Proč by to pro nácvik nešlo? Taky jsem s neletadlem cvičil na nouzovou plochu cca. 20x350m, která měla na konci balíky slámy. Končili jsme standardně průletem v 1-2 metrech.
Jinak možná tě zklamu, ale SLZ je letadlo, tuto diskuzi už jsme si už jednou prošli.
Wiki: Podle normy ČSN 310001 je letadlo: "Zařízení způsobilé létat v atmosféře nezávisle na zemském povrchu, nést na palubě osoby nebo jiný náklad, je schopné bezpečného vzletu a přistání a je alespoň částečně řiditelné."
Takže SLZ je letadlo, odpovídající a podléhající určitým předpisům (LAA). Tzv. "dospělá" letadla podléhají ÚCL a předpisům patřičně náročnějším a přísnějším. Obdobně to platí pro letiště pro všeobecné letectví a plochy SLZ.
Je to jako autobus a trolejbus. Autobus má registrační značky, jezdí na technickou a může jezdit po celém světě dle všeobecných předpisů (jako ICAO). Trolejbus je tzv. drážní vozidlo, nemá značky a může jezdit pouze po předem schválených trasách (Hint: trolejbusy mají i dieselagregáty, takže prakticky nejenom pod trolejema). Obojí je dopravní prostředek MHD, jezdí to po silnici a vozí lidi.
Sofistikovanější diskuze na téma trolejbus je(byla) na mrtvé bačkoře. R.I.P. |
|