta lidí. A navíc - Airbusy si udělali úplně odznova a třeba v těch bulících nemůžou přijít na to, kde je chyba... Osobně doufám, že se někdy odhodlají ke stejnému kroku jako teď slibuje PMDG - udělat ten produkt úplně odznova, pro FSX. Ne že bych chtěl nutně sedlat X-ko, ale nikdy není od věci to prostě udělat znovu a lépe. |
| |
|
|