| | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 16:11 | |
| | | |
|
| | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 16:50 | |
| | | |
|
| | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 17:30 | |
| | Chrudim - U chrudimského letiště se dnes po 13:00 zřítilo malé sportovní letadlo. Z letadla typu Brigadýr L-60 před pádem stačili vyskočit tři parašutisti, kteří si skokem zachránili život. V troskách letadla zahynul zkušený sedmašedesátiletý pilot z Pardubicka. Stroj dopadl do pole s obilím nedaleko silnice z Chrudimi na Seč. Začal padat z výšky asi 1100 metrů, po dopadu vzplál.
|
| |
|
| | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:01 | |
| | dle Hospodářských novin "Tři pasažéři si zachránili život parašutistickým seskokem". |
| |
|
| | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:08 | |
| | | |
|
| | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:15 | |
| | prej spadnul do vrtáku parašutisti stihli vyskákat, poslední ve 200 metrech, pilot bohužel zahynul |
| |
|
| | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:18 | |
| | hrozne |
| |
|
| | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:19 | |
| | + teda vysazení motoru (pravděpodobně) |
| |
|
| | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 17:44 | |
| | ale vysazení motoru nemuše zpusobit pád do vývrtky |
| |
|
| | | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 18:32 | |
| | noo. tak jako následek jo... když se ti ta lopata zastaví u 60ky a máš to natažený. Ale prý mu motor nevysadil. Spadl do vyvrtky normálně. A jak pišou dolec, ta vyvrtka na Brigadýru je šílenost. |
| |
|
| | | | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 19:25 | |
| | | |
|
| | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:25 | |
| | Díky,já spíš věřil v nějaké zdravotní problémy za letu.Pokud šlo o výsadky tak má mít pilot přece také padák nebo se pletu? |
| |
|
| | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:27 | |
| | Má, teda měl by v Brigadýru. Moc toho nevim o tom. Snad jen že nějak nevyskočil. Že už to nestihl nebo nevim. Nebo kvuli tomu jak se to motalo. |
| |
|
| | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 19:42 | |
| | jo, slyšel sem na frekvenci hyenu. sem si řikal, ujestli jí lítaj jen tak prolítnout.. a ono tohle |
| |
|
| | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 22:45 | |
| | pokud se dobře pamatuju, tak u nás na LKZA má pilot za letu vždy padák na sobě, ale když sem dělal para výcvik, tak si ještě dobře pamatuju na větu: Pokud bude problém s letadlem, dastanete povel, a vyskočíte, váš instruktor který tam bude s vámi, skočí až po vás, a nakonec letadlo opustí pilot. Z důvodu, že para instruktor má zodpovědnost za parašutisty a pilot za celou posádku letadla, proto má jít poslední pilot. A jestli poslední parašutista vyskočil v 200 metrech, tak to pilot už bohužel asi nestihl |
| |
|
| | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 22:47 | |
| | 200m je nepotvrzená informace. Jen co jsem zaslechl. Brát v úvahu |
| |
|
| | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:17 | |
| | jojo jasně, kdo vím jak to vůbec bylo, my sme tam přece nebyli |
| |
|
| | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:20 | |
| | no ono jestli to byl už starší pán, tak ono z brigádníka se těžko hrabe.. |
| |
|
| | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:32 | |
| | presne tak...jak spatne se tam leze tak jeste hur se z toho leze |
| |
|
| | | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:34 | |
| | a ještě jak to padá, tak to musí dělat taky svoje |
| |
|
| | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:39 | |
| | cest jeho pamatce |
| |
|
| | | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:40 | |
| | tak tak |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:53 | |
| | čest.
btw: navrhuju nějakej smuteční fly-in do LKCR... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 20. 6. 2009 / 23:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 21. 6. 2009 / 00:03 | |
| | litat ivao jdu do toho |
| |
|
| | | | | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 17:09 | |
| | Při vší úctě, ale L-60 přeci umí vybrat vývrtku, nebo ne? To není cirrus. |
| |
|
| | | | | | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 17:42 | |
| | Právě, šedesátka není Cirrus.Rozhodně bych s šedesátkou vývrtku zažít nechtěl.Kdysi se snad nacvičovaly, ale záhy se od toho opustilo. Každopádně se stále upřesnuje do jaké letové polohy se vůbec dostal a hlavně, co toho bylo příčinou.Tak za tři až čtyři měsíce, až výjde zavěrečná zpráva vyšetřovací komise si o tom můžem všichni pokecat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | L-60 Chrudim 22. 6. 2009 / 18:06 | |
| | | |
|
| | | L-60 Chrudim 6. 10. 2009 / 16:52 | |
| | | |
|
| | | | L-60 Chrudim 6. 10. 2009 / 17:03 | |
| | prave ted? vzdyt tenhle odkaz uz tu byl pred par dny (tydny?)... |
| |
|
| | | | | L-60 Chrudim 6. 10. 2009 / 18:41 | |
| | hmm, osvěžení nikdy neuškodí. v záplavě zbytečností jsem asi přehlédl. |
| |
|
|