Informace podpultem.. ČSA běžně plánuje LKMT jako záložní letiště pro A310. Mají tam dokonce i Trepple. Takže na ní vybaveni jsou. Nehledě na fakt, že si nedovedu představit, když jim tam sedají IL76 a Ruslany, kdyby se jim podělalo APU, čím by jim to nahodili..?
Takže bych asi opravdu neviděl vinu na straně ČSA..
Co se týče APU a MELu, tak prej s tim může lítat 3 měsíce, resp. bez funkčního APU.
A pro Koprika. A321 na to poslat nemohli, protože A310 byla právě náhradou za A321, kterou mají mechanici v péči. Druhá hobluje chartery v Dublinu.
Taky jsem zjišťoval, proč třeba nepůjčili jetstarter z Přerova od vojáků, nebo z Krakova. Tak prej v Polsku se neptali a po čechách v noci nikde nikdo nebral telefon. Prostě mrtvo.
Toliko zákulisní info. |
|